Evelien mijn duimen draaien overuren, hoop het zo. Grace gaaf hoor een tablet. Ik wil graag een laptop, maar helaas nu even andere dingen die we eerst willen doen. We gaan binnenkort de woonkamer aanpakken. Nieuw laminaat en alles lekker schilderen en sausen. Ik reageer bijna altijd met mijn smartphone, hiervoor soms wel wat typfouten. Boven staat nog een gewone computer. Hier. Sinds vanmiddag hele zere boobs. Verder nooit zo,n last van gehad, vind het gek dat ik het nu ineens wel heb.
Je bmm voelen moet je niet te vaak doen. Aangezien je bmm per minuut van de dag wisselt is het net als bij ovu testen, 1 of 2 keer per dag max op hetzelfde tijdstip. Als je al een kindje op de natuurlijke manier hebt gekregen zal je bmm altijd een klein stukje openstaan, dus dat maakt het er niet makkelijker op. Anja, effe lekker sjaggie doen joh: HEEEEEEEEEEEEEEERLIJK!!!!!!! Dan ben je dat tenminste kwijt voor je weer aan de klus mag. Margha, zere boobs......ik zeg: duimen!!!!!!
Margha, ik herken het. Heb ook vaak typefouten als ik op mijn telefoon reageer. En ik ga ook heeeeeeeeeel hard duimen!
@ Esther: whahahaha die is goed Ach kan mij het schelen, als wij vrouwen er duidelijkheid uit kunnen verschaffen waarom niet. @ Margha: spannend hoor jeetje krijg er bijna een hartverzakkig van bijbwat iedereen voelt! Dankjewel voor het duimen meid, duim even hard voor jou! Hier nog niet ongi, nog wel kramp alsof het elk moment kan komen. Voelt wel nat daar beneden, weet niet wat dat betekent. Als ik om 20.00u nog niks zie, dan rij ik ff naar de winkel zodat ik morgenochtend kan testen.
Loop nu net weg van de kruidvat haha Voelt wel nattig daar beneden zeg maar.. Het is slijm maar heel waterig.. Toch naderende ongi of iets anders?
En ik ooook!! Haha! Al zegt het duiveltje op m'n schouder ook dat zijn vrienden er nog aan gaan komen haha Jullie zijn lief!
Duivels. Waag het niet om bij evelien langs te gaan. Anders krijgen jullie het met ons aan de stok Vind het bijna net zo spannend als toen ik zelf ging testen
whaaaaaa ik spiek ff , en wat lees ik allemaal superspannende dingennnnnn!! nu ben ik ook errrruuggg nieuwsgierig! kan nie wachten tot t morgenvroeg is
@ Grace, One, Anjamones, Jennifer, Esther: aaahhh jullie zijn echt zo lief! Hoop zo dat ie positief is! Maar als het niet zo is, dan maar op naar de volgende ronde Morgen test ik vroeg dus morgenochtend lezen jullie de uitslag lieve dames