Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik kan me daar wel wat bij voorstellen. :D
    Ik voel ook echt niks maar ik heb bv ook nooit draden kunnen trekken van m'n slijm. Hihi.

Meiden. Als alles goed blijft gaan heb ik voor 1 van jullie een doos cb ovulatietesten. Had ze net gekocht deze cyclus. Zo een megaverpakking van 20 St. Ik heb er maar 4 gebruikt dus 16 over. Hoop dat ik iemand die het echt hard nodig heeft er blij mee kan maken. :)

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Jennifer: wilde zeggen als ik morgen nog niet ongesteld ben wil ik daar wel een beroep op doen, maar morgen is het zaterdag en als je ze dan gelijk opstuurt krijg ik ze maandag pas, en zo lang kan ik dan niet wachten denk ik! Haha. Misschien een van de andere dames?

3. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    JEMIG!!! Dit is niet bij te houden meiden, haha... :p

@grace, je hoeft niet zenuwachtig te worden hoor. balen die klachten, helaas gaat de griep ook rond.

@jennifer, fijn dat je hcg oploopt, lekker blijven strooien dus, haha

@evelien, 1 van die pendels is van mij, hahaha.. hoop voor jou dat ik gelijk heb gehad ;) wanneer ging je ook al weer testen??? denk dat je nog gewoon even meot afwachten, hoe moeilijk ook :( ik heb geen idee van de bmm. bij mijn eerste heb ik er nooit op gelet, dus durf het niet te zeggen.. al ongi?

@mamavanj, ook ik snap niks van je kaartje, maar klussen is natuurlijk nooit verkeerd, haha
    Die timer ziet er best grappig uit, ben benieuwd hoe het je bevalt. hmmmmm appelkruimel, jammie jammie.. stuur je een stuk op? hihi

@lappie, toch een nieuwe ronde? he jammer meid..maar we houden vol hoor.. idd blij met mijn nieuwe meter, sinds ik die gebruik zijn er alleen nog maar normale stijgingen en dalingen geweest, haha

@esther, best heel begrijpelijk dat je het zo druk hebt. hier net zo, manlief is weer thuis en de agenda staat natuurlijk weer vol, haha..
    wat een rare daling zeg...

@mamenzo, we willen allemaal hetzeflde, daarom ook de wederzijdse belangstelling, het meelevingsvermogen en het lief zijn naar elkaar toe. soms heb ik er meer aan om hier iets te typen dan te bespreken met manlief, haha... omdat die het allemaal soms niet begrijpt. vooral als ik weer met afkortingen aankom als DPO, NOD, CD, FF hahahaha

@one, wij wisten met de eerste ook het geslacht, haha.. spannend meid (ga snel voor je pendelen hoor, pffff druk druk druk)

@nono, idd een beetje lastig meten als je zo verkouden bent

@hier... pfff jemig, beste poos bezig geweest met teruglezen en reageren. hier strontsjaggie van de ongi.. ben echt een feeks op moment. accu van de laptop is bijna leeg, dus ik hou het hier dan ook maar bij.. ik denk tot vanavond dames..;)

4. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ anjamones: ik moet inderdaad gewoon afwachten, je hebt gelijk.. Klopt meis! Hoop nog steeds dat je gelijk hebt met je pendel! Nee nog steeds geen ongi, ook niet iets wat erop lijkt..
    Sterkte tijdens je ongi meid, is nooit fijn :(

5. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    ik rij voorzichtig hoor. het was erg rustig en het is snelweg op en snelweg af. Dus snel thuis, maar jullie zijn sneller met kletsen ;)

Ik vind het voelen ook nog moeilijk hoor. Soms denk ik, ja dat is overduidelijk, maar soms twijfel ik ook enorm.
    Hmm, misschien is het juist een goed teken dat je niks voelt, misschien is je bmm gewoon netjes dicht dan.

Over 9 maanden stuur ik wel een team op je af om je tijdbom te ontmantelen ;)

6. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Anja, dikke knuff. Geniet van je mannetje!

7. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland

Lekker sjaggie zijn. Mag best een dagje hoor. :D. Tot vanavond meis. Stomme ongi ook altijd.

8. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Grace: whahaha das een goeie ;) Ik hoop inderdaad dat het een goed teken is! Voelde net wel een spleetje maar weet niet of dat is wat jullie bedoelen maar daar kon ik in ieder geval niks uit opmaken.. Hoop het zo! Al wil ik ook realistisch blijven. Gewoon vanavond afwachten en als ik nog geen teken zie, koop ik voor 21.00u (bij ons is het koopavond op vrijdag) nog even gauw een testje..

9. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38

Ooooohhhhh, spannend :D

10. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Je maakt het spannend meis. Leef helemaal met je mee:). Duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

11. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ga wel voor de zekerheid gewoon met ochtendurine testen hoor, anders maak ik mezelf misschien gek haha. Dames: genoeg over mij! Hoe gaat ie met jullie?? Iedereen al over de feestdrukte heen?

@ Grace: :D Ook spannend voor jou meis! Duim duim duim

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Jennifer: dankjewel lieve meid!

13. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    Genieten van mijn man doe ik altijd, wees daar maar niet bang voor, haha... we hebben van mijn schoonmams een tablet gekregen, daar stuur ik nu ook dit bericht van af, vet leuk dit, hahahaha

Ben heel benieuwd naar je test van morgenvroeg evelien, ik duim voor je meid, al is dat wat ik de hele avond moet doen, hihi

14. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Wat lief zeg:). Tablet is geweldig. Kan ook niet meer zonder:D

Fijn dat je mannetje weer thuis is. Geniet lekker.

15. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik wil morgenochtend wel positief nieuws lezen hier. :D

16. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik zit nu ook lekker met de tablet op de bank. Heerlijk, makkelijk...

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    heeeel verhaal getypt druk ik op een verkeerd knopje !! pff echt blond he!

nja dan maar even int kort :p

whaaaaaaaaaaaaaaaaa wat spannend hier voor alle meiden!!
    ik duimduimduimduim voor jullieee!!
    en hier nog wat hcgtjes ....:D

anjamones is goed hoor meis doe maar rustig aan hihi

vanavond hier visite van vrienden, dus denk niet aanwezig hier..
    maar ben zeer benieuwd morgen..naar jullie kaartjes, en miss een mooi zw.test toch? :)

dikkekus en fijne aaf ladiesss!! xxxx

18. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ One: ik hoop het meid! We gaan het zien :) Jij fije avond met de visite!

@ Jennifer: dat wil ik ook heel graag! Helaas gaat me lichaam dat bepalen, maar als die een beetje meewerkt komt het helemaal goed :D

@ anjamones: ahhh zo lief! :) Dankjewel meissie

19. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Spannend evelien!
    Ik ga voor je duimen hoor!

20. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012