Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Fijn dat het allemaal gelukt is:). Ik temp ook vaginaal. Mijn kont is niet gemaakt om iets in te stoppen. Is 1 richtingsverkeer:D

Hopelijk heb je snel een positieve test in handen:)

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Lappie en jennifer: zou zooo leuk zijn voor jullie beiden!! Ik duim mee hoor :D

@ hevn: fijn dat het gelukt is! Hoop op een mooie cyclus voor je :)

3. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Een ding snap ik niet eigenlijk. Zit nu op 4dpo en gister (3dpo) had ik nog een rood kruis en nu dus een stippellijn.. Iemand enig idee hoe dit kan? Mn temp is niet gedaald ofzo..

4. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Stippellijn betekent volgens mij dat FF het niet zeker weet. Waarom ie nu gestippeld is weet ik niet meis. Een vd andere meiden waarschijnlijk wel. Heb je behalve je temp nog iets ingevuld. Want dat heeft ook invloed volgens mij.

5. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @hevn.. nu nog een mooie cyclus :)
    @evelien, blijft moeilijk dat hele ff gebeuren haha..

ik ga nu naar bedje toe, mijn temp zal morgenvroeg wel een flinke daling hebben... ben en blijf een appart geval, haha

6. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Whahahaha :D

7. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ jennifer: ik heb niks anders ingevuld op FF dus dat is zo raar eraan.. Ach ja, misschien morgen weer een mooi kruis :)

@ anjamones: hoop dat het meevalt voor je meis.. Slaap lekker!!

8. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Meiden weltrusten.

Hopen op een mooie temp voor iedereen :)

9. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland

Raar idd. Ben benieuwd morgen naar je kaartje. Hoop dat er weer een gewoon kruis staat:). Bij mij versprong m'n kruis 2 x. Was ook vreemd. Nu staat ie gelukkig stil:D. Kijk morgen zeker ff naar je kaartje. Is zo leerzaam om met jullie mee te kijken

10. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Jouw kaart is iig niet saai. Lijken de rocky mountains wel. Ben heel benieuwd morgen. Trusten. Slaap lekker

11. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    En hopen op een mooi kruis voor jou lieve grace:)

12. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    :d :d :d

13. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Welterusten allemaal! Dat al onze dromen uit mogen komen!

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Jennifer: ja spannend hoor meid... op naar de knaller! Hahahaha, ja we hebben echt enorm veel weggegooid... Ik ben er ook benieuwd naar of mijn ei al onderweg is... Vind het nu best wel vervelend dat ik geen echo's heb hahahaha...

@ Evelien: hahahaha, gemeen he? ;). Ben erg druk geweest meis... Ik heb echt geen idee meid. Lijkt wel of FF beetje gek aan het doen is vandaag, aangezien hij bij mij ook een stippelkruis geeft, terwijl dit mijns insziens écht nog niet kan...

@ Lappie: spannend, spannend, spannend... Ikzelf ben persoonlijk iemand die pas ná NOD test ;).
    Hahahahaha, heerlijk hoe je het verteld... maar wel zwaar kl*te die onzekerheid...Je hartritmestoornis inmiddels weer onder controle? ;)

@ Hevn: welkom hier meid en ben benieuwd...

Hier nog steeds geen positieve ovu-test. Ik doe 'm meestal rond 13.00 uur. Had rond 18.00 uur nog een willen doen, maar was zo druk met haken, dat ik de tijd vergeten was hahahahaha...
    Merk wel dat mijn afscheiding witter en natter word... dus het blijf afwachten ben ik bang... Vanavond in iedergeval weer even gezellig maken :D.

Vanmiddag naar de Rova geweest en de hele auto was volgepakt inclusief nog een doos bij mij op schoot en daar bovenop een schommel... Pfoe heej... En dan is nog niet eens alles weg!!!
    Morgen terwijl J.oshua naar Platvoet kijkt, de boel weer achter de schotten plaatsen/opruimen en dan maar eens kiekuh hoeveel ruimte we ineens over hebben hahahahaha.
    En verder morgen even wassen en de benedenverdieping doen...

Nadat we bij de Rova waren zijn we naar een vriendin gegaan, want die is morgen jarig, dus mochten we op de thee/koffie komen. En daarna J.oshua opgehaald bij opa en oma. De logeerpartij was afgelopen en leuk dat hij het heeft gehad :D. Altijd fijn als ze het leuk hebben als ze uit logeren gaan :D.

Op de weg naar huis kregen we een klein gesprekje met J.oshua:

"Deze auto is wel lief he mama?"
    "Waarom dan, lieverd?"
    "Omdat deze auto niet door rood heeft gerijd. Want papaaaah, voor rood moet je stoppen en bij groen mag je doorrijden."

Hahahahaha, dat je het even weet papa! :p

15. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ mamavanj: jeetje je bent dus echt lang bezig geweest.. Knap hoor! Geeft een lekker gevoel he :) Komt je stippellijn niet door die twee temps die op discard staan? Heb je toen slecht geslapen ofzo dat je ze niet mee laat tellen zeg maar? Aahhw wat schattig van je kleine zeg, zo lief! :d

@ jennifer: lief van je :) Ik kijk ook regelmatig naar iedereens kaartje, inderdaad super leerzaam! Ben dan ook weer benieuwd naar jou temp morgen.

@ grace: hoop nog steeds op een gouden ei voor je meis! Dan ga je in ieder geval mooi het nieuwe jaar in :)

@ lappie: ben ook weer benieuwd naar jou kaartje meis. Spannend!!

@ iedereen: welterusten!! Op naar een mooie temp voor jullie.

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Evelien: ik heb ze idd op discarded gezet, omdat ik die 2 nachten slecht heb geslapen bij mijn schoonouders. Ik kan ze wel eens van discarded afhalen en op sleepdeprived zetten. Eens kijken wat die dan doet...
    Ja voelt goed idd. Scheelt echt een hoop ruimte en is ook voor een goed doel, voor als ik straks wel zwanger mag zijn :D.
    Hahahaha, ja geweldig he? Moest er wel heel hard om lachen... lekker wijs mannetje hebben we LOL.

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    En ja hoor... je hebt helemaal gelijk Evelien! De kruis is weg! "gelukkig" wil ik bijna zeggen hahahaha... Nu dus op naar de goede kruis!
    Heb al wel flink last van mijn boobies dat had ik vorige cyclus ook vlak voor de eisprong...

18. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Mvj, goed bezig geweest. Heerllijk weer al die ruimte.
    Wat heerlijk zo' mannetje zeg!
    Gelukkig is dat gekke kruis weg.

Ik heb eindelijk een verhoging. Nu hopen dat het blijft en mijn temp niet weer gaat kelderen :D Helaas gisteren en eergisteren niet meer geklust vanwege migraine van vriendlief, laten we hopen dat hij goede zwemmers heeft van de dagen daarvoor ;)

19. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    nou dames zoals verwacht, weer een daling, niet zo extreem als vorige keren, maar toch een flinke.. pffff word er zooo moe van..

20. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Oh Anja. Ik bgrijp echt hoe je je voelt.
    Knuff

Deel Deze Pagina