Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Senna1985, Dec 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Zo een innestelingsdip hoeft niet altijd volgens mij. Bij mij is ie idd overduidelijk. Maar als je kijkt bij de kaartjes van meiden die zwanger zijn dan zie je dat heel veel dat niet hebben gehad. En toch zijn ze zwanger. :)

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Sodeju, heel verhaal getypt is het pleite.......opnieuw....

Goedemorgen meisjes en Margha slaap lekker!

Jennifer, heerlijk om die banner te zien bij je meid (steelt nog wat hcg haha)

Grace, hoe gaat het moppie?

Evelien, gewoon kijken naar je hoge temp lieffie en niet naar een eventuele dip. Voor nu ziet het er erg goed uit hoor!!

mamavanj, jeetje het zit je ook niet mee he, veel beterschap mop!! En natuurlijk nog gefeliciteerd voor beide!!

Anja, jeeeeej duidelijkheid!! Al had ik je natuurlijk liever in het roze dan in het rood gezien, maar ok, we oefenen verder voor volgende maand!

En nu ben ik kwijt wat ik nog meer had geschreven whahahaha tis ook nog vroeg natuurlijk. Hier nog veel last van dat stomme inwendige onderzoek maar al niet meer zo erg als gister. Zoontje is lekker naar de opvang vandaag dus dan kan hij wat energie kwijt en ik even bijtanken. Straks nog even wat kleine dingetjes kopen voor in huis (kan mijn handdoeken in keuken niet ophangen nu en is dus RUK hahahahaha). En dan zien we wel weer wat de dag gaat brengen.

Kom op he meiden, lekker positief het nieuwe jaar in!!!!!!! We kunnen het!!!! Jennifer, strooi nog eens wat mop!!

kussie!

3. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    @ Jennifer: oh dat wist ik niet! Toch weer wat geleerd :) Dacht dat je altijd een innestelingsdip moest hebben eigenlijk, of in ieder geval iets van een bloeding ofzo.. Mn temp blijft wel iets omhoog kruipen, dus wie weet! Heb jij een innestelingsbloeding gehad eigenlijk? Ik blijf dat ongi gevoel houden, vind het zo eng!

4. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    pfff was dit nou weer.. wil invullen op ff dat ik dus ongesteld ben, krijg ik 1 of andere melding dat mijn cycle list modified. ik kan hem dus niet invullen, als ik dan terug ga zijn de gegevens van vandaag er niet vreemd

de melding:

INFORMATION: Cycle List ModifiedThis message is to let you know that your cycle list was adjusted automatically by the charting software.
    The charting software manages your cycles automatically, creating and deleting cycles as required without deleting any data. The software adjusts your cycle start dates to reflect the data you entered.
    The Data/Cycles menu allows you to modify your cycle list as well.
    Back To Front PageBack To The Data Entry Form

5. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Evelien, adem in adem uit schat!
    Een dip zegt net helemaal niks behalve als je achteraf inderdaad zwanger bent kun je dat als positief zien. Weet je mijn dip nog? En werd toch echt ongesteld hoor. En toen ik de laatste keer zwanger werd had ik helemaal geen dip gehad.
    Innestel bloeding komt vaker niet dan wel voor. Natuurlijk lees je dat hier wel vaker maar daar is het dan ook een zwangerschapsforum voor.
    Zolang je temp zo blijft heb ik goede hoop voor je en duim ik snoei hard verder!!

6. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Anja, dat krijg je dan standaard die melding, ik tenminste. Dat geeft dus aan dat je cyclus dusdanig is veranderd dat die opnieuw is begonnen. Je kunt gewoon op die link klikken en dan ga je terug naar je kaartje. Is heel normaal.

Soms krijg je die gegevens niet direct te zien, moet je over half uurtje ofzo nog maar eens proberen. Heb ik wel vaker, zal wel een foutje op de pagina zijn. Als ik op je kaartje klik zie ik wel dat die opnieuw is begonnen te tellen, alleen je menstruatie ontbreekt nog.

7. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    en nu staat hij er wel, confused.. haha

8. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Dat bedoel ik, en opgelost hahahahaha. Gebeurd soms.

9. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik blijf strooien Es,

Voel me net zwarte piet met een zak hcg:D. Is leuk hoor dat strooien. Nu hopen dat jullie het allemaal te pakken krijgen.
    Lekker je handen even vrij vandaag doe je rustig. Gelukkig is de pijn iets minder geworden. Kan je zien hoe heftig zo een bbz is. Is echt niet niks. Hoop dat het snel allemaal weer helemaal goed voelt van binnen. :)

@evelien. Ik heb geen druppeltje bloed of bruin gezien. En het gevoel dat ik ongi ga worden heb ik de hele tijd door. Schijnt normaal te zijn. Ben nogsteeds bang als ik naar de wc ga. Dus dat zegt ook niks meis. Je temp is iig heel mooi en laten w hopen dat het raak is.

@anja. Mooi dat het gelukt is. Fijn zo op de vroege ochtend. Hihi.

10. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    @ anjamones: ben blij dat het al is gelukt met je kaartje :)

@ Esther: dat is waar ook, jij had een dip en werd toch ongesteld.. Wat kan een vrouwenlijf je toch voor de gek houden! De een denkt jeeej een dip misschien ben ik zwanger, de ander denkt boehh een tempdaling ik ben niet zwanger.. Klopt dus niet altijd! Vind het zo gek. Je hebt gelijk, op dit forum heb ik vaker gelezen over zo'n bloeding dat ik dacht oh dat heeft iedereen wel. Niet dus! Vervelend dat je lijf niet ff van tevoren zegt "dame, deze maand is het niet raak" of juist "good job, je bent zwanger" hahaha

11. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    @ Jennifer: whahaha zwarte piet. Leuk toch! :D Ohh jij dus ook geen bloed gezien. Snap dat je bang wordt van dat ongi gevoel zeg! Maar het hoort er dus bij? Weet je dat van de gyn? Ach we gaan het zien, ik wacht gewoon af, kan nu toch ff niks (extra's) uit mn temp halen.

@ Esther: ik las even terug en zag dat je nog best veel last had van het onderzoek.. Wat vervelend meid :( Rustig aan, hoop dat je je snel weer beter voelt.

12. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    idd stressen met het kaartje zo vroeg, hahaha.. dacht deze blonde dame heeft weer iets helemaal verkeerd gedaan, haha

@esther, vervelend dat je nog last van hebt van het onderzoek :( vandaag lekker rustig aan doen

@jennifer, blijven strooien hoor haha

13. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    over tempkaartjes, zoveel maanden probeerden wij zwanger te worden zoveel maanden zulke mooie tempkaartjes, zie album...en geen resultaat.....

en nu totaal onverwachts, zwanger..

wel een temp dip, 3 dpo..(innestelling?) geen bloed gezien..
    15 dpo temp naar beneden , maar geen ongi te zien..
    17dpo getest, Zwanger!
    30-11 drupje bloed - 5 weken 4 dagen
    3-12 drupje bloed - 6 weken

Dus t zegt allemaal niets, alles kan meiden, met die rare tempkaartjes hihi :D

14. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Dank jullie moppies. Hij krijgt nu het onderzoek.

Mijn temp is weer gestegen en net heeeeeeel ieniemienie bloed bij mijn slijm. Ik moest goed kijken maar het was een drupje. Hmm...

Vanavond ga ik goed lezen en reageren lieffiea

15. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    @ One: zo gek is dat he! Als je het niet verwacht dan gebeurt het ineens.. Je zal wel zijn geschrokken van dat drupje bloed na 5 weken! Wat voelde jij eigenlijk voordat je positief testte?

16. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    @ Grace: sterkte met je vader! Hoop dat het allemaal goed komt. Mooie temp stijging heb je weer meid! Dat bloed bij dat slijm, zou toch een innesteling kunnen zijn? Hoe zag het eruit? En wat is je "normale" LF?

17. nono

nono Niet meer actief

Gefeliciteerd One! :D

18. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ik voelde juist helemaal niets?
    Pas in de stad toen t zo koud was, kreeg ik zon last van me tepels, ze deden zo pijn, kon wel janken....dat ik dacht ik moet een testje doen...:) En ja hoor... toen was t zo :D

19. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Jaa van dat bloed schrok ik heel erg, ik dacht echt ohhhneeee! t gaat mis... maar t bleef bij eenmalig drupje bloed, en toen paar dagen later weer wat maar sinds dien niks meer gelukkig :)

20. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

May 31, 2010
    1,108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    jeetje meiden, jullie kletsen erop los.. dat kan ik nog ff niet bijhouden..
    maar ik heb mn tempkaartje in mn handtekening gezet, hopelijk duidelijker
    ik had vanochtend mn rode kruis dus mn kaart op ff en mn handteking zijn afwijkend.. mijn laatste cyclus was 26 en zou dan nu volgens ff 30 dagen zijn.. zien jullie soms nog bijzonderheden??? BEDANKT

Share This Page