Yuna ik duim voor je. One, spannend. Leuk! Ik ga de test in ff veranderen in negatief. Ik blijf doortesten tot mijn temp omhoog is. Komt goed!
Yuna, toch ziet je kaartje er heel anders uit dan de voorgaande maanden. Ik duim ook! Grace, misschien beter ja om te doen, dan raakt FF ook niet de tekst kwijt..... One, goed bezig meid
Helemaal waarheid hahahaha, blij dat je erbij bent gekomen!! En de andere dames natuurlijk ook!!! Ik heb net met bazin gebeld. Ik heb vorige week proberen te werken, maar dat ging dus nergens over. Veel te veel pijn etc. Nu ga ik woensdag en donderdag gewoon 1 uurtje naar cliënten thuis. Beetje stoffen en veel koffie leuten. Op therapeutische basis dus. En dan doet ondertussen iemand anders mijn werk......weet niet hoe dat me gaat bevallen, maar het gaat zich er voornamelijk om dat ik eventjes uit het huis ben. Vind het echt lief van haar!
Hahaha, lief Esther, maar helaas...temp daalde vanmorgen weer. Ding gaat echt alle kanten op deze cyclus, ongelofelijk >.<
Wat ontzettend lief Esther van je bazin. Zo zou het vaker moeten gaan. Hoe vaak hoor je niet dat je maar gelijk moet werken en je niet aan moet stellen. Super hoor! Ik heb vandaag ineens weer rozig slijm, meer dan de andere dagen dat ik spotting had en ook kramp. Ik word er zo gek van. En het is voor mijn gemoedsrust ook echt niet goed. Ik ben ook aan de teunisbloem en tarwekiem begonnen deze maand. Nu ben ik eigenlijk benieuwd of het daarvan zou kunnen komen? Heeft een van jullie daar ervaring mee? Aan de andere kant, vorige cyclus gebruikte ik het niet en had ik ook spotting tussendoor. Ik zit er toch hard aan te denken om die doorverwijzing te vragen. Mijn lichaam doet zo raar de laatste maanden
Madeliefste, dat hadden we niet afgesproken he!!! Potdikkie zeg!! Grace, als je het niet vertrouwd gewoon even bellen!! Hier inderdaad een super lieve bazin. Helaas bepaalt zij dus niet of mijn contract na december verlengd wordt en aangezien het slecht gaat overal (ik doe thuis zorg), zie ik de bui alweer hangen. Ben al aan het solliciteren geslagen. Je moet het maar voor blijven....
Madeliefste wat balen zeg! Bah! Esther, ik ga ook voor je duimen voor je contract. Inderdaad zijn het geen fijne tijden. Je kan het dan maar beter voor zijn, maar de duimen draaien dat je toch een verlenging krijgt.
Dank je wel meid. Maar ben zo al bezig vanaf 2005 dus ben er helaas al aan gewent. Komt allemaal goed met of zonder verlenging.
@ Esther: je bent pas net geopereerd zie ik. Heftig zeg! Heb je fysiek veel last? @ Grace: ik slik die pillen van de ETOS. Zwanger worden. Daar werd mijn cyclus wel snel weer normaal van (al heb ik geen bewijs dat dat de reden was haha) Hier behalve mn temp die steeg geen enkel symptoom. Meestal cyclus van 25, dus bang voor de dagen die komen gaan!
Hoop, ik blijf blazen. Hopelijk blijft je temp hoog. En Esther, je bent heerlijk positief. Dat mag ik wel! Ik ga sowieso maar stoppen met de tarwekiem en teunisbloem. Etos zwanger worden heb ik ook. Die blijf ik slikken.
Grace, dank je wel. Ik ben ook vreselijk positief ingesteld. Ik gun mezelf meestal 1 gruwelijke baaldag en dan ben ik boos op alles en iedereen en dan ga ik vrolijk verder. hahahahaha zo ben ik. Ik gebruik trouwens ook de tarwekiem en heb nergens last van. Teunisbloem heb ik geen ervaring mee. Hoop, ja dat was een heftig iets om eerlijk te zijn. Geestelijk ben ik inmiddels wel zover dat ik verder kan. Lichamelijk heb ik nog veel last van de uitwerking van de narcose (ja nog steeds helaas) en heel veel pijn bij inspanning.....Heb ik me even vies op verkeken. Ik heb een debiel hoge pijngrens en barst van de doorzettingsvermogen, maar ik ben mezelf toch hard tegen gekomen deze keer. Dus nu doe ik maar niks qua zwaar werk.....eerst helemaal beter worden.
Ik gebruik zwanger worden van etos.. fijne bijwerking dat het mijn eisprong met 4 dagne heeft vervroegd.. nadeel is dat het je LF kan verlengen...
Oh ja en ik gebruik van davitamon mamma plus. Heb ik voor het eerst gebruikt vorige ronde en toen bleek ik dus zwanger te zijn......wil niks zeggen, maar extra vitamines zijn nooit verkeerd
Hey meiden, Sorry dat ik nog even niet op iedereen reageer.. doe ik later maar vraagje.. Mijn ongi is indd doorgebroken (@esther, tnx meiS) k baal enorm maar wat ik ook nog eens vreemd vind is dat m'n temp aan de hoge kant blijft.. m'n lijn was gezet op 36,4 met FF maar zat vanmorgen nog op 36,54 en gister op 36,57 had m'n ongi dus ook niet verwacht.. Hoe denken jullie erover? Ze zeggen dat je zwanger kan zijn tijdens ongi maar heb ook gewoon veel ongi krampen.. Vind het alleen zo vreemd dat m'n temp niet zakt..
@ Grace: hahahaha met dat zinnetje "Ik hou me rustig" moet ik meteen denken aan een liedje van Bassie en Adriaan: "Hou je rustig, rustig, rustig, hou je rustig, kalm en stil." Hihihihihi. Ja dat kan zeker! Ik ga duimen dat je temp nu omhoog gaat. Meestal is dat zo zelfs. Maar kijk dan maar niet naar mijn kaartje, want bij mij gebeurt dat dus niet . Bedankt voor het blazen meid! Hij lijkt mij toch wel positief hoor. Zo heb ik ze nog niet gehad... Ik slik teunisbloemolie. Is ook enorm goed voor je weerstand. Daarnaast slik ik de multivitaminen voor zwangerworden/zwangerschap van de Kruidvat. @ Klavertje: ik durf je hiermee niet te helpen. Ik zie ook niet écht een kaartje... Sorry. Mijn kaartjes waren ook altijd enorme bergen... Maar ik heb geen PCOS. Helaas zul je écht moeten wachten tot je een jaar bezig bent, eerder zul je niet doorverwezen worden. @ Yuna: volgens mijn gynaecoloog waar ik een tijd terug ben geweest bestaat ontpillen niet... @ Dinges: ja echt wel!!! Zo blij met mijn kruis hahahaha. Ondanks dat ik zeker wist dat er een eisprong is geweest, ben ik toch wel blij dat FF hem ook aangeeft hahahaha. Word ffies spannend bij jou dus... Wanneer ga je testen? Neeee!!!! He bahbahbah, wat balen zeg!! Dikke knuffel. Voor zover ik weet hoef je temp niet meteen te zakken als je ongesteld word. Kan ook langzamer gaan. @ Hoop: ja dat is zeer zeldzaam voor mij. Ik ben in behandeling en ik wist zeker dat ik een eisprong had gehad, door de echo's die de groei en de eisprong volgden. Dus nu toch wel heel erg blij dat FF hem nu ook aangeeft hihihihi. Oeh, dat weet ik eigenlijk niet... @ One: hier gaat het goed hoor. Heb allerlei klachtjes, ben supermoe en enorm prikkelbaar. Maar wil mezelf niets wijsmaken. Mijn temp werkt wel een beetje mee, dus ik hoop dat dat zo blijft. En hoe gaat het met jou? @ Esther: Jaaaaaa, hij is weer verder omhoog gegaan hihihihi. Zooo blij . Mijn mannetje heeft nog steeds koorts/ weer koorts. Gelukkig niet meer zo hoog als gisteren (gisteren 39,5, nu 38... Ik ga echt ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO enorm hard duimen voor jou!!! Ook voor je verlenging! De uitwerking van de narcose kan nog wel even duren meid. Bij mij duurt het altijd minimaal 6 maanden voordat ik er geen last meer van heb... Hier superblij met mijn tempstijging vanmorgen. Nu hopen dat dit zo blijft . Verder vanmorgen weer bloedgeprikt en daarna ben ik doorgelopen naar de fertiliteitsafdeling en ik heb het voor elkaar! Ik krijg een receptje voor Clomid opgestuurd en heb woensdag een telefonische afspraak met mijn fertiliteitsarts voor de resultaten en hoe nu verder. Echo's zullen dus de volgende ronde niet gedaan worden (waarschijnlijk), omdat de eisprong (als ik nu niet zwanger ben) naar alle waarschijnlijkheid in de kerststop zal plaatsvinden. Ik ben zo enorm blij dat het zo opgelost kon worden, zodat we niet met een soort van nutteloze maand kwamen te zitten . Daarnaast maak ik mezelf gek (denk ik) met allerlei klachtjes die me bekend voorkomen, maar tegelijkertijd wil ik ook niet teveel hopen... Vanavond werd ik ineens gebeld door de juf van J.oshua die hij na de kerstvakantie krijgt. J.oshua krijgt 2 juffen en komt in een klas die de Jip en Janneke klas heet. Zoo leuk! En wat een lieve vrouw, als ik dat zo aan de telefoon hoorde. Krijg hier écht een enorm goed gevoel bij. Helaas is zij er zelf niet woensdag, dus we kunnen nog niet kennismaken, maar dat komt na de kerstvakantie wel. We krijgen nog een wenboekje, waarmee we hem nog kunnen klaarstomen voor de basisschool. Nog maar 4 weekjes en dan gaat mijn kleine mannetje gewoon naar school!!! *nu toch wel lichtelijk een beetje emotioneel word*