Es, thanks voor de uitleg. Ik vind het alleen zo vreemd dat hij de hele tijd de 27e aanhoudt en nu ineens een stippellijn op de 29e... En dat op de dag dat ook de vip stopte. Nou ja, we zien wel hoe het allemaal.gaat lopen. Vind het wel.een tegenvaller even...
Kan me voorstellen dat het je onzeker maakt. En dat het precies samen valt met het einde van de vip versie. Vreemd.
Goedemorgen dames!! @ Grace: denk dat je ivm je ovutest echt de 27e aan moet houden hoor. En inderdaad ook je gevoel volgen! @ mamavanj: hebben jullie een leuke verjaardag gehad? @ jennifer: wat leuk meis! Ben ook heel benieuwd hoe ze reageert, maar zal vast heel positief zijn! @ esther en anjamones: wat vervelend op zo'n dag zeg, vreselijk dat jullie dat hebben moeten meemaken Heb ik iedereen zo een beetje gehad? Hier bloed ik nog steeds, ben dus gewoon echt ongesteld.. Denk dat mijn temp gewoon hoog is omdat ik een ontzettend dikke keel heb (kan bijna niet praten! Haha) dus zet gister en vandaag maar weer in een nieuwe cyclus. Ik heb me erbij neergelegd dus positief dames!
Gelukkig dat je al iets positiever bent, maar wees maar wel extra lief voor jezelf. Ik ga keihard voor je duimen deze ronde. Knuff.
Dankjewel meis Ik laat mn mannetje me maar verzorgen vandaag denk ik! Al kan ik m niet vertellen wat ik wil omdat er niks uit me keel komt hahaha
Meid wat balen . Maar goed van je dat je positief weer vooruit gaat. Hopelijk is het deze ronde wel raak. Denk dat m'n schoonmoeder wel blij is. Maar we zijn niet getrouwd en dat vindt ze minder denk ik. (Streng gelovig).
@ jennifer: dat hoop ik ook! Mijn schoonouders zijn ook streng gelovig en wij gaan in april trouwen (13-04-2013) dus als ik nu zou zeggen dat ik zwanger was zou ze dat ook niet leuk vinden. Maar ja, het is toch onze (en in jou geval jouw) keuze om zwanger te worden toch? Als ze niet leuk reageert, niks van aantrekken meis. Succes in ieder geval!
Grace, kan idd aan het aflopen van de vip versie liggen hoor. Dan ontbreken er opeens gegevens. Maar ja zoals ik al zei, het is maar een computerprogramma. Evelien, dikke knuffel meid. Je temp is nu wel een heel stuk omlaag. En dan ook nog ziek.....bleh. Maar ja als het dan toch moet kun je beter ziek zijn tijdens je ongi dan rond je ei dacht ik zo. Jennifer, tja, de tijden veranderen nu eenmaal. Ik respecteer iedereen en ook ieders geloof/mening/opvoeding, maar ik hoop altijd dat andere dan ook die van mij (in dit geval die van jullie) respecteren. Zo niet, ja dan niet, dan laat je het hahahahaha. Jullie leven, jullie keus, jullie kindje....klaar!! Maar misschien valt het allemaal wel mee joh, eerst eens de reactie afwachten.
Linn wat een spannend kaartje! ik had denk ik ook al wel een testje gewaagd hoor , wanneer ga jij er 1 doen duim Jennifer leukkk ben benieuwd hoe ze reageren meis..! Evelien idd laat je maar lekker verwennen vandaag... Sennaaaa welkomback girl!
Hier vanmorgen een temp van 36.6. FF laat het stippel kruis nog steeds staan bij cyclus dag 12. Ik heb verder ook geen rekbaar slijm opgemerkt, alleen in de eerste ronde. Gisteravond een kleintje spotting. Als het en paar druppen zijn voeren jullie deze dan ook in op het kaartje?
Margha ik heb nooit spotting, maar je kan het wel gewoon invullen hoor. Dan krijg je zo'n * onder je cd te staan.
Evelien balen! nog even wachten voor sommige.. (ben het wachten zelf nu wel zat) en voor andere hopelijk snel een roze ei!
@ Margha: jep. J.oshua en ik waren gisteren samen jarig . En ook nog mijn neefje (die is gisteren 2 geworden, daar gaan we morgenmiddag even heen). Dankjewel meid . We hebben een superdag gehad . @ Jennifer: we hebben heerlijk genoten hoor. Zijn allebei goed verwend . Hahahaha, nee dat herken ik niet... Hier was manlief op een gegeven moment dat hij niet meer wilde, omdat hij bang was mij pijn toen, omdat ik heel zware BI had... Dankjewel! We hebben zeker een topdag gehad . Ben benieuwd hoe je schoonmoeder reageert meid . @ Anjamones: hij is gruwelijk verwend gisteren hihihihi. Maar ik ben ook goed verwend hoor . Soms zou ik willen dat ik ook een bad had... dat zouden mijn spieren enorm fijn vinden denk ik... Ben benieuwd wat jij gaat brouwen in de keuken . Dat is helemaal goedgekomen hoor gisteren . We hebben het supergehad. Lekker meid, eindelijk een stabiel kaartje . @ Evelien: dankjewel meid! Hahahaha, jij was er mooi optijd bij met je felicitatie zeg hahahahaha. En tuurlijk zijn we er voor je meid. We zijn hier allemaal voor hetzelfde toch? Ik zie wel wat op je foto. Maar zie dat je ongesteld bent geworden. He bah wat balen meid. Dikke knuffel. Mijn duimen draaien weer extra voor je deze nieuwe ronde lieverd. We hebben een superdag gehad meid. Dankjewel. @ Grace: dankjewel meid . Dat is helemaal goedgekomen . Dat zou idd nog beter zijn meid, dat je na woensdag niet weer terug hoeft te komen hihihihihi. Kun je inmiddels al poepen? Als ik je verhaal zo lees van je kat, dan zeg ik: JIj bent zwanger . Onze poes liep constant achter me aan toen ik zwanger was van J.oshua...Die wist het al, voordat ik het zelf wist... Aaaaaaah, wat een schatje! . Ik heb geen idee waarom FF dat doet meid! @ Esther: dankjewel lieverd. Ja idd, maar misschien dan in de volgende ronde wel echt beginnen met de nieuwe? We hebben een superdag gehad meid. Lief dat je het vraagt . @ Lyanna: dankjewel meid! Ja gaat goed hoor. Inmiddels met behandeling in ziekenhuis begonnen ... Leuk dat je weer meekletst meid . En dat je nu even niet zwanger probeert te worden dat maakt helemaal niet uit . Ow jeetje meid. Ik hoop inderdaad dan dat hij geen operatie hoeft zeg. Arm mannetje... @ One: superleuk dat je oma zo meeleeft meid . @ Linn: nee op dit moment geen last meer van mijn boobies . Dus denk dat dat wel bij mijn eisprong hoorde hihihihii. Balen dat je nu spierpijn hebt meid. Ik gebruik altijd wordpad om te reageren. Daar reageer ik op alles en dan knippen en hier op het forum plakken hahahahaha. @ Senna: wb meid! . Nou meiden, we zijn alweer een dagje verder en we hebben gisteren een topdag gehad saampjes . J.oshua was helemaal in zijn nopjes met zijn Carstaart (zie hieronder). Hij liet hem echt aan iedereen zien die binnenkwam hihihihi. Hij is gruwelijk verwend met nieuwe kleren en dingetjes voor school. Ik heb vooral geld gekregen en daarnaast nog haakspulletjes, een armband en spullen voor onder de douche . Gisteravond nog even naar het carnavalsfeestje geweest en daar hebben manlief en ik nog een medaille en het pinnetje (kleine button) gekregen. Dus ik ben erg trots . We hebben er niks voor hoeven doen, behalve aanwezig zijn hahahaha. Nu ga ik mijn hotstones uit het warme water halen en even genieten van een massage van manlief, want kan wel janken van de pijn in mijn nek/schouders. Ow ja... en ik heb eindelijk mijn kruis!!!
Margha, ik voer het wel in. Je kan ook deze cyclus van die sterretjes * zien op mijn kaartje. Yuna, spannend. Wij zitten dicht op elkaar met de testdagen Mvj, leuk dat jullie zo verwend zijn en wat een ontzettend leuke taart! Het klinkt als een superdag Jeeejjjj eindelijk een kruis. Spannend op het wachtbankje. Ik heb alles nog eens goed overdacht en nagelopen. Op de 29e heb ik verrekte slecht geslapen en ik heb i.p.v. 06:00 uur al om 05:15 uur getempt. Dat is 3 kwartier eerder dan normaal. Daarbij had ik de postitieve ovulatietest op de 25e en mijn laatste vruchtbare slijm op de 27e. Ook voelde ik mij de 27e een beetje "raar" met krampjes e.d. Ik heb dan ook besloten om de 29e op discard te zetten en ga er vanuit dat de 27e ook echt mij ei was. FF heeft het ook al die dagen zo aangegeven en gaat nu ineens twijfelen en mijn gevoel zegt gewoon dat het de 27e is. PUNT
Hey lieffies Zezal vast leuk reageren hoor. Alleen zal ze er wel bij zeggen dat we nu wel beter kunnen trouwen. We zijn al 12 jaar in zonde samen en dat accepteert ze ook. Al merk je wel dat ze haar andere zoon (ook Jehova's getuige) en schoondochter meer ziet,spreekt enz. Toen ze op Sint Maarten woonden heeft ze hun ook uitgenodigd om daarheen te komen en ons niet. Ze zit iedere week wel den paar x daar. Wij zien haar 4 x pj. (Vind ik niet zo erg). Maar dat komt omdat ze het geloof delen en wij niet. Verder is het een aardige vrouw hoor. Zal vanavond laten weten wat de reactie was. @margha. Ik heb ook nooit spotting. Zou het gewoon invullen in ff en kijken wat ie doet @ evelien. Hihi herkenbaar dus. Is jouw vriend nog gelovig? Die van mij gelooft wel maar doet er niks mee. @mvj. Lekker genieten van je hotstone massage. Heerlijk. Fijn dat jullie gisteren zo een top dag hebben gehad. De taart is echt gaaf. Snap dat Joshua heel trots en blij was. @esther. Precies. Iedereen in z'n waarde laten. Mijn schoonfamilie en ik kunnen dat wel. We hebben het niet over het geloof kan er ook geen ruzie ontstaan. Als ze hier zijn en we gaan eten laat ik ze altijd even bidden. Ik doe dan zelf niet mee. @yuna en grace. Spannend meiden. Ik ga duimennnn @grace. Lekker aan het analyseren. Hihihi @one. Hoe voel jij je. Heb jij veel kwaaltjes?? Je lekker richting de 12 wkn. Heerlijk.
Mvj , mooi dat jullie allebei zo zijn verwend, geniet van de massage meid!! jennifer, jaa gaat goed , alleen wel erg last nu van ochtendmisselijk heid de laatste twee weken begonnen... nu elke ochtend wel even overgeven,maar daarna voel ik me weer prima... verder niet echt last vn kwaaltjes , ja nog steeds zere boobies haha en soms snel emotioneel, met muziek of zielige dingen op tv en jij ? xxx
Balen dat je misselijk bent sochtends. Gelukkig is het wel over als je gespuugd hebt. . Is bij jou dus ook pas in week 8 begonnen. Ik ben wat moe en pijnlijke boobies. M'n buikpijn is nu weg. Dat had ik tot een paar dagen geleden. Nu niks meer. Ook niet misselijk maar dat kan dus nog komen. . Ik heb een fobie voor spugen dus dat wordt wat. Hihi. Fijn dat alles zo goed gaat met je kruimeltje en da het hartje klopt. Is toch altijd fijn om te weten. Nou ik ga rennen. Op naar m'n schoonmoeder. . Tot vanavond meiden.
@ Grace: ja he? J.oshua's reactie toen hij de taart zag was dan ook: "Wauw! Mama, die is mooi!" Jep, we zitten nu op 5 dpo... Dus word spannend nu idd... Ik zeg: ALTIJD JE GEVOEL VOLGEND MEID! Dat is gelukt hoor . Voel me een stuk beter nu @ Jennifer: pfoe Jehova's getuige... lastig. Maar wel fijn dat jij het niet zo erg vind dat je haar niet zo vaak ziet hihihihi. Ik heb heerlijk genoten hoor. Ja hij was echt helemaal hieperdepieper van die taart hahahahaha. Nou meid, ik heb de hele zwangerschap niet hoeven spugen hoor, dus dat is écht niet voor iedereen hetzelfde... Succes bij je schoonmoeder meid! @ One: dankjewel lieverd. Vervelend dat je vanmorgen weer moest overgeven. Hier de bedden verschoond, matras omgedraaid, wasje aangezet en nu ben ik er wel klaar mee... had eigenlijk ook willen stofzuigen, maar doe het lekker niet...