@ Grace: rustig aan meid, eerst lekker wakker worden Ben inderdaad nog wat verward, maar alles is goed zo lang er maar geen duivels zijn.. Wat een mooie stijging bij je meid! Jeeeejjjj ben blij voor je!! @ Jennifer: dankjewel weer voor het duimen meissie! Hoop ook geen griep maar voelde gister al wel wat aankomen helaas.. Ik ga zo denk ik even een ovutestje doen om te kijken of die positief uitslaat ivm eventuele zwangerschap en ga vanmiddag even de testjes van etos halen (Testpoint). Ik lees op het "testjes-forum" dat die van kv niet echt meer knallen en die van de etos duidelijker zijn. Vond het nu nog te zonde om cb te kopen, die wil ik pas kopen als ik zeker weet dat de streep er duidelijk staat.
Evelien, he nog effe wachten dus, maaaaaaar nog steeds geen ongi dus ik ben super positief hoor. En of je lf nu lang is of niet, de meeste testen echt pas positief zo'n 14 dagen na eisprong. Dus als we daar van uit gaan dan ben je misschien gewoon wat te vroeg geweest. Verder is de kv echt niet meer zo fijn als ze eerst waren. Duurt heel lang voor het controle streepje er goed staat en toen ik zwanger was de tweede keer kreeg ik in eerste instantie ook pas na afleestijd een streepje. Heb toen ander merk gebruikt en die knalde er gelijk vanaf.......ik bedoel maar...... Grace, jeeeeeeeeej lekkere stijging hoor!! mamavanj, gefeliciteerd lieverd, voor allebei!!! Jennifer, hoe voelen we ons vandaag? Hier is het mysterie van de lage temp opgelost. Ik had een nieuwe thermometer gekocht. En dus ook gebruikt na mijn menstruatie. Wat blijkt? Die verschilt gewoon 0,2 met mijn oude meter??!! Zelfde merk etc. Dus nu heb ik de temp maar 0,1 hoger gezet, maar nog steeds open rondje en ben weer met oude meter verder aant gaan. Had eigenlijk maar twee dagen met nieuwe gedaan dus dat valt te overzien natuurlijk. En temp van vanmorgen klopt weer gewoon om het zo maar te zeggen. Ben blij dat ik dat eens ging uitproberen.
@evelien, balen dat er nog geen duidelijkheid is.. maandag gewoon nog even weer testen, of morgen als je niet kunt wachten, haha... zolang er geen bloed is blijf ik ook heeeeeeel hard duimen.... @mamavanj, van harte gefeliciteerd vandaag voor jou en zoonlief.. maak er een super dagje van @grace, jou kaartje ziet er errug mooi uit. mijn kaartje doet ook eindelijk normaal, hahaha... heerlijk om te zien, heb geen grand canyon meer haha
@esther, een thermometer die niet goed werkt heb je niks aan, hahahaha.. ook hier zit een levend bewijs
Anja hahahahaha heb jij helemaal gelijk in meid!! Je kaartje begint in ieder geval heel goed, nu op naar een goed vervolg!!!
Anja, mooi kaartje zo zonder dat Andesgebergte. Je begint goed in ieder geval. Nu hopen dat je nog beter afsluit Esther, ook weer opgelost. Je zoe er inderdaad hele verkeerde uitslagen van krijgen. Ga je nu in de nieuwe cyclus beginnen met je nieuwe thermometer? Evelien, ga je die test morgen doen? Wat Esther zegt klopt ook. Misschien ben je iets te vroeg en is dat twijfelachtige echt wel iets. Ik duim heeeeeeel hard door Ik ben zelf wel blij met mijn kaartje. Ik weet ook wel dat het de laatste dag pas kan kelderen, maar toch... Woensdag naar de gyn, ben benieuwd. Ik denk dat die ochtend testen nog geen zin heeft, ik mag het ook niet doen van mijn vriend, mag pas na de 11e testen van hem, pffff... Sowieso wil ik aankaarten dat mijn cyclussen langer worden, maar het liefst hoop ik dat er geen vervolg afspraak nodig is
@ esther: jeetje! Inderdaad goed dat je het ff uit gig testen zeg! Denk nog net op tijd he meissie Welk merk zw test heb jij toendertijd gebruikt eigenlijk? @ anjamones: ik kan echt niet meer tot maandag wachten! Haha Jou kaartje ziet er rustgevend uit meis, ben blij voor je, echt waar Zie mijn ovutest..... (vergaat ondertussen weer van de krampen)
Mijn kaartje begint idd erg goed, vergeleken met de vorige, hopen dat manlief ten tijde van de eisprong iig thuis is.. altijd maar weer afwachten Grace, ook voor jou duim ik meid. Eigenlijk zou het best leuk zijn om allemaal rond dezelfde periode zwanger te zijn
@ Grace: dankjewel meis Ben benieuwd wat de gyn zegt woensdag! Hoop inderdaad dat verder onderzoek niet nodig is en je gewoon zwanger bent! Ook spannend voor jou zeg, pfff @ anjamones: ik duim voor je dat je man rond die tijd thuis is hoor!! Zou inderdaad super zijn, zo met zn allen rond dezelfde tijd zwanger wauw
Grace, ik ben echt blij voor je lieverd!! Je hebt in ieder geval duidelijk je ei gevonden. Nu hopen dat de gyn ook nog wat voor je kan betekenen. Gebruik jij ook tarwekiem of teunisbloem? Evelien, die is wel duidelijk, maar negatief dus tja......ben niet zo van de ovu testen gebruiken voor zwangerschapstest. Eerlijk, heb het wel geprobeerd, maar toen wist ik al dat ik zwanger was. Welke testen ik gebruikte? Z&K gewone midstream was op 11 dpo 's avonds extreem licht iets te zien (wordt je gek van want met kunstlicht niet op foto te krijgen). De dipstick van z&k werd pas na nod positief bij mij. 12 dpo getest met etos (zo'n kruis) gewoon omdat ik een test wilde doen die ik nog nooit had gedaan en die knalde er vanaf en de midstream was echt duidelijk. En toen de digi natuurlijk.
@ Esther: en knalde jouw ovutest wel? Hmm hoe kan die van mij dan negatief zijn.. Heb nog nooit zo'n knaller (ook al is ie niet super donker) op mijn ovutest gehad.. Denk dat ik morgen gewoon weer ga testen (12dpo) maar dan met die van etos.
Ik heb wel tarwekien en teunisbloem gebruikt deze cyclus, maar ik kreeg daar meer last van bloedverlies van en ben gestopt. Slik wel zwanger worden van Etos.
@evelien. Die van testpoint (etos) ben ik niet tevreden over. Had er nog 1 liggen vorige week en heb die tegelijk met de kv gedaan om het verschil te zoien. Kv was duidelijk en testpoint niet. Heb er ook al een x een vals positieve test mee gehad. Denk dat ze allemaal wel wat hebben hoor. Zou me ook niks verbazen als ze uit de zelfde fabriek komen. Spannend. Is een echte cliffhanger dit. Hihi. Je ovutest is trouwens behoorlijk donker maar dat zegt helaas niks. @esther. Je mistery is opgelost. Handig dat nieuwe thermometers zo verschillen. Ik voel me trouwens goed maa wordt gek van de angst. Heb best veel steekjes in m'n buik m'n in m'n rechter lies. Heb het nu weer op m'n heupen dat het misschien een bbz is. Sorry dat ik zo zeur hoor @anja. Dat ziet er beter uit dan de rocky mountains die je had. Super fijn voor je. @grace. Spannend woensdag naar de gyn ben benieuwd wat de plannen zijn. Hopelijk ben je gewoon al zwanger. Dat zou pas mooi zijn
@ jennifer: ohh goed dat je het zegt dan moet ik ff wat anders kopen. Welke raad jij aan? Pff ja vond het vanochtend spannend, maar nu niet leuk meer! Heb nog steeds krampen, niet ongesteld (helemaal niks van te merken alleen waterige vloed) en die test die zo idioot uitslaat! Weet ff niet wat ik er mee aan moet haha
Het meis. Ik zou het niet weten welke goed zijn. Ik vind persoonlijk de kv prima. En de cb digital met indicator is helemaal geweldig maar die zou ik nu nog niet doen. Zonde van je geld. Je kan de testpoint toch proberen. Misschien ben jij er wel tevreden over. Dat verschilt ook per persoon. Ga je morgen weer testen of wacht je tot maandag?
Ik ga wel even met mn mannetje op stap en kijk wel even in de winkel wat er allemaal is Haha kan echt niet wachten tot maandag dus doe morgen weer een test hoor! Hihi
Jennifer hier geen problemen met sex hihi Evelien spannend hoor meis,kan je de kv niet plaatsen? wij zijn ervaren tuurders haha ben toch wel benieuwd of wij ook wat zien, gaat ondertussen door mt duimen!!! echtspannend
@ One: ik heb zo'n scheve camera, je ziet die test nog geen eens duidelijk, laat staan het streepje hahaha. Kon m inderdaad niet plaatsen.. Heb m net in t licht gehouden (heb een vrij donkere slaapkamer) en ik zie wel degelijk wat! Hij is heel vaag maar hij is er wel. Vanmiddag even met mn mannetje naar de winkel toe Dankjewel voor het duimen, dat moet gewoon helpen!
Evelien, doe effe wat water in je test. Aangezien je nu na afleestijd zit. Anders blijft de test werken met je urine en krijg je helemaal een verward beeld natuurlijk. En ik wil evengoed een foto!!!!!!!!!! Jennifer, hoezo denk je aan een bbz dan? Geloof me als je dat hebt VERGA je van de pijn. Ook tussen schouders. Bij mij was het zelfs zo dat ik nergens last van had op woensdag en op donderdag werd ik wakker met vreselijke pijn. Dus niks van krampjes als waarschuwing gehad hoor. En op donderdag avond lag ik al onder het mes.Je hele lijf doet extreem pijn. Wat jij nu beschrijft klinkt mij in de oren als het groeien van je baarmoeder. En dat is natuurlijk een goed iets!!!! Ik snap je angst hoor geloof me!