Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Meid het hoeft maar 1 x precies op het juiste moment te zijn. Op de dag van je ei is iig een goede kans. Hooooooop het voor je. :)
    Ik heb alleen gevoelige en grotere boobies en trekkend gevoel in m'n buik e onderrug. Alsof ik ongi moet worden heel vaag. Verder nergens last van:D

Gelukkig vind ik alcohol vies dus drink het nooit:D mijn vriend ook niet dus dat is voor ons totaal niet moeilijk:)

Fijne avond en op naar eind vd week.

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    aaahhh shit, dat is inderdaad jammer! Gewoon laten merken dat je echt niet kan wachten meis.. Succes!

3. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Balen die onzekerheid. Ben ook benieuwd wat je temp doet meis. Hopelijk krijg je een mooi kruis in ff:)

4. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik moet naar specsavers. Duhhhh moeilijk hoor lezen. :D
    Nou dan heb je een super vent. Die van mij weigert dat dus echt. Hij wil al niet dat ik tampons koop als hij erbij is:D

Ben benieuwd hou je ons op de hoogte?

5. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Jammer dat je niet kan zeggen dat je al 3 mnd niet ongi bent geweest. Uuhhh andere optie. Huilen dat je het echt niet meer ziet zitten. Verdrietige vrouw op oudejaarsdag dat kan niet toch ;)

Succes.

6. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Jennifer: dat is helemaal waar ;) Hopelijk leefde mijn ei nog toen de soldaatjes tot hem/haar kwamen haha. Ohh alleen maar goed dat je alcohol vies vindt! En dat je vriend het niet lekker vindt is ook wel fijn. Zitten jullie in ieder geval op 1 lijn :) Heb je dat ongi gevoel trouwens echt constant? Of met vlagen?

7. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    grrrrrrrrrrrrr, bah, k*t ziekenhuis...
    hebben ze de normale telefoon aan staan, waarbij je dus in de wacht word gezet omdat alle medewerkers in gesprek zouden zijn.. na bijna 3 kwartier duurt het je te lang bel je het algemene nummer, krijg je te horen dat er niemand meer is... pffffff
    dan woensdag maar even bellen... bah bah bah

8. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Heel handig. Ik heb het eigenlijk de hele tijd. Alleen als ik ga liggen gaat het weg. Lees dat veel meiden dat in het begin hebben.

Weet je wat wel raar is. Ik vind sex nu eng. Ben bang dat het dan misschien mis gaat. Stom hè. Weet da het niet zo is maar toch. ;)

9. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    :p

Ppppfffff wat een sukkels zeg. Daar wordt je niet vrolijk van. Woensdag idd meteen weer bellen. En je niet laten afschepen.

10. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Jennifer: oooh wat kan ik me dat goed voorstellen zeg. Zo'n gevoel zou ik ook hebben (al weet je dat het nergens op slaat haha). Je baby zit nu lekker warm en alles zit potdicht, maar snap dat je (helemaal in de eerste weken) het zekere voor het onzekere wilt nemen :) Gewoon doen waar je je goed bij voelt meis! Ennehh rustig aan he! Laat je vriend je maar goed verzorgen :D

@ anjamones: grrrrrr inderdaad balen :x Nu moet je wachten tot woensdag.. Achh de tijd gaat gelukkig snel met oud en nieuw in het vooruitzicht en een vrij dagje morgen. Sterkte met wachten meid!

11. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Anja wat balen zeg :(

Als ik hier niet meer kom vandaag: Iedereen een fijne jaarwisseling!!!

X

12. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    dat wachten komt wel goed, vanavond eerst even doorkomen, hahahaha.... mijn knappe zoon is heel vrolijk, dat maakt al weer een heleboel goed, haha

13. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ anjamones: gelukkig maar meid, kan me voorstellen dat dat heel veel goedmaakt :)

@ Grace: jij ook hele fijne jaarwisseling meid! Voor jou ook zeker een vruchtbaar 2013, dat voel ik gewoon! :D

14. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    even showen hoe vrolijk mijn mannetje kan zijn :D

Bijgevoegde bestanden:

15. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Aaahhhw wat een lieverd zeggg!! :d Wees maar trots op hem!

16. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Wat een schatje!!!

17. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Wat een heerlijk ventje zeg. Ik ben verliefd:)

18. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik doe het rustig aan en m'n vriend heeft gewoon ff pech. :D.

19. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ jennifer: that's the spirit :D hahaha

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Grace: jeeeeeeeej :D. Hahaha, ja ik heb ook wel een stijging, maar nog niet écht een positieve test.. Hij word wel steeds donkerder...
    Ja ach... je leert ermee leven hoor... Maar soms kan 't echt even irritant zijn... Haken werkt voor mij heel erg ontspannend (geestelijk), maar lichamelijk niet altijd even goed hihihihi.

@ Evelien: dankjewel meid :D. Vind 't erg leuk om te doen. Het werkt erg ontspannend :D.
    Ik hoop dat 't mijn ei is, maar heb geen idee. Mijn ovu-testje was vanmiddag wel donkerder, maar nog niet positief. Ga tussen 17.30 en 18.00 uur nog eentje doen...

@ Jennifer: dan heb je iets niet goed gedaan. Heb je deze bloem gedaan, of een andere? Ik heb heerlijk geslapen hoor. Ik hoop dat 't idd mijn ei is, maar mijn ovu-testjes werken daar niet voor mee helaas...

@ Lappie: nou ik heb mijn periodes hoor. Haak niet écht veel, maar dat komt ook omdat ik niet vaak haak en ook nog wel eens andere dingen te doen heb hahahahaha.
    Mijn duimen draaien ook voor jou meid! Spannend! Meid, ik zou overmorgen testen, morgen heeft waarschijnlijk weinig nut, omdat hcg om de dag verdubbeld...

@ Anjamones: nou idd gewoon de nieuwe blijven gebruiken dan :D. Ben benieuwd wat de huisarts zei.
    Jezus wat balen dat ze je niet verder willen helpen zeg. Heb je de gyn nog gebeld?
    Mijn man haalt ook gewoon maandverband en testen enzo hoor, als ik daar geen tijd voor heb. No problem :D.
    Bah wat balen dat er niemand meer was zeg! Heb je 3 kwartier voor niks aan de lijn gehangen :s...
    Hihihihihi, wat een schatje :D.

@ Yuna: dan heb je waarschijnlijk je piek gemist! Op naar het kruis :D.

Hier vanmorgen de huisarts gebeld en kon vanmiddag de capsules voor schimmelinfectie ophalen, dus vanavond eerst knuffelen en daarna dat ding erin...
    Ook de fertiliteitsafdeling gebeld om te vragen of de schimmel door de Clomid kon komen, maar dat wist ze niet, dus ik moet woensdag even naar de verpleegkundige bellen van de fertiliteitsafdeling.

Vandaag druk geweest. Vanmorgen de afscheidstraktatie van J.oshua (1e groep, nog 2 te gaan) gemaakt en hiervoor dus even zakdoekjes gehaald en wat snoepjes.
    Vanmiddag J.oshua naar het kdv gebracht, oliebollen gehaald bij een vriendin, bij Runnersworld geweest (woensdag terug, want ze waren dicht) en bij de apotheek geweest. Toen thuis de gehele benedenverdieping opgeruimd, netjes gemaakt en schoongemaakt. Dus ik ga lekker schoon het jaar uit :D.
    Nu ben ik eten aan het maken en als we klaar zijn met eten ga ik me douchen en J.oshua straks naar bed. Als ik dan helemaal klaar ben, dan gaan wij met de babyfoon naar de buren. Als J.oshua dan wakker is haalt manlief hem op (ben als de dood voor vuurwerk).

Lieve meiden... IK WENS JULLIE EEN SUPER JAARWISSELING TOE EN HOOP DAT ONZE DROMEN SNEL UIT MOGEN KOMEN (vooral deze droom :D. )
    Dikke knuffel

Deel Deze Pagina