Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Dames even snel. Vanmiddag thuis ga ik goed bijlezen en reageen.

Mijn ongi is doorgebroken. Dus daar hoef ik me ook nit meer druk om te maken ;)

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Balen dat je ongi bent. Wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent en weer een frisse nieuwe ronde in kan gaan. :)

3. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Grace: balen meid.. Wel fijn inderdaad dat je weer een nieuwe ronde in kan. Ennnn nieuwe ronde nieuwe kansen meid! We gaan ervoor :)

4. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @grace, nu wel duidelijkheid en een een frisse ronde... we gaan er weer voor

@evelien, ik heb je pb gehad.. manlief gaat vanmiddag weer voor een weekje aan het werk, dus zal vanavond of morgenavond voor je pendelen :D

Hier weinig nieuws, zal toch moeten wachten tot ik ergens ga ovuleren, dan word het weer spannend, haha.. zometeen nog even met manlief en zoonlief gezellig doen en dan gaat hij om 13.30 uur weer naar zee...

5. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ anjamones: jammer dat je mannetje weer weg moet.. Nu duim ik voor je dat je ei even wacht tot je man terug is! :D Dankjewel meid. De eerste pendel kan in principe nog steeds, maar dan moet ik een cyclus hebben van zo'n 27 dagen en dat ga ik niet redden denk ik haha. Ben benieuwd wat eruit komt! :)

6. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @anja. Jammer dat je man weer naar zee moet. Hopelijk is ie op tijd terug voor je eitje. Veel plezier nog even met z'n drietjes vanochtend. :)

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Jennifer: zou jij ook je verhaal willen doen? Want ook dat soort verhalen zijn wij naar opzoek...Super dat jij ook opkwam voor de anderen die wel gepest werden, nadat jij niet meer gepest werd. Dit kunnen we écht gebruiken...

@ Grace: helemaal mee eens!
    "Fijn" dat het nu eindelijk is doorgebroken meid! Dan weet je idd nu waar je aantoe bent en ben je weer een stuk rustiger :D.

@ Anjamones: klopt helemaal, met dat Social Media, loopt het nog verder uit de hand...
    Lekker gezellig maken dan meid! :D. Want dan moet je hem weer even missen...

@ Esther: wat fijn dat jij er niks van gemerkt hebt zeg! Knap hoor die instelling :D. Ik laat ook iedereen in hun waarde, zolang ze dat bij mij ook doen, maar durf niet zo gauw van me af te bekken...

@ Evelien: klopt, maar dat was vorige cyclus ook zo! Al is hij nu wel hoger als toen...
    Hahahaha, nou die LF van 14 dagen heb ik ook alleen maar door de Clomid hoor, anders heb ik helemaal geen LF hahahahahaha....Thanks voor het duimen meid...
    Wat grappig dat jullie bij hetzelfde bedrijf werken zeg! :D.

@ Yuna: ja ach, wat is spannend... als mijn LF nu net zo lang is als vorige cyclus moet ik nog 6 dagen wachten...

Hier vanmorgen heerlijk hardgelopen, alleen wel een beetje moeten smokkelen ivm mijn nek/schouder, maargoed, ik ben gegaan en dat is het belangrijkste :D. Zaterdag weer.
    Vanavond even naar de stad, even wat dingen halen voor een tasje dat ik gehaakt heb, zodat ik die vanavond af kan maken :D. Ben helemaal trots.
    Dit is 'm! (er komt nog een sluiting op, een applicatie en uiteraard nog schouderbandjes)

Edit: OW JA! En hij word nog gevoerd van binnen ;)

8. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ mamavanj: dan is het toch fijn dat Clomid bestaat! :) Ben benieuwd meis, ik blijf duimen voor je. Haha ja zo hebben we elkaar ook ontmoet, op het werk ;) En nu 2 jaar later trouwen, had ik nooit gedacht! Wat kan je mooi haken meid, ziet er echt leuk uit!

Ben nog super misselijk, moe, pijn aan mijn borsten, denk nog naweeen van mn ongi ofzo.. Niet fijn in ieder geval!

Hoorde net van mijn collega (die is nu 27 weken zwanger) dat zij pas na 5 maanden erachter kwam dat ze zwanger was! Ze is niet misselijk geweest, had gewoon krampen tijdens haar ongi (wat dus eigenlijk geen echte ongi was) en had zelfs negatieve zwangerschapstesten! Toen uiteindelijk naar de dokter gegaan om bloed te prikken en toen was ze dus al 20 weken ver! Bizar he...

9. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mvj. Tuurlijk wil ik mijn verhaal wel doen. Als het mensen helpt of wakker kan schudden ben ik al blij.

Wat goed dat je bent gaan hardlopen. Sportieffffff. Je tasje ziet er mooi uit. Ben benieuwd hoe hij is als ie helemaal af is. Veel plezier in de stad vanavond. :)

10. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    @one ben benieuwd hoe de echo is gegaan! Plaats je een fotootje?

@evelien. M'n temp was vandaag weer 37.0 en dat een uur eerder dan normaal omdat ik eerder op moest dus hopelijk blijft hij in deze richting gaan!!!!! M'n vruchtbare dagen zijn iig voorbij, m'n afscheiding is dik wit en heel erg veel!!!

@grace fijn meid dat hij nu helemaal is doorgebroken. Vol goede moed naar de volgende ronde & voor je het weet is het februari.

@evelien jaa mijn nichtje had precies hetzelfde!!!!! Toen bleek ze al 20 weken te zijn en ze was ook gewoon ongesteld. Echt super vreemd. Ze had wel last van haar buik maar ze dachten dat het de darmen waren.

@mamavj leuk tasje!!! & super sportief ben je geweest! Ben trots op je. Ik heb gister ook fanatiek gesport maar zat daarna alweer aan de chocolaatjes haha.

@jennifer. Iedereen moet je accepteren zoals hij/zij is en het maakt niks uit waar je vandaan komt. Ze moeten eerst eens leren naar zichzelf te kijken . Hoe gaat het met je zwangerschap???

Hier nog steeds zere borsten trouwens maar ik denk echt dat m'n eisprong niet eerder is geweest dan 3 januari. Of kun je ook al zere borsten krijgen direct vanaf dat moment?

Sorry als Ik iemand vergeten ben, kan niet alles onthouden maar ik denk wel aan jullie!!

Fijne dag meiden

11. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @linn
    Wat goed dat je temp nog zo mooi hoog is. Ik duim heeeeel hard dat je ook snel mij mag volgen. Voel me prima. Heb vandaag m'n laatste testjes gedaan. De testpoint knalde meteen. De cb digital gaf eindelijk de felbegeerde 3+. Yessssss. Ben dus helemaal happy.

Jij ook al zo sportief bezig. Goed hoor. Haha. Wel chocolade erna. Hihi.
    Die gevoelige borsten tja dat kan van alles zijn. Ik had vanaf m'n innesteling (denk ik nu achteraf) pijnlijke boobies. En witte cremige afscheiding. Duim duim duim

@one. Benieuwd naar je echo meis.

12. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Jennifer, super! Geniet maar van je mooie testen :D

Anja, jammer dat je man weer weg is. Hopelijk is hij er weer als je een mooi ei hebt! Je kaartje is mooi stabiel.

Mvj, lekker sportief hoor! Ik vind hardlopen heerlijk, alleen het gaat bij mij niet vanwege mijn knie. Nu heb ik een hele mooie sportfiets en dat is ook heerlijk om te doen.
    Wat een leuk tasje, nu al! Leuk dat je dat kan, ik ben niet zo creatief met dat soort dingen. Ben benieuwd als hij af is.
    Mooie temp, duimen maar!

Evelien, wat jammer dat je je nog zo vervelend voeld. Dikke knuff.
    Ik heb mijn vriend ook op het werk ontmoet. Hij werkt wel op een heel andere afdeling nu dus we zien elkaar alleen thuis en heeeeel af en toe als hij eens op kantoor komt (minimaal 1 keer in het jaar).
    En wat bizar inderdaad. Je hoort het weleens vaker, maar ik vind het maar bizar dat dat kan hoor….

Linn, spannend. Jij hebt er ook al een aardige cyclus op zitten zover. Ik duim keihard voor je.

Yuna, hoe is het met jou?

Esther, je hebt een kruis! Ik duim keihard dat links retegoed gevangen heeft!!!

One, hoe was je echo?

Hier heb ik flink last van mijn menstruatie. Ben wel blij dat het doorgezet is, maar auwie! Nu eens kijken hoelang deze ronde gaat worden …
    Als hij net zolang is als deze krijg ik mijn ei een dag voor ik naar de gyn moet. Is mijn cyclus weer langer komt hij erna pas. Pfff, ben op alles voorbereid ;)

13. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Jaaa maar dan ben ik niet de enige die bijna bij NOD is :p
    gaat wel goed hier.. beetje ongeduldig testdrang maar durf niet testen :p Morgen eerst maar weer eens tempen :)

14. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Spannend Yuna!

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
  16. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hey meiden sorry voor mijn afwezigheid, erg druk geweest.

Jennifer, wat een mooie echo meid, wat zou jij je een gelukkig mens voelen samen met je mannetje. Het is je van harte gegund hoor meid.

Grace, erg fijn dat ze actie gaan ondernemen en je serieus nemen. succes met je nieuwe ronde.

Esther, duim duim voor je, een kruis wauwie.

Yuna, spannend meid.

One. hoe is je echo gegaan?

De ander meiden ik denk ook aan jullie!

Hier, nog steeds spotting en geen kruis :(, ik had eerst een stippel kruis bij cd 12 maar ik had toen paracetamol genomen die avond en middag van te voren wegens buikkramp, dus heb ik hem maar apart gezet omdat ik de temp toch niet helemaal vertrouw. Is dit trouwens slim? Wat denken jullie?
    22e eindelijk naar de gyn, wat ik ook zo raar vind dat mijn menstruatie tegenwoordig niet zoveel meer voor stelt, vroeger moest ik echt om de 2,5 a 3 uur naar de wc om te verschonen en nu kan ik bewijze van spreken de hele dag met het zelfde doen, ik denk dat het toch hormonaal niet helemaal goed zit, ik denk te weinig progesteron of zo.

17. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Wauw one, wat prachtig om te zien zeg, jullie zullen wel apetrots zijn en een glimlacht van oor tot oor hebben. Super zeg :)

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    jaaa echt hoor , zit ook de hele tijd te kijken naar de fotos hihi

19. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Wow One. Fantastisch mooi!!!!

20. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @yuna. Spannenddddddd. Ik duimmmmmm

@one. Wowwww wat gaaf om te zien. Geweldig. Wat zullen jullie blij zijn:)

@margha. Balen zeg dat je lijf van slag is. Goed dat je naar de gyn gaat. Gek dat je menstruatie zo anders is ineens. Hopelijk snel duidelijk hoe het komt.

Deel Deze Pagina