Wat heftig allemaal Grace!! Heel veel sterkte voor je vader en jullie allemaal. Rust maar lekker even uit. Jeetje en dan dit op 1 januari....
Jemig schat. Dat is schrikken zeg. Wel raar dat ze hem naar huis sturen als hij die symptomen heeft. Scheve mond enz. Zouden hem voor observatie kunnen houden lijkt mij. Hopelijk is het niks ernstigs. Maar wat een schrik zeg. Ik duim dat er morgen goed nieuws komt van je vaders kant. Slaap lekker meis. Hoop dat het lukt. Dikke knuffel
@jennifer, je kunt het nog steeds niet echt geloven he dat inhouden blijft moeilijk.. ik had mijn mond al aan heel veel voorbij gepraat, maar niet tegen manlief gezegd.. kreeg ik na de bevalling een compliment dat ik het toch zo lang verborgen heb kunnen houden.. uuuh schat? een leugentje om eigen bestwil is toch niet erg? gelukkig kon hij het waarderen. hij wist van binnen ook wel dat ik het toch niet kon, haha de schat @mamavanj, hahaha ik mag donderdag pas weer klussen, dan komt mijn mannetje weer voor een weekje thuis, om daarna weer een week weg te gaan.. gaat altijd zoooo lekker rond de feestdagen zo moeilijk kan het toch niet zijn om je man te verlijden?? hmm je moet het natuurlijk alleen doen als je jezelf er goed bij voelt, anders niet.. @lappie, ik zal al mijn duimen in de strijd gooien voor je, ben echt heel erg benieuwd naar je test morgenvroeg.. @grace, heftig meid heel veel sterkte met je pap. hopen dat het niks ernstigs was/is. knuffel van hier meid mijn dag was veel te hectisch.. eerst naar pap (uit het dorp) dan naar schoonzus (in het dorp) dan naar mijn opa en oma (uit het dorp) dan weer terug naar huis (in het dorp) pffff heen en weer gesjees... niels slaapt vanavond lekker bij oma, wou hem niet nog weer een keer in die auto proppen en nu kan mama morgen even uitslapen.. moet zeggen dat ik het ook wel een keer weer nodig ben. vanavond even lekker in bad gelegen, tot rust komen en kom er nu net weer uit... mijn doel om op tijd op bed te liggen is ook mislukt, haha morgenvroeg even weer een test er tegen aan en dan de gyn bellen.. ben heel benieuwd of hun mij wel verder willen helpen. zo gauw ik iets weet horen jullie het.. slaap lekker meiden
Haaaai schatjes!!!! Even snel, ben helemaal gesloopt en heb een paar dagen geen internet gehad. Dus om te beginnen, iedereen een geweldig 2013 en dat alle wensen en dromen uit mogen komen. Jennifer!!! GEFELICITEEEEEEEERD!!!! Helemaal geweldig meid!!! Ben zo blij voor je!!! Grace, jeetje mop wat een schrik zeg. Dikke knuffel meis. Ik ga de rest zsm bijlezen want dit was echt het enige dat ik gezien heb, maar ga nu eerst slapen want ik kan niet meer. Morgen controle bij gyn dus zal wel op mijn flikker krijgen dat ik niet genoeg gerust heb. Tot heeeeeeeeeel snel liefies!!!! xxxx
Haha. Tja het is ook zooooo moeilijk als je zo blij bent om je mond te houden. En idd ik kan het nog niet geloven. Had vandaag wel een knal test op de kv. Dus het besef komt steeds meer. Maar ook angst dat het niet goed gaat. Ben echt een muts. Wat lekker dat je na zo een drukke dag ff lekker kan relaxen en morgen uit kan slapen. Heeeeerlijk. Geniet ervan. Lekker dat je man weer thuis komt. Kan je het weer gezellig maken Ben benieuwd morgen. Laat je het even weten.
Hey lieffie Dank je. Ben in de Gloria. De mega temp dip was dus echt een innestelingsdip. Ik miste je al. Gelukkig is alles goed met je. De laatste loodjes zijn het zwaarst hè. Als je huisje klaar is ff tandje lager treden hè. Geef de gyn groot gelijk als ie je op je flikker geeft. Doe voorzichtig meis. Tot snel en laat ff weten hoe het bij de gyn was. Hopelijk is alles ok. X
Haai lieverds dank jullie wel. Ze vermoeden voor nu een tia dus bloedverdunners en naar huis, omdat op de scn niks te zien was. Ik ben benieuwd wat eruit gaat komen vandaag. Hier mijn temp weer iets lager, was wel riim een half uur vroeger met tempen. Ik weet dat het niet slecht hoeft te zijn, maar had liever een stijging gezien Nu nog even verder slapen en dan ga ik bij lezen...
Dat meen je niet lieverd. . Wat onwijs kut zeg. Daar wordt je toch onzeker van. Pppffff Hele dikke knuffel en wie weet hoor je bij de meiden die pas wat later dan hun nod positief testen. Ik gun het je zo. Xxxx
Spannende dag vandaag voor je paps. Ik duim voor een goede afloop en dat het niks ernstigs is. Begrijp dat je liever een stijging had gezien maar je temp zegt nu nog weinig. Hoop dat ie morgen als een raket weer omhoog schiet
Grace mijn duimen draaien voor je paps meid. En hard ook nog!! Je temp kan echt wel aan dat half uur liggen liefie, maakt bij mij ook altijd wel veel uit. Lappie, balen meid, maar ik duim stug verder voor je!! Jennifer, strooi eens wat hcg in de rondte meid!! hahahaha Zo, weer even aan de slag. Zo nog even sleutel inleveren van oude huis en dan om 15:00 naar gyn. Vanaf nu is het alleen in nieuwe huis nog maar klussen en opruimen en plaatsjes zoeken en gelukkig niet meer het echte verhuiswerk. Heb niks getild dus heb me goed gedragen maar het sloopt evengoed zeg. Kom straks bij jullie terug. xxxx
@esther, welkom terug hoe was het bij de gyn? flink op je donder gehad? @grace, natuurijk had je liever een stijging gezien jammer meid..maar we houden de hoop erin spannend wat er uit komt bij je pap, hou je ons op de hoogte meid? @lappie, wat vreselijk balen mijn temp vandaag weer iets gezakt, maar wel normaal. heel blij met mijn nieuwe thermometer, hahaha de test negatief, niet anders verwacht na mijn temp. net de gyn gebeld. de assistente nam mij vrij serieus gelukkig, laten merken dat ik me echt zorgen maak en het me niet lekker zit. vanmiddag tussen 3 en 4 mag ik terug bellen. erg spannend. ze zei nog omdat ik helemaal schoon was na de miskraam dat er nu wel al weer een ongi had moeten/kunnen zijn. pfff hoop op actie vanmiddag
Esther. Ik ben al aan het strooien. Anja. Ik ben heel benieuwd vanmiddag. Hoop dat je langs mag komen een dezer dagen.
Anja fijn dat je serieus genomen werd. Even afwachten wat ze vanmiddag zeggen. Spannend. Haai Essie, welkom terug. Succes vanmiddag bij de gyn. Ik hou me even vast aan dat het aan dat half uur ligt. We wachten gewoon morgenochtend weer af Lappie, wat ontzettend RUK Het is vannacht wel goed gegaan met mijn vader, hij voelt zich wel goed. Even afwachten op de echo nu. Spannend. Zelf heb ik nog steeds last van wat krampjes in mijn baarmoeder. Ook heb ik wat last van misselijkheid, maar dat wijt ik aan de verminderde nachtrust van de feestdagen en de schrik van gisternpen. Daar word ik altijd wat weeïg van...
@ Jennifer: we hebben ook niet meer geklust en achteraf maar goed ook, want de verpleegkundige van de fertiliteitsafdeling zei dat ik er dan ook nog eens wondjes bij had kunnen krijgen... @ Grace: he bah, en dat op 1 januari... Ik hoop dat alles goed komt met je vader meid! Dikke knuffel! <3 Pfoe een Tia. Das ook niet niks zeg... Hoop dat de bloedverdunners hun werk gaan doen. En ben benieuwd naar de uitslag van vandaag... Ik blijf blazen voor je hoor! Ik hoop dat je snel van je misselijkheid af bent meid. @ Anjamones: Jeetje dan pas weer. Ik herken het wel hoor, als mijn man straks weer aan het werk is en steeds weg is, dan kunnen wij alleen in het weekend klussen (of hij moet door de weeks om de dag thuiskomen, maar dat moet hij dan wel even aangeven). Wij hebben toch niet geklust, achteraf maar goed ook, had er wondjes van kunnen krijgen zei de verpleegkundige vanmorgen aan de telefoon... Ben benieuwd naar je test en of wat de gyn heeft gezegd. Wat goed dat de assistente je serieus nam zeg! Ben benieuwd wat ze vanmiddag gaan zeggen. @ Esther: wat zei de gyn? Ow je moet vanmiddag pas hihihihi. Fijn dat je alleen nog maar in je nieuwe huis aan de slag hoeft en niet meer steeds heen en weer hoeft te sjeezen... Dat scheelt ook een hoop hoor... @ Lappie: he bah wat balen meid. Ik hoop dat je bij de dames hoort die pas heel laat HCG aanmaken... Hier de hele ochtend al op pad. Om 8.50 uur moest ik bij de fysio zijn, daarvoor de huisarts al gebeld ivm de schimmelinfectie die niet weg wil en mijn oorpijn, toen moest ik na de fysio door naar de huisarts, zodat de assistente naar mijn oor kon kijken en vanmiddag moet ik bellen of ik andere medicatie krijg voor de schimmel. En als ik morgen nog steeds oorpijn heb, dan moet ik weer bellen, dan krijg ik een kuurtje, want heb oorontsteking (jippiejajee, weer vanalles tegelijk). Daarna doorgefietst naar Runnersworld en heb nu echte hardloopschoenen, dus hoef nu niet meer op mijn Nike Air Max-jes te lopen en toen door naar de Action om erachter te komen dat deze pas om 13.00 uur open is, dus vanmiddag kan ik weer terugfietsen... Pfffffff. Maargoed, maakt niet uit... Om 13.00 uur eerst nog even een laatste testje doen en dan zit ik vanaf dan op de wachtbank... Ik hoop dat het klussen op nieuwjaarsnacht geholpen heeft (en al die kluspogingen daarvoor hahahaha...
@ mamavanj: ik zei denk ook aan jezelf, omdat wij vrouwen er nog wel eens een handje van kunnen hebben om zichzelf te vergeten en alleen maar voor een ander te zorgen. Die balans heb jij dus wel! Mooie stijging in je temp weer! Toch even een opmerking: een positieve ovutest betekent een piek in de aanmaaj van LH. Die piek krijg je 24-48 uur voor je eisprong en niet tijdens je eisprong. Dus als je test de dag na de piek weer nega was, dan was dat je eisprong. Ik begreep dat jij denkt dat ie er al eerder was? Ik begrijp ik jou nou verkeerd? haha @ grace: jeetje wat schrikken van je vader zeg! ben benieuwd naar de echo.. Ik zie idd een tempdaling bij je, maaarrr je bent nog boven de coverline! Maar snap dat je liever een stijging had gezien meid. @ lappie: aahh neeee balen!! Zoals de rest ook zegt, misschien maak je las later hcg aan, hoop het zo voor je! @ anjamones: ben benieuwd wat ze vanmiddag gaat zeggen. Doe maar extra je best om ze te overtuigen dat je deze situatie zat bent. Succes meid! @ esther: je bent er weer! Succes bij de gyn vanmiddag en verder in je nieuwe huis. Ben je er blij mee? Hier mijn temp weer iets gedaald naar 36.8 maar is maar een daling van 0,1 dus niet erg! Waaa nu op 8dpo, kan niet wachten tot zaterdag! Pff wat gaat de tijd toch langzaam..
@ Evelien: Oooooooow, ik denk echt wel aan mezelf ook hoor. Als mijn emmertje even vol zit ga ik mediteren enzo hihihihihihi. Ja idd, zeker mooie stijging! . Ik verwacht dan ook dat gisteren mijn ei is geweest, ivm de dip... En anders... ja dan is 't helaas pindakaas en op naar de volgende ronde... Kan nu helaas niet klussen ivm de schimmel, dat doet me pijn, dus dan is 't gewoon pech...(heb ik weer)... Daarom zei ik ook dat gisteren mijn ei is geweest, ivm de temp ook... Hahahaha, dus je gaat testen op mijn verjaardag??? Cool!
Mvj, beter om dan niet te klussen inderdaad. Ik duim voor een mooi resultaat van 1januari. Is een hele mooie datum En een lekker druk ochtendje zo. Beterschap met je schimmeltje en je oor. Evelien, mooie kaartje hoor. Spannend zeg. Duimen draaien overuren! Jennifer, laat die HCG maar waaien hier door het topic
@ mamavanj: ik weet helaas hoe je je voelt Heb zelf ook ooit een schimmel gehad en dat was inderdaad niet fijn.. Beterschap meid, ook met je oor, hoop dat het snel over is! En ik duim voor je dat de "nieuwjaars-klus" zijn vruchten heeft afgeworpen! Oohhh zaterdag ben je jarig? Jaaa dan test ik op je verjaardag! Dat MOET wel geluk brengen toch? @ grace: dankjewel meis, je bent lief! Het duimen van je moe wel tot een positief resultaat leiden toch? Hihi. @ jennifer: hoop dat ik je hcg een beetje heb opgevangen hihi
@grace, wat fijn dat je pap zich beter voelt @mamavanj, wat heb jij een druk daggie zeg mijn man die is altijd 2 weken weg en dan 3 weken thuis.. soms best vervelend, vooral als je weet wanneer je ongeveer je eisprong hebt en die schijnt in zijn werkperiode te zijn, pfff.. jij trouwens beterschap met alles, dan komt alles ook echt tegelijk he, haha @evelien, de tijd gaat altijd langzaam als je ergens op wacht.. hier druk door het huis aan de poets geweest, je moet toch wat om de tijd te doden, haha.. wachten duurt echt lang, nog meer dan een uur, denk dat ik zo eerst maar eens wat boodschappen ga doen, tegen de tijd dat ik dan terug kom mag ik hopelijk wel bellen, haha... het voordeel is dat ons huisje wel weer spik en span is als mijn mannetje morgen thuis komt.. eindelijk