Dank je nono. Lief van je Evelien. Ik hoop dat het snel mag gebeuren voor je. Korte Lf heb je zeg. Spannend als je nod eraan komt altijd. Ga duimen voor je. Ik heb een beetje gevoel in m'n buik alsof ik ongi geworden. Beetje zeurend gevoel eigenlijk. En m'n boobs die zijn gevoelig en lijken volgens m'n vriend voller. M'n bh zit ook echt niet lekker Hoop volgende week een knalpositieve test van je te zien Mvj. Zozo. Jullie hebben een hoop spullen zo te lezen. Hihi. Ben benieuwd of je ei er al aan komt.
Evelien .jij een luthale fase van 9 a 10 dagen . Ik 10 a 11 dagen echt frustrerend vind je niet. Sinds gisteren veel buikpijn en opgeblazen gevoel pfff. Jennifer spannend meis. Hoop dat beebje zich goed vasthoud. Duim duim.
@ margha: zeker frustrerend! Maar aan de andere kant ook niet heel erg, des te sneller kun je testen of eventueel beginnen aan een nieuwe ronde Beterschap met je buikpijn meid! @ jennifer: vervelend die symptomen eigenlijk he? Kan je nu ff helemaal niks mee! maaarr niet getreurd, nog even wachten en dan mag je weer testen hihi :d Lief van je! Ik hoop ook op een heeele mooie tweede streep voor jou! @ mamavanj: hou je het nog ff spannend ofzo? Hahaha
Ik denk dat ik het niet red om te wachten met testen tot maandag... misschien doe ik er morgen eentje.... of toch niet? Ik heb testen liggen die vanaf 4 dagen voor nod te gebruiken zijn, ben morgen 4 dagen voor nod. Wat een getwijfel toch allemaal.
Frustrerend idd margha. Jij en evelien hebben echt korte Lf. Enige voordeel is dat je sneller kan testen zoals evelien zegt. Sterkte met je buikpijn
Erg hè dat wachten. Kan me goed voorstellen dat je het niet vol kan houden. Zou gewoon de gok morgen wagen. Is ie niet positief dan zegt dat nog niks maa is ie wel positief dan ben je vd onzekerheid af meis. Ik duim heeeeel hard voor je.
Kon me toch niet beheersen. Om drie uur een test gedaan, in een totale opwelling. Hierdoor natuurlijk niet gelet op niet drinken en drie uur niet plassen.... pffff Ik heb van mijn leven nog nooit zo'n tuurtest gehad zeg! Ik heb die test helemaal uit elkaar gesloopt (zou ík nooit doen zei ik altijd ) en toen... huh... zie ik nou iets... of nee, toch niet... test weer weggelegd... toch weer kijken... nee, zie niets... he, wacht eens even.... even die test draaien... nee de andere kant op... waar zag ik nou net iets... oh ja daar... hij staat toch echt op de goede plek... pfffffff Morgen maar weer een dag zullen we maar zeggen.... heb nu bijna een hartritmestoornis...
Nou, ik zie juist wél iets he. Net weer geen kijken ter bevestiging en ik denk echt iets te zien. Het is alleen echt (nog) niet op de foto te krijgen. Hopelijk is ie morgen ietsje duidelijker.
LOL. Whahahaha. Ik lach me rot hier. Je hebt het zo mooi beschreven. Spannend meis. Nu zitten we samen in de extra spanning Ik ga heeeeeeeeeel hard duimen. En ben benieuwd wat je test morgenochtend doet met ochtendurine. Ik heb bij het kv net nog 2 doosjes gekocht. Heb de cb digital ook liggen voor als ik een duidelijke kv heb. Oooohhhh meis. Ben blij dat ie van jou ook niet omo wit is
Dat klinkt als muziek in mijn oren meis. Zou het super leuk vinden als het allebei raak is. Dan zijn we ook tegelijk uitgerekend. . Nu duimen dat het echt zo is en het blijft plakken.
Het is allemaal gelukt met de ff aanmaken en hem in m'n handtekening zetten. Thanks meiden! Vanmorgen begonnen met tempen, heb een rectale thermometer gekocht maar gebruik m vaginaal I.v.m problemen bij m'n billetjes, ik las ergens dat dat ook kon. Dus ga nu serieus kijken naar m'n cyclus, best spannend allemaal! Nu de volgende ronde afwachten... X!