Fijne dag One. Je auto moet wel veilig zijn. Hopelijk een leuk ander wagentje. Inderdaad Yuna, bij jou ook spannend.
Spannenddddd grace. Mijn duimen draaien One. Veel plezier vandaag. Hoop dat je een fijne auto krijgt die veilig is.
Grace, goed bezig meid!!! Volhouden zo!! One, enjoy!!! Hier huisje in die zin klaar. Natuurlijk staat de garage nog vol, maar de zolder moet eerst opnieuw geïsoleerd worden, komt goed
Heerlijk Esther . Kan je lekker genieten nu. Nieuw jaar. Nieuw huis en hopelijk snel een nieuwe goede zwangerschap.
Goedemorgen dames! @ margha: wat schiet je temp ineens omhoog meid? Verkeerde tijd getempt? @ grace: mooooi omhoog! Spannend!! @ esther: fijn dat het huis zo goed als af is! Hoop op een snel ei voor je @ one: jeetje! Wel veilig rijden hoor! Helemaal met die mooie baby in je buik Veel.plezier met shoppen vandaag! @ yuna: voor jou ook zeeer spannend meis! Hier wel gewoon getempt, maar voel me nog steeds beroerd.. Temp is wel weer veel lager geworden. Zou wel grappig zijn als ik hier ook mee kan zien wanneer ik weer beter word hahaha. Fijne dag meiden!
Spannend grace!!!! Ik duim voor je!! One: Leukleuk laat maar weten wat voor autootje! Ben benieuwd. Hier ook nog geen rood alleen wel wat naar beneden vandaag 36.6 had m op discared gezet omdat ik 1.5 uur eerder heb getempt. Heb verder een beetje last van m'n boobies gekregen!!!!! Als dit aanhoud dan durf ik een test te doen. Ben zo bang teleurgesteld te worden.. Fijne dag allemaal vandaag & shopze !!!!
Linn, dus als je op de normale tijd had getempt dan zou hij ongeveer hetzelfde zijn geweest als gister.........zou toch echt eens testen want ik kan op geen andere dag een eisprong ontdekken dan wat FF aangeeft......Zelfs al zou je kijken naar die dip op 12dpo als eisprong, dat gaat ook niet want je temp daarvoor is veel te hoog.......ik had al 30x getest inmiddels!!!! Evelien, veel beterschap nogmaals moppie!!! margha, sodeju een stijging van 0,4?? Maar je hebt een open rondje gebruikt? Rare tijd getempt?
Ik had ook allang getest! Ben zo bang voor de duivels. Ik weet ook wel dat ik er niks aan kan veranderen maar ik zie zooooo tegen die lange cyclussen op.... Sorry, voor mijn gezeur hoor....ik heb het gewoon niet meer van de zenuwen. Soms voelt het zooo goed en dan ineens zie ik iets wat op bloed lijkt en dan vergaat mijn hoop, maar misschien beeld ik me dat bloed ook in of is het geen bloed.... Aaaargh...ik word gek! Pfff
@ Anjamones: Kan me voorstellen dat je niet meer zonder kunt. Ow dat is ook leuk idd, cupcakes . Hahahahaha, ja dat is idd Hollands got Talent. . Ik hoop dat je vandaag wat minder druk bent als gisteren meid. @ Jennifer: ja idd, maar ga me er nu niet meer al te druk om maken, we zien het wel... Ja ik ken het van een van mijn beste vriendinnen (die zit ook hier). Is zeker niet fijn. @ Grace: ik hoop niet dat je ongi word hoor! Duimduimduim! In iedergeval temp weer omhoog meid! @ Evelien: dankjewel meid! Hahahaha, ja lekker ding hebben we hoor . Ik ga me er nu niet meer al te druk om maken hoor, we zien het wel aan het einde van deze cyclus . Beterschap meid. @ Margha: dankjewel . Bah, wat vervelend dat je spotting hebt meid. @ Esther: dankjewel . Was zelf ook erg blij met die taart . Jij bent ook een superlieverd meid! @ One: veel plezier met shoppen meid! Ben benieuwd wat voor autootje je straks hebt . @ Linn: ik zou ook gaan testen meid!!! Hier is J.oshua vanmorgen voor het eerst naar school geweest. Hij heeft het hardstikke leuk gehad. Zometeen gaan we hem weer brengen . Mijn temp was ook weer hoger vanmorgen...
@ mamavanj: wat leukk! Zal voor jou ook wel een emotioneel moment zijn geweest. Wat worden kids toch snel groot he.. Je temp weer omhoog yeahh ik duim voor je! Ik snap dat je je er niet teveel mee bezig wilt houden, maar toch @ Esther: dankjewel meissie @ Grace: geen sorry zeggen meis, denk dat iedereen zich heel goed kan voorstellen hoe je je voelt nu! Niemand wil duivels zien, dus willen we ze bij jou ook niet! Ik duim voor een mooi engeltje voor je @ Linn: jeetje meid ik bewonder je geduld! Ik zou dat echt niet kunnen! Maar gewoon doen wat voor jou goed voelt. Als je nu nog niet durft te testen, gewoon niet doen! Als je er klaar voor bent op je gemak testen. Maar je houdt ons wel in spanning hoor! Dank jullie wel alle dames voor mn beterschap Zit lekker snotterend op de bank en met jullie aan het kletsen haha Als ik er zo over nadenk: wat is dit toch eigenlijk een groot spel wat ons lichaam met ons speelt he.. Je volgt elke dag nauw je temperatuur, doet moeite voor ovutestjes, wacht na je ei op een mooie hoge temp.. Maar bij al deze zaken kan ons lichaam ons zooo voor de gek houden! Je kunt gewoon nergens van op aan ! Stom hoooorr haha sorry liet mn gedachten ff gaan
Lieve Grace, inderdaad geen sorry zegge. We hebben allemaal dezelfde wens en dus ook dezelfde frustraties!! En we zijn er niet alleen in goede tijden meid, dus lekker even je gal spuwen en je frustratie er uit gooien. Lucht lekker op! Evelien, ja hahahaha daarom let ik gewoon nergens op hoor. Ik temp al zo veel jaren dat het echt een tweede natuur is geworden. Doe dit ook zonder na te denken. Al moet ik zeggen dat ik na bbz een paar dingen heb gezien die nieuw waren, maar ja dat was te verwachten. En verder klussen we ons gewoon rot hier tot ei is geweest whahahahahahahahaha. mamavanj, wat gaat de tijd snel he meid. Maar wat fijn dat hij het zo leuk heeft!! En dan ook nog een hogere temp, YEAH!!
Erg he. Enne je zeurt niet hoor. Soms moe je het gewoon ff kwijt. Ik duim lieverd dat de duivels weg blijven.
@grace : ik snap precies hoe je je voelt! Toen ik stopte met de pil had ik eerst een cyclus van 38 en toen een hele hele lange waarin ik uiteindelijk toch zwanger ben geworden. Maar telkens testen en testen en ze waren in t begin allemaal negatief. Bleek toen een late eisprong gehad te hebben. & na de miskraam ben ik niet zelfstandig ongesteld geworden maar pas na 4 maanden dmv provera. Daarna wel normaal na 30 dagen maar daarom ben ik er nu ook zo onzeker en bang voor. Het is inderdaad precies wat Evelien zegt. Ons lichaam kan ons zo voor de gek houden!!! Heb nu zere boobies maar kan Miss ook nog wel spierpijn zijn van het snowboarden. Maar ik hoop en duim hard voor je mee grace!!!! & ook voor de rest. Als ik er morgen nog last van heb ben ik over de streep en doe ik een test! Hoe vond Joshua t op school mvj???
Oh en grace jouw temp is nog zo mooi hoog!!!!!!!! Ik ga duimen duimen duimen!! Nog 1 dagje toch? Of 3? Mmmm
@ Evelien: ik heb inderdaad flink moeten slikken met die grote brok in mijn keel, maar heb het gelukkig droog kunnen houden... Hahahahaha, soms moet dat ff he, je gedachten laten gaan . @ Esther: Ja, de tijd gaat veel te snel! Maar het geeft me wel een heel goed gevoel dat hij het zo leuk heeft op school. @ Linn: Joshua vond het helemaal geweldig. Zei toen we heb tussen de middag ophaalden: "Ik wil straks weer!" . Dus dat komt helemaal goed . Vanmiddag even bij mijn neefje op visite geweest en meteen eventjes opgepast, want mijn zusje moest even naar de huisarts toe. Nu is 't alweer bijna tijd om ons kleine mannetje van de NSO te halen, want we hebben straks nog een feestje . Dus niet al te veel kletsen meiden, anders moet ik vanavond weer zoveel bijlezen hahahaha.
Grace. Jeetje meid wat hou jij de spanning erin, zou ook heel bang zijn om ongi te worden. Duim duim. Mvj. Wat leuk dat J.oshua vandaag voor het eerst naar school ging. Was vast een spannende dag voor hem. Wel op de normale tijd getempt maar gisteravond wijn gedroken en een beetje raar geslapen, had het ook erg warm vanmorgen. Ik heb hem dus op sleep deprevid gezet, twijfel nog of ik hem niet beter op discarded kan zetten. Weet niet of ik het wel goed schrijft hoor.