Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Gelukkig maar zeg! Je baby heeft zich goed vastgehouden :)

Vervelend dat je zo'n pijn had :( Ik heb het ook af en toe. Niet continue, maar doet wel zeer, alsof ze in brand staan en steekjes af en toe. In ieder geval niet fijn. Ook mn buik weet niet wat ie wil volgens mij. Die twijfelt nog lijkt het wel: zal ik haar ongi laten worden of toch maar het vruchtje vasthouden? Hahaha

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Haha okee, nou die borsten worden alleen maar erger kan ik je vertellen hihi, ik heb niet zoveel borsten, (cupB) maar nu hihi , lijken wel nep tieten! LOL :D zijn echt gegroeid, dik, hard, en rond hihihihi

3. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Mijn lf weet ik niet. En het was echt heeeeeeeeel weinig en roze niet rood

4. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ One: je vent zal het wel leuk vinden of niet? Haha :D Heb je nu nog pijn?

@ Grace: oohh dat klinkt goed toch? Spannend meid ik duim voor je!!

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Anjamones: Veel plezier vandaag meid.

@ Lappie: hier nog zo'n man die daar niet heel erg goed in is, maar als 't echt, echt nodig is, dan doet hij het wel.

@ Jennifer: dankjewel voor het strooien meid!! Ook wel wat voor jezelf bewaren he? ;)
    Nou had ik maar de jackpot gewonnen hahahahahaha. Heb vanmorgen de medicatie voor de schimmel opgehaald en meteen ingenomen. Er staat in de bijsluiter dat het 2 dagen duurt voordat het werkt :s... Ik hoop dus dat het wel iets sneller werkt bij mij...
    Hahahaha, ja was idd het mooiste cadeau ooit, al wilde ik eerst echt niet op mijn verjaardag bevallen, maargoed het is niet anders he? Ik had genoeg ontsluiting om ingeleid te worden, dus werd het mijn verjaardag ;)
    We vieren het van 13.00 tot 17.00 uur, na het eten gaat J.oshua met opa en oma mee logeren en dan gaan papa en mama 's avonds naar een carnavalfeestje (dus wij vieren samen even verder ;) )

@ Evelien: jup, op dezelfde dag jarig :D. J.oshua moest gehaald worden omdat hij te klein was. Ben 2 januari toen opgenomen en op 5 januari om 21.04 uur was hij er (ikzelf ben om 21.16 uur geboren). Ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat als hij geen hulp nodig had gehad, dmv vacuüm, hij was geboren op dezelfde tijd. Ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen, maar dat is een gevoel. Nou overdag had ik niet zo'n superverjaardag hoor hahahaha, met al dat puffen en die weeënstormen ;).
    Hahahahaha, ja jij houd het wel spannend, wat een enorm hoopvol kaartje meid!
    Dat ongigevoel had ik in het begin van de zwangerschap van J.oshua ook en kijk eens aan... hij gaat maandag al naar school!

@ Grace: succes met de echo van je vader meid. Ben benieuwd wat daaruit komt!

@ Esther: nope zit me idd niet mee... Maargoed gaat wel weer over... Thanks meid. En bedankt voor het feliciteren. Je bent in iedergeval optijd ;). Zaterdag zijn we jarig.
    Hahahahaha, ja je moet natuurlijk wel wat leuks hebben waar je je handdoeken aan op kunt hangen :D.

@ One: hahahaha ja dat je borsten groeien tijdens de zwangerschap dat herken ik wel... Enorm zelfs... Mijn moeder zei destijds nog: "Jeetje Patries, een koe zou er jaloers op worden". Hahahahahaha
    Geniet ervan meid!

Hier vanmorgen de medicatie (tijdens het hardlopen) voor de schimmel opgehaald bij de apotheek en thuis meteen ingenomen. Ik hoop dat het snel zijn werk gaat doen, want gisteravond werd ik echt gek van de jeuk toen ik wilde slapen. Blegh... zooo niet leuk.

Ik weet even niet wat ik met mijn temp aan moet... Denk dat er vanavond maar even geklust moet worden voor de zekerheid en dan maar even glijmiddel gebruiken... Gewoon voor de zekerheid. Ga ook geen testjes meer doen, want gisteren werden ze al lichter dus. Als hij nu wel springt (dacht echt dat hij al was geweest, maar iemand die ik ken opperde dat het toch stiekem wel mijn eisprong kan zijn nog), dan issie behoorlijk laat...

Iemand enig idee of een schimmelinfectie hier effect op kan hebben?

6. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @grace. Hoop op goed nieuws straks van je paps. En mooi je temperatuur. Ziet er goed uit. Blijf duimen.

@one
    Wat heerlijk dat alles goed gaat. Kun je er al lekker van genieten? Zo zie je maar. Wanneer je er niet meer op hoopt komt je wens ineens in vervulling. Geniet:)

7. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Nee. Geen bloed gezien tijdens innesteling. De vk zei dat het normaal is dat je een soort van ongi gevoel hebt. Ik heb 4 feb m'n eerste date met de vk. Eerst volgende week nog naar de gyn. :)
    Voor jou zit er niks anders op dan wachten. Hoop het zo voor je.

8. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mvj
    Ik hoop dat de medicijnen snel hun werk doen. Die jeuk is niet grappig. Gezellig dat jullie saampjes nog even door vieren na het feestje. Doen jullie goed. Hoop dat het klussen vanavond minder pijnlijk is voor je. :)

9. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ mamavanj: jeetje dat gevoel kan ik me heel goed voorstellen! Wat een wonder zeg :) Dankjewel meis, vind het zelf best spannend hihi, maar ja morgen kan alles weer anders zijn helaas.. Maar we blijven positief :) Waaauw wat leuk dat hij naar school gaat! Wat gaat de tijd toch snel he. Ook al was het geen super verjaardag die dag, het zal wel een enorm wonder voor je geweest zijn :)

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Jennifer: ik heb ladiesglide, een wondermiddel hahahaha. Dat is glijmiddel, maar ook meteen een massage"olie" die niet vlekt. :D. Heerlijk hihihihihi. Dus het zal nu niet zo'n pijn gaan doen denk ik...
    Jep, weer ff een avondje met ons 2-tjes :D.

@ Evelien: het was zeker een wonder, want voor hem zijn we ook 2,5 jaar bezig geweest en ook via de MMM... Nu dus in maart ook alweer 2 jaar bezig en ook weer de MMM, dus hoop dat er snel voor hem een brusje mag komen :D. Nog zo'n wondertje erbij :D.

11. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Jennifer: klopt, ik moet gewoon wachten. Je kunt overal wel symptomen achter zoeken, en dan misschien toch weer ongesteld worden.. Dan is de teleurstelling nog veel groter :( Al zou ik die teleurstelling nu ook wel hebben hoor, want als je naar mijn vorige cyclus kijkt (met een LF van 9 dagen), is vandaag mijn NOD..

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ mamavanj: dat hoop ik ook van harte voor jullie allemaal!! :D Komt vast helemaal goed, nog zo'n mooi wondertje :)

@ Jennifer: Leuk volgende week naar de gyn en dan snel naar de vk!! Spannend en vooral heel leuk :D

13. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    Ff zegt dat ik 30-12 m'n ei heb gehad. Die dag toevallig smiddags nog geklust... Wat vinden jullie van m'n kaartje? Kan ik hopen op een posi test volgende week ofzo?

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Evelien: ik hoop het zoooooooooooo...

@ KleineRoe: daar valt nu nog weinig over te zeggen... je zit pas op 4 DPO, je kunt helaas niets anders doen dan afwachten...

15. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    #1355 evelien297, 3 jan 2013
    Laatst bewerkt: 3 jan 2013
    @ mamavanj: ik heb er alle vertrouwen in! Komt goed meid :)

@ KleineRoe: inderdaad heeel lastig te zeggen in dit stadium.. Kan helaas nog alle kanten op. Ik heb zelf op de dag van mijn eisprong in de avond geklust en zit nu op mijn NOD en ben nog niet ongesteld. Toch moet ik afwachten helaas. Gewoon even een paar dagen je temp in de gaten houden!

16. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Heb nu echt een enorm ongi gevoel... Neeee alsjeblieft alsjebliefttt! Voel van buiten en ook van binnen (net gevoeld en gekeken) nog niks maar vind dit zo eng!

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik blijf enorm hard voor je duimen hoor Evelien!

18. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Dankjewel lieverd!!

19. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik hoop dat de duivels weg blijven. Duim duim duim. Je kaartje is zo mooi dus ik hoop het echt voor je. :)

20. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Je kaartje zegt in dit stadium nog helemaal niks meis. Pas rond of op je nod zou je kaart duidelijkheid kunnen geven. Zit niks anders op dan afwachten. Succes
    Je bent ook pas in dec gestopt met de pil. Je zal dus ook nog ontpillen waarschijnlijk. Dus wil je niet ontmoedigen maar zou deze maand nog niet al teveel hopen. Dit om teleurstelling te voorkomen.

Deel Deze Pagina