Als je sticky en eggwhite ingeeft kan je ook verandering krijgen in je kaartje. Als je het niet zeker weet zou ik die gegevens weg laten. Krijg je een duidelijker beeld. Misschien da je witte bolletjes dan ook weg gaan.
Haha. Wat fijn meis. Gek he da je blij kan zijn met je ongi Op naar een volgende ronde. Ik heb heel veel hcg gestrooid dus hoop dat het helpt
Anja wel fijn die duidelijkheid!! Mvj mooie stijging Esther he vervelend die onderzoeken.. duimt dat je linkerstok goed zal vangen! Grace sterkte met je vader! evelien je had gelijk ik heb wss me piek gemist dus de positieve tetst maar op dag 13 gezet. klopt ook met mijn stijging! He en je temp is mooi hoog! pakt wat hcg!
Wat kunnen jullie veel schrijven zeg in een dag. Sorry, maar ik heb nog niet alles terug gelezen, ga ik waarschijnlijk vanavond of anders morgen doen. Ik had vandaag dus een aardige baaldag. Mijn man moest vanochtend een paar uurtjes werken en kwam rond elf uur thuis. Hij vroeg meteen wat er was. Toen vertelde ik van de negatieve test en hoe ik me voelde en toen deed hij een arm om me heen en gaf me een kus. Dit deed me zoo goed. Ik had dit op zich niet verwacht van hem. Hij is meestal niet zo meelevend en meevoelend, dus dit betekent veel voor me. We zijn even naar de stad geweest en hebben ergens geluncht. Het was echt even een gezellig dagje zo. Zo, nou morgen wordt ik hopelijk ongesteld (hoop niet dat het om de één of andere reden langer duurt ofzo) en dan gaan we maar weer met goede moed de volgende ronde in. Als ik naar m'n kaartje kijk ben ik wel blij met mijn mooie cyclus zo op mijn 37e. Dus ik moet maar gewoon goede hoop blijven houden. Ik blijf gezellig hier met jullie meekletsen. Het is erg leuk om zo elkaars kaartjes te bekijken en te beoordelen en een beetje te speculeren.
balen lappie!! maar denk je echt dat je ongi komt?? hoop doet leven zeggen ze toch...en ik hoop zooooo met je mee!! fijn dat je toch een leuke dag heb gehad met je man...xx
Ja weet ik zeker. De vorige keer testte ik al 5 dagen voor nod licht positief. Bij mijn beide zwangerschappen had ik trouwens een gevoel van 'het is raak' en deze keer had ik dat helemaal niet. Heb ook geen kwaaltjes ofzo, niets van dat alles. En ik heb geen zin om wanhopig hoop te houden. Vallen, opstaan, en weer doorgaan zullen we maar zeggen. Overigens het tempen bevalt me uitstekend!! Daar ga ik zeker mee door! (jullie zijn nog niet van me af ) ps. morgen heb ik temp 'gepland' op 36.6 haha, dan klopt het precies haha.
@ anjamones: ben blij voor je meid! Kan me voorstellen dat je opgelucht bent! Op naar een mooie ronde meis. @ jennifer: ik zag wat hcg van je in de lucht vliegen vandaag dus heb me kans gelijk gegrepen en de hcg opgevangen whaha. @ lappie: aahhw wat lief van hem zeg! Kan me voorstellen dat het je goed deed Ff lekker intiem samen met je man! Heeel belangrijk @ yuna: goed zo! Nu op het wachtbankje jeeejj Ook spannend voor jou! Jaa mooi hoge temp bij mij he.. Zit echt te bidden dat ie zo hoog mag blijven hihi.
@ Grace: Ik hoop het ook idd . Jup, ben al lekker druk geweest vanmorgen. Vanmiddag nog even naar de Action geweest . Thanks... Morgen de huisarts weer bellen, de pijn word alleen maar erger... Jeetje meid, maandag pas de uitslag... wat een onzekerheid dan zeg, tot maandag... @ Evelien: nee dat is idd niet prettig, maargoed, is niet anders... Komt wel weer goed. Hahahaha, ik hoop het voor je dat mijn verjaardag én die van J.oshua (ja we zijn samen jarig ) geluk brengt . @ Anjamones: dat lijkt me idd dan heel vervelend... Die van mij is vaak elke week weg en is ook echt niet leuk, ook niet voor J.oshua, maargoed het hoort bij zijn werk he? Thanks meid... ja idd, alles komt lekker tegelijk... Happy new year... hallo schimmel en oorontsteking... Pfffffff.... Jij bent goed bezig geweest zie ik al wel weer . Hier vrijdag de benedenverdieping weer even goed doen, voor zaterdag . Dan zitten de mensen weer lekker in een schoon huis . En vrijdag ook boodschappen doen voor zaterdag. Wat lief dat ze zelf terug gingen bellen meid. Jeej, wat super dat je woensdag al mag komen! Goed dat er naar je geluisterd word. Hahahaha, ik weet heeeeeeel goed hoe blij je bent met je menstruatie!!! Ik weet nog hoe blij ik vorig jaar was! @ Margha: volgens de verpleegkundige van de fertiliteitsafdeling niet. Ik heb er nog speciaal voor gebeld, omdat ik het wel veel heb gelezen dat meiden na Clomidkuur schimmel hadden gekregen, dus vandaar. Thanks meid. Hahahahaha, ik dacht al... altijd om de dag... pfoe das veel hahahahaha. LOL. @ Esther: bah wat vervelend dat je zoveel pijn had/hebt, nadat je bij de gyn bent geweest. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt meid. Hahahaha, ja dat klinkt heeeeel rosmantisch . Maar idd wel heel erg lief van haar. Dikke knuffel meid! @ Mamenzo: ik zie niet zoveel, het is echt heeeeeeel iniminie... Vervelend van je miskraam meid. @ Yuna: dankjewel meid! Ik hoop dat hij morgen ook wat hoger blijft . Want dan klopt mijn gevoel. @ Lappie: balen meid. Wat superlief van je mannetje. Lekker even genoten van elkaar. Heerlijk... Ik ga morgen de huisarts zoooooooo weer bellen, mijn oor gaat steeds meer pijn doen. Daarnaast moet ik morgen naar de apotheek, want ik werd om 16.55 uur gebeld dat het receptje eindelijk bij de apotheek lag (door de doktersassistente) en toen ik daar aankwam waren ze al dicht... dus zal het vanavond nog even moeten doen met de capsule die ik nog heb liggen (moet die kuur toch afmaken) en dan morgen de andere die ik op mag komen halen... Morgen gaat J.oshua in de volgende groep afscheid nemen en zijn verjaardag vieren (verjaardag vieren is alleen morgen), dus deze kids hebben geluk, want ze krijgen een knapzakje, maar ook een cupcake-je.
@jennifer, ook ik heb fanatiek in de lucht staan springen voor wat hcg @lappie, wat vreselijk lief van je vent.. lekker van genieten... ik ben benieuwd of jij je temp goed gepland hebt, hahaha @mamenzo, welkom hier.. zet je je kaartje ook in de handtekening? ik kan hem namelijk niet goed zien , als ik hem aanklik zie ik alleen heel mini een kaartje in de hoek van een nieuw tabblad. kan natuurlijk ook aan mij liggen (ben officieel blond) haha als het goed is ben ik nu niks vergeten.. ik ben heel benieuwd of mijn cyclus zich normaal gaat gedragen nu anders moet ik nog boos worden ook op mijn lichaam, hahaj Morgenmiddag nog even op verjaardag bij de vriend van mijn nichtje.. (datzelfde nichtje waarvan ik een poos eerder zei dat ze pas 4 dagen na haar NOD testte) maar wat heel super is, ze is zwanger, ben zo blij voor haar en als ik terug kom van de verjaardag lekker samen met manlief op de bank, eindelijk!!!
Balen meis. Maar je hebt de juiste instelling. Goed van je Wat fijn da je man je ff de geborgenheid kon geven die je nodig had. Die van mij is daar ook niet zo goed in dus kan me zo goed voorstellen hoe goed het je doet. Ben benieuwd of j geplande temp morgen klopt Hoop dat je volgende ronde een mooie positieve test in handen hebt en alle bijbehorende kwaaltjes
Goed zo meis. Ik heb genoeg voor jullie allemaal gestrooid. Gun het jullie allemaal zo. Het weekend komt steeds dichter bij. Spannend. Ik duim voor je.
Balen meis dat je alles tegelijk hebt. Je hebt de jackpot gewonnen. Hoop dat je oor en schimmel snel over zijn. Wat grappig dat jij en je zoontje samen jarig zijn. Was je mooiste cadeau wat je ooit hebt gehad op je verjaardag. Zou fijn zijn als je je zaterdag beter voelt. Gaan jullie het groots vieren?
Goed zo. Er is genoeg. M'n kv testen knallen inmiddels geen getuur meer. Wat leuk voor je nichtje. En zoooo knap om te wachten met testen tot 4 na nod. Denk dat de meeste meiden dat niet volhouden. Veel plezier morgen.
@ mamavanj: wauww gewoon dezelfde dag jarig? Dat kan toch geen toeval geweest zijn! Prachtig! Kan me voorstellen dat je toen een super verjaardag had! Haha Pff ik hou het wel spannend he.. Vorige cyclus was mijn temp op 9dpo al veel meer gezakt om die volgende dag over te gaan op ongidag. Als morgen mijn temp nog hoog is, dan is dat een goed teken denk ik Heb wel heel erg het gevoel alsof ik ongi moet worden, steken onderin mn buik en in mn vagina zeg maar, gevoelige boobies en dan vooral mn tepels, hoofdpijn, pff al die zopi in ieder geval..
Op een of andere manier lukt het via mn tel niet ff om te wijzigen, maar ipv van "zopi" moet er uiteraard "zooi" staan
@ Margha: ja he! Vind het wel spannend hoor.. Jij slaap lekker meid! Weer hard genoeg gewerkt @ Jennifer: Dankjewel voor het duimen meid! Heb alleen geen innestelingsdip gehad zoals jij en daarom denk ik dat ik toch nog ongi ga worden..