Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    @Grace: ja inderdaad, nieuwe ronde nieuwe kansen. :)
    Ben op zich al blij met een cyclus van 28 dagen.
    Voor jou ga ik de aankomende week duimen!

@Onewish: dank je. Gaat met jou alles goed??
    Ps. Ik heb ook maar one wish op het moment. ;)

@Yuna: voor jou komt de spannende tijd er weer aan. Ik zal voor je duimen!

@evelien: is het bij jou al echt doorgebroken? Ik zie dat je nog niet met een nieuwe cyclus bent begonnen. Ik ga nog even heel hard duimen dat je pendels nog uitkomen.
    En anders wordt het nu onze ronde gewoon!!

@mvj: ik hoop dat je snel je ei vindt!
    Ben trouwens erg bekend met de Time Timer! Op mijn werk welliswaar. Geweldig ding!

@Jennifer: Gaaf he, die 2-3 weken! Gefeliciteerd hoor. Voel je je goed??

@anjamones: je nieuwe thermometer gaat je vast geluk brengen!! Jij even blij dat je een verklaring hebt voor dat gekke kaartje van je! Succes deze ronde!

@mamenzo: ik hoop dat je snel weer een ‘rood kruis’ in je kaartje hebt. Je snapt vast wel welk rood kruis ik bedoel. ;)

@Hier: voel me best goed, ben blij met mijn ‘mooie kaartje’ met een cyclus van 28 dagen. Geeft me toch een hoop rust en een bepaalde zekerheid.

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Dankjewel meissie, en nu leef ik lekker met jullie allemaal mee! ;)

veel aan dit clubje gehad altijd, zulke lieve meiden!
    xx

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Lappie jaa hier gaat alles goed hoor , lief dat je t vraagt, vanmorgen niet overgegeven gelukkig hihi...

Jaa snap ik! <3
    knuff xxx

4. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Lappie: nee dat is zo gek, het is nog niet doorgebroken. In mijn vorige cyclus kreeg ik ineens hele erge kramp, toen gelijk naar de wc en toen kwam het daar met bakken eruit.. Nu sinds gistermiddag al kramp, maar alleen vanochtend wat bruinverlies. Ging net weer naar de wc en probeerde er wat uit te halen (hoe raar kan je zijn :() maar geen bruin of helderrood bloed te bekennen.. Misschien komt het nu gewoon wat later ofzo, maar daarom wacht ik nog even met het op FF noteren. Dankjewel lieverd voor het duimen! Neem wel aan dat het nog doorbreekt hoor, en dan is het inderdaad nieuwe mooie ronde samen! :D

@ One: zo voel ik het ook! Vind het zo fijn hier :)

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Haaaaidieho meisjes!!!

Zo, ik heb ook weer even tijd om te reageren. Sorry dat ik jullie wat verwaarloos momenteel, maar ik beloof verbetering hihi

mamavanj, ik duim voor je dat weet je!! En hoop ook dat je snel weer beter bent. Oorpijn is zoooooo vervelend.

Evelien, niet gek gaan doen he.......bbbllllaaaaaaaaaaasssssssss!!

One, lieve schat, lekker aan het zwangere dus?! Geniet ervan mop!!

Yuna, duimen draaien en ik moest net toch even lachen om die bovenste zin in je banner hoor.....

Lappie, balen meis, maar inderdaad wel een mooie cyclus. Dan pakken we dat maar als positieve punt.

Grace, wat fijn van je paps meid, ben ik blij om. En je temp gaat eindelijk goed omhoog, het verschil voor en na ei is nu echt goed te zien hoor. You go girl!!! Spierpijn etc kan natuurlijk een zwangerschapssymptoom zijn, maar ja hoeft niet. Ik had het in ieder geval gelijk vanaf eisprong toen ik de tweede keer zwanger was.

Jennifer, hoe voel jij je moppie? Al wat door gedrongen?

Anja, ik duim me nu al simpel voor je dat er nu al wat begint te groeien in je en dat het bevrucht mag worden.

mamenzo, nog even volhouden meid. Ik duim voor je.

Heb ik nu iedereen gehad? Zo niet....SORRY!!!

Hier temp; de kelder in gek genoeg, veel te vroeg voor ei volgens echo. Ach ja het zal wel hahahahaha

6. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    ohh...
    ik kan jullie niet bijhouden hoor... maar wat zijn jullie allemaal LIEF!!

7. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Nou Esther je temp gaat wel heeeeeeel laag. Vreemd.
    Hoe is het met je huisje?

8. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Esther: rustig aan meid, we lopen niet weg! :D Af en toe geef ik mezelf ook een schop onder me kont en zeg dan in mezelf: niet zo gek doeeeennn! Hahaha. Lief van je :)
    @ mamenzo: ik merk ook dat we heel lief zijn voor elkaar. Maar dat hebben we ook allemaal even hard nodig! Zo sleep je elkaar erdoorheen, in goede en in slechte tijden :)

9. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Nu je het zegt Grace.. Esther, je temp! Wat gebeurt er op CD11? Zie ook een wit bolletje?

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Esther heb je gemist mop !:D
    Fijn weer wat van je te lezen....Hoe ist met je huissiee??

Jaaa ik geniet volop..
    Maar kan niet wachten tot ik weet wat t word, lekker shoppen!!:D
    xx

11. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Jij wilt weten wat het wordt One?
    Ik denk dat ik het ook zou willen weten...

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ One: dat zou ik ook zo graag willen weten als ik in jouw schoenen stond! Ben benieuwd meid :D

13. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Who wat is er veel geschreven zeg.
    Lappie. Balen meis.
    Hier. Vanmorgen een temp stijging.

14. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Spannend Margha.

15. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik zie het Margha! Spannend hoor :D

16. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Hoe is het bij jou Evelien?

17. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Toen je het vroeg (lief van je!), Grace, dacht ik: ik ga gelijk weer even naar de wc om te checken. Heb namelijk nog steeds ontzettende kramp in mn buik, echt een zwaar ongi gevoel.. :( Maar ging echt weer even met mn vinger voelen en kijken of ik er weer wat uit kon halen, maar dus weer helemaal niks, alleen wittig en nattig slijm (wit), niet noemenswaardig veel maar het is er wel.. Moet ik de dokter bellen ofzo? Nu ik dit zeg denk ik: stel je niet aan mens! Misschien gewoon ff afwachten en dat het vanzelf nog komt ofzo..

18. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Wanneer was je laatste test?

19. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    ja daar ben ik ook benieuwd naar???

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank jullie wel lieverds! Huisje begint ergens op te lijken. Al staat natuurlijk nog heel veel op de plekken waar ik het niet kan gebruiken hahahaha. Zo heeft een vriendin van ons, hoe lief ze het ook bedoeld, de keueken ingeruimd en ik kan dus geen ruk vinden nu.....komt goed komt goed.

Ehhh mijn temp.....geen idee waar die naartoe is gegaan, ben nog nooit zo laag geweest. Denk dat die net zo moe is als ik whahahahaha. Hele onrustige nacht gehad vandaag dat ik een open rondje heb gemaakt.

Zeg Evelien, als je toch van binnen zit te grabbelen en graaien......hoe is je bmm? Open of dicht?

Deel Deze Pagina