@ jennifer: aahhww meissie ik snap je angst ook wel! Heb ook veel gelezen over het groeien van de baarmoeder en welke klachten daarbij horen. Ik heb ooit een hele flinke blaasontsteking gehad, zo erg dat ik niet meer normaal kon lopen (was richting mn noeren getrokken). Toen dachten ze ook even aan een bbz, omdat je dan zoals Esther zegt helemaal niks meer kan, zo'n pijn doet het. Komt goed meid, echt! @ Esther: heb er net wat water overheen gedaan. Nu de foto:
Stond dit er binnen de afleestijd? Want volgens mij is hij dan positief...heel licht, maar toch....morgen nog een keer testen
@ Grace: ja dit stond er al maar op advies van Esther nu toch ook maar wat water erin gedruppeld.. Morgen weer testen inderdaad!
He Es. Ik weet dat m'n angst ongegrond is want de steekjes horen erbij. Maar had op internet gelezen dat je meer kans hebt op een bbz als je rookt (deed ik tot m'n eerste positieve test, nu al paar dagen niet meer. Trots op mezelf) Als je chlamidia hebt gehad. (15 jr gelden gehad). Ben gewoon een onzekere muts. Mijn schoonzus heeft en paar mnd geleden ook een bbz gehad en ze vertelde me dat het begon met een beetje pijn en op het laatst was het idd niet meer te houden. Is ook met spoed geopereerd. Ik ga proberen me wat meer te ontspannen. en als het mis gaat hou je da ook niet tegen dus druk maken heeft geen nut. Tanks voor je uitleg. Wel ff fijn om te horen. X
Lieffff Enne deze is volgens mij positief hoor meis. Als ie er binnen de tijd stond heb kiezer goede hoop. Zo zag mijn test er in het begin nl ook uit. Oooohhhh. Zo spannend
EEEHHHH EVELIEN ga jij eens als de wiedeweerga een digitale halen!!!! Als dit er binnen de afleestijd stond dan istie positief in mijn ogen! WWHHHAAAAAAAA SPANNENND!!!!!!!! Jennifer, meiske ik heb zelfs gerookt in mijn eerste zwangerschap (ik weet het, heel slecht van me, maar was echt maar 1 a 2 per dag hooguit). En dat manneke zit hier helemaal gezond naast me een boterham te eten. Ik denk echt dat een bbz gewoon dikke vette pech is, je krijgt het of niet. Denk niet dat er iets is wat dat tegen kan houden om eerlijk te zijn. Bij tweede zwangerschap waar ik juist de bbz had was ik juist gestopt met roken dus tja....... Gewoon lekker proberen te genieten van het feit dat er een klein wondertje in je groeit. Het is allemaal al spannend genoeg natuurlijk. Heb je de 1e echo gehad is het weer spannend voor de 2e enz enz enz enz. En dan de bevalling en dan het opvoeden en dan en dan en dan....hahahahaha tis wat hoor. Komt allemaal goed moppie!!
jennifer, het zal de hele zwangerschap spannend blijven, maar probeer er aub gewoon van te genieten dat is veel leuker als je zorgen maken... evelien, idd een digitale halen en wel nu volgens mij is hij echt wel positief meis super super super.. steeds meer zwanger, nu de rest en ikke nog kom op dames. tempen, klussen, tempen, klussen.. gaan met die banaan, woehoe.. al wacht ik nog wel ff tot de ongi weg is hihi
@ jennifer: nu vind ik het ook wel heel spannend hoor hihi Ik rook trouwens ook maar als ik morgen of overmorgen een duidelijkere test heb stop ik daar ook mee (hoe moeilijk ik dat ook vind hoor!) @ esther: waaaa!! Weet ff niet meer waar ik het zoeken moet! Haha. Durf echt nog geen digitale te halen, straks is ie negatief en zit ik met zo'n dure test.. Ik denk dat ik nog ff wacht tot morgen en overmorgen (beide dagen testen) en als ie wat duidelijker wordt haal ik zeker een digitale Vind t ook wel een beetje eng hoor!
Anja ik klus me een ongeluk, ben ik niet in en om het huis aan het klussen dan beklus ik mijn vent wel whahahahahahahahahahahahahaha. Scheelt dat ik altijd rond ei meer zin krijg. Tja het huis moet toch ook gezegend worden whahahahahaha
Evelien, tuurlijk is het eng, maar ja er is maar 1 manier om het zeker te weten natuurlijk. Ik had ook zo'n streepje en toen was ik het turen moe en heb er de digi tegen aan gegooid. Moest natuuuuuuuuurlijk erg lang nadenken dat ding maar dat woordje zwanger maakt alles goed. En anders gewoon pies sparen en dalijk nog een test van kv doen. Je hebt er toch nog 1? (Daarom koop ik altijd groot in whahahahaha)
Haha anjamones jij bent ook een lieverd! Ik wacht toch nog even met een digitale voor de zekerheid Haha ja klussen, tempen, klussen, tempen! Kan je nooit genoeg doen! Haha Succes meid, ik heb er vertrouwen in dat dit een mooie ronde vpor je gaat zijn!
@ grace: ik blaas zeker voor je!! Ooeehh dat is zeker spannend! Kan ik over meepraten Heb nu nog steeds dat ongi gevoel alsof het elk moment alsnog kan doorbreken..
Spannend Evelien. Ik moet wel bekennen dat ik geen streep zie maar dat kunnen ook mijn ogen zijn.. IIG is je temp weer omhoog! Jippie!
OK vanaf nu zien we die krampjes allemaal als positief en gaan we blazen!!!! En klussen voor diegene die nog voor ei zitten....../hoe dan ook: positief!!!!
@ Yuna: eerlijkheid duurt het langst! Als jij geen streep ziet is dat niet erg toch! @ Tante Esther: sorrryyy!! Allemaal positief!! *blaast zich een ongeluk*