@ Grace / mamenzo: heb nog geen test gedaan dames want gister of vandaag was mijn NOD.. Aan het eind van mijn vorige cyclus kreeg in na het avondeten ineens ontzettende kramp in mijn buik en daarna gelijk in de wc ongesteld (toen mijn vriend zei dat ik anders ff op de pot moest gaan zitten hahaha), toen kwam het er gelijk met bakken uit! @ Esther: hahahaha grabbelen en graaien, jij bent een mooie Ik kan zooo moeilijk voelen of mijn bmm open of dicht is.. Ik weet wel dat ie niet heel hoog maar ook niet laag zit, beetje ertussen in.. Gister was mijn bmm keihard! Vandaag ietsje zachter maar kan maar geen bloed eruit graaien haha
Maar als je kan voelen of die hard of zacht is kun je er dus aan komen? Dan kun je in de midden de opening voelen. Als je daar bij wijze van met vinger in kan (niet letterlijk gaan proberen whahahaha) dan staat die dus open......en das niet goed dus we gaan voor pot en pot dicht!!
Oh jee, dan blijf ik gewoon nog even stiekem duimen hoor. Pas na het avond eten gaan we misschien een keer negatief doen. Zolang er geen bloed is houden we moed Esther, lekker bijkoomen dan. Wie weet trekt je temp ook weer bij dan. Hier voel ik me zo raar. Ik weet niet of ik nu misselijk ben of niet. Het is een beetje af en aan. Wel heb ik het sinds gisterenavond alleen maar koud. Ik krijg mijzelf gewoon niet warm en dat terwijl ik de laatste maanden alleen maar last van de warmte had... Ik word wel gek van die pijn in mijn onderrug. Net of ik zwaar ongesteld ben, maar dat is (nog) niet zo. En terwijl ik nu aan het typen ben heb ik weer wat krampjes in mijn baarmoeder. Tja, het kan alle kanten p Zo, nu ga ik eerst de boel eens afsluiten hier en naar huis rijden. Lees jullie zo weer
@ Jennifer: hahaha ja idd... Morgen maar weer klussen op mijn verjaardag hahahaha, mooi (en lekker) cadeautje LOL. Ik weet vrijwel zeker dat dat gaat werken die timer. @ Evelien: hahahaha ja, het is net het Andes gebergte pffff....Tuurlijk blijf ik duimen! En nee je hoeft niet de dokter te bellen! Ik kan dit alleen maar als goed nieuws bestempelen . @ Grace: ik hoop het ook... heb wel last van mijn boobies nu...vooral de linker... @ Lappie: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... Bah wat balen meid... Maar wel zekerheid nu. Ik heb de kleinste besteld, zodat we die overal neer kunnen zetten als hij ergens mee bezig is. Ook als hij straf heeft. @ Yuna: nou idd... word hier een beetje tureluurs van... @ One: je bent zelf ook zo'n lieve meid . @ Esther: HAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII . Welcome back . Nou idd, vervelend is zelfs nog zacht uitgedrukt... het is gewoon RUK! . WOW! Die is laag!!! Whahahahaha, grabbelen en graaien LOL. @ Margha: spannend meid! Hier vanmorgen naar de stad geweest en J.oshua heeft zijn eerste verjaardagscadeau al in zijn oor . Daarna nog schoenen gehaald voor hem en mijn man en toen boodschappen gedaan. Vanavond appelkruimeltaart maken voor morgen . Verder krijg ik nu de volgende melding bij FF: Note: You have recorded a first OPK positive on Cycle Day (CD) 15. You may have ovulated between CD 15 and CD 18. [Click Here] for more info. If you wish to use your OPK as your primary fertility sign, [Click Here] to switch your ovulation detector to the OPK/Monitor detector. Iemand enig idee wat dit betekent?
mamavanj, zwaaaaaiiiiiii!!!! Die opmerking van FF betekend gewoon dat je je eerste positieve ovu test hebt ingevuld op dag 15 en dat FF je eisprong dus verwacht tussen dag 15 en 18. In het tweede gedeelte van de opmerking wordt aangegeven dat je je instelling zo kunt aanpassen dat je cyclus "geregeld" wordt van de dag van ovulatie. Dus niet vanaf de eerste dag van je menstruatie. Eigenlijk hoe dat bij een banner ook is. Ik persoonlijk zou dat verwarrend vinden, maar ja dat ben ik. Grace, nu niet alle symptomen op gaan noemen hé lieverd want die spanning wordt me te veel en dan moet ik nog heel lang wachten op je positieve test whahahahahaha. Nee hoor meid, gooi het er maar lekker uit en ik duim me helemaal simpel voor je!!!!
@ Esther: ow dat gaan we dus niet doen idd... Dus ik hoef verder niks te doen? Ik snapte er al helemaal niks van... Ik dacht namelijk dat hij er dan een kruis ging zetten ofzo... hahahahaha...
Spannend dames Mijn duimen draaien voor jullie! Hihi! Hier de temp niet echt accuraat kunnen opnemen, wel qua tijd hoor maar ben nog steeds verkouden en ziekjes, denk ergens dat dat mijn temp natuurlijk ook beïnvloed.
Nono, heel veel beterschap meis!! mavanj, nope je hoeft verder niks te doen. Dit is gewoon een melding. En FF verwacht dus inderdaad nu een eisprong tussen cd15 en 18 dus dan ook een kruis. Hopen dat dat ook lukt!!!! duimen draaien weer voor iedereen hoor!!!!
Esther. Nog lekker druk in de weer dus. Bij een verhuizing komt altijd veel bij kijken. Succes nog even.
@ mamavanj: ik ga met Esther mee voor je! Duim duim duim duim! Als goed nieuws bestempelen? Heb jij het ook gehad dan? @ nono: ziek zijn beinvloed inderdaad je temp, in welke mate ligt echt aan je eigen lichaam. Probeer toch steeds op hetzelfde tijdstip te meten, dat voorkomt onzekerheden meis! @ Grace: waaaa klinkt zooo goed en dus zooo spannend voor je!! Ik kan niet wachten voor je, laat staan dat jij kan wachten! Dankjewel voor het duimen meid @ Esther: jeetje, vind het echt knap dat jij dat kan voelen. Heb net ff inspector gadget gespeeld haha. Ik voel nergens een opening.. Ik kan nergens ook "proberen" om mijn vinger in te steken zeg maar.. Hoe moet je dat voelen dan? Jeetje dacht dat ik zo goed bezig was haha
Haha Margha, gekkie! Als je echt ongi bent, zul je er toch aan moeten geloven Maar snap je gevoel maar al te goed!
@ Evelien: thanke meid! Hahahaha, nou ik deed niet steeds voelen hoor (doe ik nu ook niet hahahaha), maar wat ik wel heel erg had was veel witvloed... En de krampjes ook (alsof ik ongi moest worden). Maar ik bedoelde ermee te zeggen: geen bloed is goed! .
@ mamavanj: dat laatste zeker! Maar durf gewoon niet te hopen, omdat het zo'n hevig ongi gevoel is.. Alsof ik op een tijdbom zit waarvan ik niet wil dat ie explodeert
Zo en dat even op dat stukje dat ik naar huis rij! Esther, ik weet ook niet of het symptomen zijn hoor. Kan alles zijn. Heb trouwens ook al 3 megapuisten. Van die onderhuidse pijnlijke joekels. Die zijn wel echt nieuw. Normaal heb ik alleen van die kleine witjes. Evelien, of moet ik zeggen inspector Gadget, whahahaha...Ikzelf ervaar het als een soort spleetje in mijn baarmoedermond. En die tijdbom mag gewoon niet afgaan!!!!!
@ Grace: rij je wel voorzichtig? Haha. Aaahhh pijnlijk meis die puisten! Maar als het voor een goed doel is, dan is het niet erg natuurlijk Whahah jaaa it's me Inspector Gadget! Ik snap het wel hoe je het nu uitlegt, dus raar is het niet hoor Neeee de tijdbom tikt nog (nog niet afgegaan), dus als een of andere eenheid m ff kan uitschakelen zou dat fijn zijn Ben ik uit die onzekerheid.. Ik zal thuis nog eens proberen te voelen, maar ik vind het erg moeilijk hoor! Ik voel niks, alleen een soort "muur"..
Zoooo meiden. Jullie zijn snellllll. Kan het nie bijhouden Evelien. Ik heb nog hoop voor je. Inspector gadget. Hihi. Nou ik voel ook niks hoor. Zou het kunnen dat als je al bevallen bent het beter voelt dan wanneer je nog geen kind hebt gebaard??? Esther. Gezellig dat je er weer bent. En je temp heeft idd een duikvlucht gemaakt zeg. Lekker van je huisje genieten. Grace. Super spannend zeg. Ik duimmmmmm Nono. Balen dat je niet lekker bent. Hoop dat je snel opknapt. Oh ja je pendel klopte. Nu nog afwachten of het geslacht klopt. One. Spannend he. Zo leuk om te weten wat het wordt. Kan je helemaal los gaan met shoppen. Mvj. Ben benieuwd meis. Morgen gezellig jarig zijn samen met je lieve zoontje. Veel plezier. Uuuhhhh ben ik iemand vergeten. Jullie gaan zo snel. Zo ja sorry. Is niet m'n bedoeling om iemand over te slaan. Wil jullie ff een knuffel geven. Ben zo blij met jullie.
@ Jennifer: hihi Volgens mij heb ik dat wel eens gehoord ja. Weet niet of het klopt, alleen de dames met een kindje weten dat misschien? Knuffel terug meissie!