Dankjewel Margha! Zou me zo'n lullo voelen als ik negatief test.. Heb ik jullie tijd en zenuwen verspilt voor niks Ach we will see! Nu ff op visite bij de buurman en dan lekker naar bed, dan is het sneller morgenochtend Fijne avond nog lieverds en spreek jullie morgen! Slaap lekker xxxx
Als dat zo is dan is het ruk voor jou....onze tijd en zenuwen heb je zeker niet verpest. Het helpt mij in ieder geval mijn eigen zenuwen te negeren
@ Evelien: ik snap dat je hier onzeker van word meid... *verder leest of je test gekocht hebt* Ja dus . Ik zou bijna durven zeggen dat jij gewoon zwanger bent! Ik ben hier gewoon plaatsvervangend nerveus hahahaha. @ Grace: aaaaaaaauuuuuuuw, die puisten zijn zoooo niet fijn... @ Jennifer: dankjewel meid, dat komt helemaal goed morgen . Oooow wat zou ik die ovulatietesten graag willen overnemen . @ Anjamones: hahaha nee idd, klussen is altijd leuk . Ik weet denk ik wel zeker dat het wel goed gaat bevallen. J.oshua is net als ik visueel ingesteld en hiermee kan hij dus zien hoelang hij ongeveer nog heeft. Ik heb de pocketversie genomen, zodat ik die overal neer kan zetten... Hahahahaha, denk dat als het gebak dan bij jou is aangekomen je hem gelijk weer weg kunt gooien... Nu toch niet meer sjaggie? Wat kan ik doen om je op te vrolijken? Ook al een nieuwe tablet dus . J.oshua krijgt er morgen 1 voor zijn verjaardag . @ Margha: spannend hoor. Zere boobies . @ Esther: whahahahahaha, lig ff helemaal plat hier van het lachen. GE-WEL-DIG!!!! Hier hangen de slingers al (morgen nog even een slinger erbij halen en een plaat voor aan het raam met een 4 erop), de appelkruimeltaart is gebakken en staat nu af te koelen, nog even naar de Jumbo voor gratis vlees . Kreeg vandaag al een bos bloemen namens de Jumbo omdat ik morgen jarig ben, echt zo lief . En toen kwam iemand die ik mijn FB heb staan en dus in de slagerij staat van de Jumbo van: als je bij mij was geweest had je ook nog gratis vlees gehad. Dus toen zei ik: Nou dan kom ik morgenochtend toch even snel langs? Hahahahah Morgenochtend ook de taart van J.oshua ophalen en de benedenverdieping nog even extra opruimen, stofzuigen dweilen en de toilet schoonmaken en dan is alles schoon voor het feestje .
Evelien al test je 100 dan leef ik ook 100 keer mee en weet zeker dat dat voor de rest van de meiden ook zo is!!!!!! Mijn duimen draIen overuren meis!!!
Mvj, zijn jullie allebij morgen jarig? Succes met de voorbereidingen. Wat kunnen zere boobs betekenen? Kaartje is ook niet helemaal zeker.
Doe niet zo gek lieffie. Je verspilt niemands tijd. We vinden het juist fijn om dit samen te delen met je. Met alle meiden trouwens. Tot morgen. Fijne avond. En ik blijf duimen
Dat kan van alles zijn meis. Ik heb het voor m'n ei, voor m'n ongi en nu ook nu ik zwanger ben. . Zegt dus niks helaas.
Meiden. Ik ben zoooo een muts. Ik ben bang voor sex geworden. Ik weet dat het geen kwaad kan maar het is zoooo eng. Ben ik heel raar of herkennen jullie dit????
evelien, foei foei foei... natuurlijk moet je je niet lullig voelen als hij wel negatief is.. daarvoor zijn we hier toch met zijn allen mamavanj, wat word hij verwend morgen ja, haha... ben al minder sjaggie hoor, haha even lekker in bad gelegen vanavond.. heerlijk.. jammer van die appelkruimel, hihi.. eind deze maand is manlief jarig, dus dan zal ik even weer crea bea gaan doen in de keuken jennifer, tot 12 weken heel herkenbaar, haha.. daarna vond ik het minder eng, hij/zij zit goed beschermd
mamavanj, veel plezier morgen moppie!!! Jennifer, ik had er bij mijn eerste absoluut geen last van maar bij tweede zwangerschap wel een beetje. Maar heb het hier al vaker voorbij zien komen. Is ook heel normaal hoor. Tuurlijk wil je je kleintje beschermen en alles goed doen, maar vergeet niet te genieten (dus ook van de sex) is minstens zo belangrijk. En dan maar beginnen met hele voorzichtige sex toch?? Welterusten schatjes, ga zo mijn nestje opzoeken. kus!
Goedemorgen dames! Vroeg he? Jaja, zo laat gaat mijn wekker elke dag haha. Heb een test gedaan, helaas niet op de foto te krijgen.. Voel me zo vaag: zie ik nou een streep omdat ik weet dat ie daar hoort of is ie er echt? Mijn temp is in ieder geval weer hoog, maaaarrr heb wel ineens een ontzettend dikke keel dus zou ook nog eens daarvan kunnen komen.. Voel me in ieder geval een beetje verward, geen idee wat ik hier nou mee moet. Jullie zijn zoooo lief!! Wat een steun zeg, toppers! Ps: gefeliciteerd mamavanj en j!! Hele fijne dag samen!
Mvj, Gefeliciteerd met jezelf en J.oshua. Maak er een hele fijne dag van. Evelien, ooohhhh, duimduimduim. Hier weer een stijging
Het meis, Ooh dus nog geen duidelijk antwoord. Spannend zeg. Maar de duivels zijn nog uit je buurt gebleven en je temp is weer omhoog. Ik heb nogsteeds goede hoop en blijf duimen tot ik erbij neerval. Kan me voorstellen dat je verward bent en dan ook nog een dikke keel. Hopelijk geen griepje onder de leden zoals half Nederland. Jij bent ook super lief Knufffffff
Mvj. Hiep hiep hoera. Gefeliciteerd met jullie gezamenlijke verjaardag. Maak er een top dag van. @grace. Ziet er heeeeeeeel mooi uit. Houden zo
Oh Evelien heb helemaal er over heen gelezen. Was nog niet helemaal wakker. Ojee, nog geen duidelijkheid.... Oh lieffie, wat vervelend, maar wel een stijging en geen duivels...