Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Jennifer: jij ook dankjewel lieve meis. Hoop het zoooo! Samen zwanger! Maar heb zo'n buikpijn en ben best misselijk, precies hoe ik me voel als ik ongesteld wordt, maar dan breekt het meestal ook binnen een paar uur uit, dus als ik vanavond nog geen bloed heb gezien laat ik het jullie weten! *Probeert de duivels hardhandig weg te jagen*

2. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    evelien ik duim voor je mee....spannender bestaat niet he!

vanochtend was mijn rode kruis er op ff- heb de dag ervoor en dr na geklust... dat kan dan toch nog he?? ik heb nu ook ongi gevoel...maar volgens ff zit ik 6dpo... en volgens mn vorige cyclus 9dpo... ik kan mezelf echt gek maken op bepaalde momenten..!!

3. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ mamenzo: jij ook een ongi gevoel, spannend he meid! Laat ze maar wegblijven hoor! :D

4. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Jeetje, even een dag werken en je bent er helemaal uit. Ik hoop dat ik niemand vergeet.

Esther, dikke knuff meis. Denk maar goed aan jezelf. Ik hoop dat je snel geen last meer hebt. En van dat verhaal typen, heel herkenbaar ;)

Evenlien mijn duimen draaien overuren voor je! Owee als die duivels zich laten zien!

Mamenzo, ook voor jou spannend nu op het wachtbankje.

Kleineroe, inderdaad afwachten. Is niet veel aan te doen op het moment.

Mvj, vervelend dat je temp nu zo raar doet. Ik weet niet of een schimmeltje gevolgen kan hebben. En inderdaad een wonder. Hopelijk snel een wondertje erbij.

Jennifer, blijf maar strooien hoor. Wij vangen het wel op :D

Anja, jij weer met je mannetje. Geniet ervan.

Mijn vader heeft zijn echo gehad en daar was niks te zien gelukkig. Nu moet hij maandag nog naar de neuroloog voor een gesprek. Ben benieuwd of ze daar nog iets zeggen of dat de bloedverdunners nu voldoende zijn. Ben in ieder geval wel blij dat de echo goed was.

Wat mezelf aangaat. Ben blij dat mijn temp weer omhoog is. Misselijkheid is ook weer weg dus dat was in ieder geval geen kwaaltje ;) Ik heb wel nog zo'n ongi gevoel, maar dat kan dus alle kanten op gaan. Tja, jet zit er wel of niet. Kan er weinig meer aan doen nu ;) ik hoop het zoooooo, maar ja....dat doen we allemaal.

5. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Wat fijn dat er niets te zien was op de echo. Veel beterschap voor hem.
    Enne... ik zal voor je duimen hoor dat er wat zit.

6. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ook voor jou duim ik! :)

7. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik zou gewoon uitgaan van FF en je vorige cyclus even loslaten.
    Nog een klein weekje wachten dus..... sterkte!

8. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hopen kan altijd natuurlijk. ;)
    Je moet alleen nog wat geduld hebben denk ik.

9. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik zou de gok ook maar gaan wagen vanavond. Niet geschoten is altijd mis toch?
    Hopen dat het niet al te vervelend is met je infectie.
    (heb geen antwoord op je vraag trouwens, sorry)

10. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Nog niet ongesteld geworden tot nu toe
    Ook niet echt het gevoel dat ik het snel ga worden, beetje hoofdpijn alleen, meer niet.
    Ik ben er dan ook vanuit gegaan dat mijn LF 14 dagen zou zijn, maar weet dit natuurlijk niet zeker. Dus als ik het morgen word dan is dat ook nog heel 'normaal'.
    Toch wil ik wel heel graag met een nieuwe cyclus beginnen nu.

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart

haha idd die heeft er geen problemen mee :p
    nja nie echt pijn meer, meer gevoelig nu... vooral als ik erop lig enzo

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hahaha mvj das een goede van je mamsie, een koe jaloers op je tieten , mja idd ze groeien echt veel....

verder niet zoveel last ergens van, alleen begint de misselijkheid nu smorgens wel meer te komen... gisterochtend overgegeven en vanmorgen weer, bahbah

ik duim me rot voor de meiden die bijna mogen testen!!
    hoop op veel mooie roze testjes hier!

ik zal ook hcg gaan strooien vangen girlsssss!!!

13. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    opgevangen.... nu nog duimen please??? hahahahaha xx

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Duimduimduimduimduimduimduimduim!!!!!!!!!!!!:D

15. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    pfff alles gelezen, maar aangezien mijn mannetje vandaag net thuis is gekomen van een weekje werken ga ik niet reageren. natuurlijk leef ik met iedereen mee, duim ik voor goede tempkaartje, voor het wegblijven van een ongi en voor alles wat we nog meer willen ;)
    @grace, wou nog even zeggen dat het fijn is om te lezen dat de echo van je vader goed was... :)

hier flinke ongikrampen :( niet leuk, maar ga lekker met mijn mannetje bankhangen nu...

fijne avond ladies :D

16. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Fijne avond Anja. Geniet ervan.

17. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Geniet van je mannetje Anja. Fijne avond.

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Grace: Ja idd, ik weet het ook niet, ach we zullen het gaan zien... gaan vanavond in iedergeval nog aan de klus... Ik hoop het ook... Ik verlang er zo enorm naar... een 2e wondertje...
    Fijnd at er niets te zien was meid. Ik hoop dat de bloedverdunners alleen genoeg zullen zijn. Whoehoe! Temp omhoog :D. Spannend hoor meid!

@ Lappie: we gaan ook zeker nog wel klussen vanavond ;). Geeft niet, zal eens gaan googlen ;).
    Kan me voorstellen dat je nu graag wilt beginnen met een nieuwe cyclus. Dan weet je ten minste waar je aantoe bent.

@ One: hahahaha ja goeie he? Nu blijk ik al die tijd met te kleine bh's rondgelopen te hebben. Ging laatst even kijken welke maat ik nu heb, omdat ik afgevallen ben... En ik heb gewoon 80E !!! Ik dacht altijd een C/D cup te hebben... *oepsie*
    Bah wat vervelend dat je nu zovaak over moet geven 's morgens...
    GEVANGEN!!! Nu hopen dat 't helpt :D.

@ Anja: geniet ervan meis!

Ik ben blij dat een AB-kuurtje heb gekregen, want mijn oorpijn begint nu toch wel de spuigaten uit te lopen. Mehn wat doet dat pijn!!!!!

19. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ anja: heb je een fijne avond gehad meis?

@ one: zag ook wat hcg van je in de luchtvzweven dus heb er wat van af gesnoept :D Hoop dat het werkt! Sterkte met je misselijkheid en pijn meod, zal niet altijd even makkelijk zijn..

@ mamavanj: wat vervelend die pijn meis :( Hoop dat de kuur snel zijn werk doet!

Hier wel veel krampen gehad, maar nog geen bloed. Bedenk me nu dat ik pas bloed had op 10dpo, maar toen kreeg ik 5 min van tevoren krampen en toen gelijk bloed.. Hopelijk is dit nu een goed teken.. Hoop dat mijn temp ook nog hoog is morgen anders is het voor deze ronde afgelopen..

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik duim voor een hoge temp voor je meid!
    Ik heb net mijn 1e pilletje ingenomen van de kuur...

Deel Deze Pagina