@ Grace; meestal gaat je temp een dag voor je ei naar beneden, heb ik me laten vertellen. Check mijn grafiek, ik jad exact hetzelfde. Vandaag is waarschijnlijk je eisprong en dan gaat je temperatuur morgen of de dag erna omhoog. Succes!
Ik zie het inderdaad. Ik wacht het gewoon af en ondertussen maken we het gezellig in de slaapkamer Jij nog een week wachten. Spannend.
Goedemorgen meiden!!! Wat een lekkere drukte hier, heeeeeeeeeeerlijk!!! mamavanj: JE TEMP IS OMHOOG!!!! WHOEHOE!!!!!! Hoe gaat het met je mannetje? Hoop, jij stijgt ook nog steeds.....JJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!! Dinges, GVD!!!!!!!! Dat was niet de afspraak hoor..... Zag je banner en werd blij dat je overtijd was, maar toen zag ik je kaartje en die was dus wel aangepast...snik snik.... Madeliefste, jij ook al een flinke dip zie ik? Hoe lang is jouw LF normaal? Ik blaas hem weer omhoooooooooooooooooooooooooooog!!! Grace, je temp hoeft na je ei niet gelijk als een gek te stijgen meid, dat kan ook geleidelijk aan. Hier gister op cd 17 een positieve ovu test, wel pas 's avonds. Nu hopen en hopen en hopen op een goede eisprong en dat dalijk mijn temp omhoog gaat. Ik zal deze cyclus al blij zijn als dat allemaal normaal gaat zelfs met een laat ei......
Esther, ik hoop ook op een mooie eisprong voor je. En voor alle anderen blaas ik de temp omhoog... Hier mijn temp weer lager als gisteren. We wachten het maar af. Ook ik zou blij zijn met een ei....misschien gaat die temp toch nog omhoog...
Das de meeste rechtse?? Ziet er toch positief uit zo op de foto in mijn ogen.... Test je 1 of 2 keer per dag?
hhmmmm, kan natuurlijk dat je ei nog niet gesprongen is. Een ovu test reageert wel op je lh piek natuurlijk, maar is geen garantie dat je ei ook gesprongen is........even afwachten weer dus.......doen we dat samen!!
@ Grace: ik krijg ze ook niet knallender hoor! Kan zomaar zijn dat ie gesprongen is. Afwachten wat je temp doet! @ Esther: Haha! Ja, hij was wel weer hoger. Maar dat zegt niet zoveel toch? Na alles wat we mee gemaakt hebben wil ik zo graag! Maar ik ben ook weer zo bang iedere maand teleurgesteld te worden... (stiekem duimen dus)
@Hoop, logisch dat je niet teleurgesteld wil worden. Ik duim (stiekem) mee. @Esther, ik wacht gewoon met je mee
One, haha dank je mop! Hoop, zegt natuurlijk nog niet alles, maar hoog is beter dan laag!! Grace, joh, we komen die dagen samen wel door meid!!