@ Linn: welkom terug! Klinkt heerlijk zo'n vakantie! Even je verstand op nul en lekker genieten. Je hebt gelijk, je kaartje heeft wel wat weg van die van Grace. Ff afwachten wat je temp verder gaat doen, ben benieuwd! @ Grace: vreselijk dat wachten he, weet er alles van pff! Haha gelukkig hebben we inderdaad af en toe nog onze mannen die ons bijstaan hahaha Fijn dat hij alsnog de vlaai heeft besteld!
Aahhww wat lief Grace! Een mooie is het!! @ anjamones: serieus?? Jeetje zeg wat erg voor je.. Knap dat je er nog zo positief in staat meis!
Begrijpelijk Grace, even informeren. Maar eerst hopen dat je niet ongesteld wordt en symptomen krijgt!!!! Ik duim voor je. Sterkte Anja. bah
Dat ding bij fertilityfriend roept trouwens alleen maar: doe nou een test you may be pregnant haha! Snap af en toe niks van die site maar goed .
Lyanne en Linn, haaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii zwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!! Welkom terug moppies!!!!!! Linn, ik wil niet al te gek gaan doen, maar ik denk dat FF het goed heeft hoor. Je temp is echt hoger na je ei en zelfs met die dipjes blijf je hoger dan van te voren.....maar ja dat ben ik.........slijm etc hoort ook bij een zwangerschap dus.......stook stook stook hahaha TESTEN!!!! Evelien, gadver meid wat ongelooflijk RUK!!!!! Lekker dubbel ook allemaal. Qua kaartje zou ik even wachten tot morgen. Je kunt het dan ook nog altijd aanpassen natuurlijk. Grace, ahhhh precies zo eentje heb ik zelf ook gehad, zo mooi!! En tja dieren voelen zoiets aan, is al heel vaak bewezen. Hoop dat ze het goed heeft en dat alles goed innesteld daarbinnen in je buikkie!
Dank je linn En ja evelien, helaas wel. Kreeg de vmk zelf op mijn mams 50ste verjaardag, helemaal knullig. Toen eergister na 7.5 week ongesteld geworden. Nu weer hopen op een posi ronde, alleen volgens ff zijn verwachtingen heb ik mijn ei als manlief aan het werk is, best knudde.. grrrr Als het wel mis is, moet je ook echt lekker een potje janken en een bak choco ijs eten en hoe moeilijk het ook klinkt, je lichaam heeft een natuurlijk afweer mechanisme. Alleen als het bevruchte vruchtje niet goed is gooit het lichaam het er uit. Kop op meid.. we gaan eerst hlnog even flink hopen op een innesteling
Linn, ik zou ook testen. Spannend zef! Esther, ik heb ook nog een rood witte. Die was net dus de pineut... Laten we hopen dat ze iets voelt
Tjeetje..... Sterkte! Mocht je behoefte hebben ik ken twee forumdinnetjes wiens zoontjes dergerlijke operatie hebben ondergaan.... Eentje in sophia.... Pb dan maar... (Zoveel zit ik niet meer op zw.pagina) Krijgt hij nu zantac...?(Edit; lees nu je onderschrift... Ja dus)
Haha Esther en grace ik moet lachen! Maar ik durf niet zo goed... Vertoon namelijk verder geen symptomen... De eerste test die ik deed op nod was ook negatief.. Die zie je als t goed is ook staan bij m'n kalender. Toen ik vorige keer in de 2e ronde zwanger raakte had ik trouwens ook zon lange cyclus. mmm Oh zucht ik wil t zo graag!!! Ik ga er een nachtje over slapen hahah. Wat een heftig verhaal hier trouwens boven.. Bah Spannend Senna!!! Ik duim mee! Net als voor de rest!! Nu weer even lekker gooische vrouwen verder kijken
Linn gewoon gek doen en testen joh. Grace en zo ene heb ik ook nog gehad haha. Zo lief. Anja jij dus ook al op zo'n dag. Op de dag van mijn bbz operatie waren wij 5 jaar bij elkaar. Alsof t niet al erg genoeg is......
Goedemorgen dames, Linn, ik zie het, maar je weet maar nooit. Je bent nu weer wat verder. Anja en Esther, wat een rotdagen zeg. Sowieso al, maar dan nog op die dagen Hier zelfde temp als gisteren. Niet omhoog en niet omlaag.
WTF... FF heeft mijn kruis verplaatst naar 29 december. Die dag had ik slecht geslapen en een half uur eerder getempt. Als ik mijn temp op discard zet zet hij mijn kruis terug naar de 27e. Wat denken jullie? En waarom verzet FF nu ineens mijn kruis na zoveel dagen ???
@grace, geen idee waarom ff dat zou doen, vreemd zeg.. @esther, idd zo'n dag.. 's ochtends net de ingepakte test aan mijn mam gegeven p der verjaardag en 's avonds boem, bloed jullie 5 jaar samen, jemig ook zo'n vreselijke dag..
Ik zou het ook niet weten. En voor mijn idee was mijn ei juist op de 27e en niet op de 29e. Zou het kunnen komen dat mijn vip lidmaatschap is afgelopen en nu de berekening niet helemaal juist meer kan maken? Ik heb nu de 29e maar op discatd gezet ipv sleep deprived.
Goedemorgen schatjes. Grace, ok hier komt de logica van FF. Tenminste zo deed hij het bij mij ook wel eens. Als je kijkt naar de 25e je temp en dan in combinatie van het open rondje op de 27e..........dan gaat je temp eigenlijk pas echt omhoog op de 29e.....snappie?? Je hebt vanaf de 23e een stijging om vervolgens te dalen en dan pas echt te stijgen. Maar bedenk goed dat hoe goed FF ook is, het blijft een computerprogramma en jij een mens. Ik heb ook door de jaren heen een paar keer zelf mijn kruis op de voor mij goede plaats gezet. Anja, lekker stabiel bezig meid, goed zo! Geeft toch rust he. Evelien, hoe gaat het moppie??? mamavanj, leuke dag gehad? Lyanna, mijn excuses had zo over het verhaal van je kindje heen gelezen, sorry, niet mijn bedoeling. Wat enorm heftig zeg. Ik duim voor een goede afloop!! En hoe gaat het vandaag met de rest van de dames?? Hier beginnen de krampjes te komen dus eisprong duurt niet zo lang meer (normaal gesproken heet dat dan).
Goedemorgen lieve meiden, Ik ben even een dagje wat minder geweest en ben de draad kwijt. . Jullie zijn snelllll. Alle meiden die weer terug zijn van weggeweest. Gezelliggggggg @evellien. Hoe gaat het lieffie????? Knufffffff @grace. Ik zou je eigen gevoel volgen wat je ei betreft. Jij kent je lichaam vele malen beter dan FF. Ik hoop zo voor je dat het raak is. Duimmmmm @anja. Wat een mooi kaartje. Zo stabiel. . Je zit niet meer in de rocky mountains. @esther. Hopelijk komt je ei lekker snel. Begin je al lekker op orde te komen in je huisje? @mvj. Leuke dag gehad gisteren?? @linn wat spannend meis. Ik duim voor je. Wij gaan vanmiddag naar m'n schoonmoeder om het nieuws te vertellen. Ben benieuwd hoe ze reageert. .