Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Senna1985, Dec 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Dat is mooi:). Willen alleen echte kruisjes zien hè. :)
    Wat een heerlijk wijs zoontje hebben jullie. Geweldig.
    En heel verstandig dat je alvast ruimte maakt voor gezinsuitbreiding. :D. Je kan maar vast eea hebben gedaan.

2. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Wat voor meter gebruik je trouwens? Met een of twee cijfers achter de komma?

3. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland

Jippieeee. Nu doorzetten temp van grace. Kom op je kan het:D
    Balen dat je man migraine had. Ik hb het ook heel vaak. Heeft hij medicijnen ervoor? Ik heb zulke fijne pillen die ik du niet meer mag als ik zwanger ben. (Daar zie ik echt tegenop). Want als ik ze neem ben ik binnen een uur van het ergste af. Ze heten maxalt. Misschien iets voor je vriend:). Ik duim dat hij goede zwemmers heeft

4. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik met 2 cijfers achter de komma. Vandaag weer lekker omhoog gegaan. Zit nu in de badkamer testje te doen:D

Maar je vraag was zeker voor Anja :D

5. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Die heeft hij ook inderdaad. Normaal is hij er ook erg snel vanaf, maar het bleef deze keer maar aanhouden. Erg vervelend voor hem.

Ik begrijp dat je daar tegenop ziet. Wie weet heb je tijdens je zwangerschap geen migraine of hebben ze er iets anders voor?

6. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Hè wat ruk zeg. Ik vind je temp wel bizar schommelen. Kan me voorstellen dat je er doodmoe van wordt. Zou echt ff de ha bellen. Dit is niet normaal.

7. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Ja klopt. Haha, je piepte er net tussen. Hihi
    Oh spannend!

8. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Dan had ie wel een hele erge aanval zeg. Ze zijn normaal echt goed. Een enkele x dat ik er 2 moet nemen maar niet vaak. Ik heb gem. 2 x PW migraine. En goed ook. Tot spugen toe als ik niks inneem. Daarvoor ga ik ook de 8e naar de gyn omdat mijn ha wil kijken of er een veilig middel is. Want 2 x PW 2 dagen ziek in bed is natuurlijk geen doen.
    Hopelijk blijft het tijdens een zwangerschap weg:D

Is Vl. Wel opgeknapt nu?

9. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Mijn temp is omhoog en mijn test is duidelijker dan gisteren:D
    De rechter is van vandaag

10. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    WHAAAAAAAAAA gefeliciteerd jennifer... blij blij blij :D

@grace, ik gebruik een thermo met 1 cijfer achter de komma :)

morgen ben ik de eerste die aan de lijn hangt bij de huisarts.. en als die er niet zitten bel ik gewoon mijn gyn, haha.. wil niet nog anger wachten eigenlijk

11. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Thanks lieverd. Kan het bijna niet geloven:$

Heel verstandig van je. Je hebt nu wel lang genoeg gewacht. Hoop dat je morgen meteen terecht kan.

12. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Van harte gefeliciteerd!!! :)

13. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Mijn temp is naar beneden gegaan. :(
    Vanochtend weer een testje gedaan.... en het is nog vreselijk spannend allemaal! Als ik heel goed kijk dan zie ik iets.
    Nu maar hopen dat het een dezer dagen een 'echt' streepje gaat worden. pfffffffffff
    Vrees het ergste... :(

14. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Dank je lieverd:)
    Ik blijf gewoon door duimen voor je. Je temp is nog boven de coverlijn dus volgens mij zegt dat nog niks. Ik hoop zo dat je een dezer dagen een echte vette streep hebt.

Knufffffff

15. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    @ jennifer: JAJAJAJAJAJAAAAA!!! Wat ben ik blij voor je zeg! :d Van harte gefeliciteerd meis!!

@ grace: ben blij met je temp stijging, wat een opluchtig voor je :) Hoop voor je dat ie zo mooi hoog blijft!

@ anjamones: balen balen balen.. Inderdaad tijd voor de ha meid. Hoop dat ze je heelsnel kunnen helpen!

@ mamavanj: ben blij dat zo je kruis weg is gegaan! Kan alleen maar vewarrend werken. Temp weer iets gedaald.. Misschien komt ie? :d

@ lappie: waaa meis ook spannend voor jou! Nog ff wachten en dan is ie misschien nog duidelijker :d

Hier mijn temp weer wat omhoog. Niet echt iets duidelijks te zien verder maar nu wacht ik gewoon tot volgend weekend. Als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik een testje halen :)

16. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Jennifer, nu zie ik hem ook :D
    Wow, gefeliciteerd. Nu hopen dat hij/zij blijft plakken...
    Het gaat nu weer beter met vl. Gelukkig maar.

Evelien, duimduim.

Lappie, afwachen. Mijn duimen draaien.

Anja, de verschillen zijn wel erg groot, maar misschien helpt het om een meter te kopen met 2 cijfers. Die zijn toch wat nauwkeuriger. Als je googled op ovulatiemeter vind je ze. Zijn rond de 5 euro.

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Grace: jaaaa, we zijn nog niet helemaal klaar hoor. Zometeen gaan we alles weer opruimen, zodat we écht ruimte krijgen (dan kan ik ook beginnen met wassen, kan nu nog nergens mij, maar kon gisteren niet meer). Nou idd, dat kruis is weg gelukkig... lag dus echt aan dat ik die 2 temps op discarded heb gezet.
    Jeeeej, je temp omhoog! Whoehoe!!!

@ Anjamones: bah wat balen meid. Je zou haast gaan denken dat je thermometer stuk is hahahahah. Kan me heel goed voorstellen dat je hier tuureluurs van word...

@ Jennifer: hahahaha ja geweldig he? Hij heeft soms uitspraken, dan liggen we helemaal plat van het lachen. Geweldig.
    En idd we willen alleen échte kruisjes zien ;).
    Ja daarom. J.oshua gaat uiteindelijk naar de zolder, dus ja, dan moet je dat wel opgeruimd hebben ;).
    Oooow, spannend... ben benieuwd naar je test :D.
    Jaaaaaaa, hij is zeker duidelijker!! Whoehoe... Nu even een dag wachten en daarna weer testen... We willen uiteraard wel die knaller ook zien! :D. Gefeliciteerd meid!

@ Lappie: mijn duimen blijven draaien hoor! BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

@ Evelien: ik ga vanmiddag weer ovu-testje doen, dus hoop dat hij écht onderweg is. Heb wel nog steeds last van mijn boobies én ook krampen onderin...
    Jij maakt het ook wel spannend hoor hihihihihi.

Ik ga morgen de huisarts bellen, want volgens mij heb ik een schimmel, dus even tabletten vragen en zalf voor manlief, anders heb ik 't straks zo weer hihihihi. Baal er wel een beetje van, aangezien we midden in de klusperiode zitten, maar we gaan gewoon verder...
    Gisteren nog erg gezellig gehad in bed ;) LOL.
    Zo, wij gaan J.oshua voor Platvoet zetten en dan lekker op de zolder aan de gang! Zal straks voor en nafoto's plaatsen goed?

18. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Jennifer!:D GEFELICITEERDDDDDDD!!!!!!!

19. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Dank jullie wel lieve meiden.

Ik ga nu heel hard voor jullie duimen. Zou toch super zijn als we allemaal beetje tegelijk zwanger zouden worden. Kunnen we een nieuw topic starten. Hihi. Mag hopelijk wel bij jullie blijven hier??? Ben zo benieuwd wat jullie temp en kaartjes gaan doen.

Ik zal de knaller ook zeker komen showen mvj:D

Dikke xxxxx en knuffff voor jullie allemaal

20. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    tuurlijk mag je blijven kletsen meid! gezellig juist! :)

ik ben ook benieuwd wie er volgt :D duimduimduim

Share This Page