Margha, getsie zeg. Wat een onduidelijkheid. Misschien vragen om een bloedtest voor je hormonen bij de gyn? Ik weet niet of je moet discarten omdat je paracetamol gebruikt. Knuff meis
@evelien, je hebt bericht meid... ik hoop ook echt dat mijn ei nog even wacht dan ja, haha... @jennifer, we hebben het gezellig gemaakt vanmorgen, lekker samen gegeten, gedouched en toen bij schoonmams gelunched en toen moest hij ook al weer weg.. blegh... tis maar een weekje dit keer, maar het lijkt net zo lang als 2 weken, haha @mvj, goed bezig zeg, hardlopen, haken ben benieuwd naar het eindresultaat @grace, mijn kaartje is idd erg stabiel, twijfel nu al bijna aan deze thermometer, hahaha. oeh bah, pijnlijke doorzetting van je ongi is nooit leuk @one, geweldige foto's meid... @margha, hier ook geen idee hoe het zit met paracetamol en discarten.. hier behoorlijk sjaggie,, mijn mobiel in bad laten donderen, dus die doet niks meer.. pffff echt om niet vrolijk van te worden... wat moet iemand in deze tijd zonder mobiel??? niks toch??? verder heb ik ovulatietesten besteld, maaaaaaaaar wanneer kan ik het beste beginnen met testen? uitgaan van mijn vorige abnormale cyclus of van mijn cyclus die ik normaal altijd had?
Yuna, NEEEEEE!!!!! Wat klote meis....:x Anja, zelf begin ik alttijd rond dag 10, omdat ik gewoon bang ben anders toch mijn ei te missen. Achteraf hoeft dat in mijn geval dis niet, maar ja...je weet maar nooit
@anja. Wat balen van je telefoon zeg. Zou ik ook sjaggie van worden. Maar hoe krijg je dat voor elkaar eigenlijk. Fijn dat je wel nog een fijne ochtend hebt gehad. Gelukkig is het maar een week deze x. Je kaartje is echt mooi stabiel. Super. Tja ovutesten in jou geval. Lastig om te zeggen wanneer je moet beginnen. Zou denk ik gewoon je normale cyclus aanhouden. @yuna. Neeeeeeeee wat k.t zeg.
@ Yuna: Neeeee :x Wat ROT zeg, pffff!! Ik had zoveel hoop voor je... @ Margha: wat vervelend dat je nog steeds spotting hebt.. En die buikkramp is ook irritant.. Ik heb geen idee wat voor invloed paracetamol heeft op je temp, maar ik denk inderdaad (ook alleen al om je hevige buikkramp) dat je verstandig bent geweest om je temp dan op discarded te zetten. Wel fijn dat je binnenkort naar de gyn gaat, geeft toch meer duidelijkheid en zekerheid. Mijn menstruatie was dit keer ook heeeel anders dan normaal. Veel minder (ook eerder gestopt dan normaal), geen stolsels en vrij weinig krampen. Geen idee of het aan de progesteron ligt, maar ik vond het dit keer niet erg hoor! @ Anjamones: thanks meid! Hij staat weer in mn handtekening Ben echt benieuwd hihi. Oooohh wat vervelend van je telefoon zeg! Ben je verzekerd? Ik weet eigenlijk ook nooit wanneer ik moet beginnen met mn ovutestjes, maar ik denk dat ik net zoals Grace bang ben dat ik mn ei mis, dus begin ook rond dag 10 al.. @ One: waaaauuuwww wat een mooie foto's!! *zwijmel* Wat zou ik dat ook graag willen zeg. Ben blij voor je! @ Grace: wat leuk! Jij ook op het werk verliefd geworden hihi. Wij zien elkaar zo veel mogelijk op een werkdag, meestal wel 3x (vroeg in de ochtend, 10.00u en middagpauze). Hij gaat alleen eerder weg dan ik (begint ook vroeger) dus daarna zie ik hem gewoon thuis. Ach ja, we hebben nu nog een beetje vlinders, straks verandert dat vast wel weer @ mamavanj: ben benieuwd hoe die er uiteindelijk uit gaat zien! Ik heb echt geen geduld voor haken, maar heb bewondering voor mensen die dat wel hebben! @ Esther: vroeg me af wat je normale lf is en wanneer je durft te testen? Hier vraag ik me af wanneer mijn temp nou echt omlaag gaat. Normaal zit die tijdens mijn ongi op en rond de 36.0 en nu tussen 36.4 en 36.6. Ach we wachten het weer af.. Vond het ook zo gek dat mijn menstruatie best weinig was. Wel beetje krampjes, maar veel minder dan de vorige keer. Toen had ik zoooo'n buikpijn, dat ik niet eens kon staan. Nu voelde ik af en toe wat, en stolsels niet gezien, en het was eerder afgelopen dan normaal, dus dat was wel fijn. Maar wel gek hoe je lijf ineens zo anders kan zijn!
Evelien het lijkt wel of ons lijf een spelletje speelt. Bij mij is het juist meer en veel pijnlijker deze keer... Mijn vriend en ik hebben ook nog steeds kriebels. Als we niet bij elkaar zijn whats appen we bijna continu
Vervelend dat het nu zo pijnlijk is Grace Haha hier precies hetzelfde! Mn telefoon ligt naast mn toetsenbord en whatsapp staat soms roodgloeiend hahaha
Goedemorgen schatjes!!! Zo, eindelijk de laptop weer even voor mezelf. Leuk hoor een vriend die thuis zit.......maar geef mijn laptop terug!!!whahahaha en als ik dan eindelijk kan komen kijken, zittie naast me mee te lezen, knap irritant whahahahaha, maar ook wij hebben na al die jaren nog steeds vlinders hoor! Wat zie ik hier veel rood en onduidelijkheid lieverds......niet leuk hoor!!! Het is natuurlijk wel de bedoeling dat we allemaal op roze/lichtblauw gaan hoor, denk eraan!!! Grace, wat vervelend voor je meis, hopen dat deze week snel voorbij is dan!! Margha, ook bij jou al zoveel onduidelijkheid, niet leuk! Paracetamol is in principe een koorts verlagend medicijn, dus je temp KAN iets lager zijn dan normaal. Ik weet niet of je vaker dit inneemt? Ik moet het vaak innemen tegen chronische hoofdpijn, dus ik merk inmiddels al niks meer aan mijn temp. Evelien, jouw temp is toch gewoon laag? Ik ga nooit lager dan dat. Jennifer, lekker zwangere muts, hoe voelen we ons vandaag? Al iets meer je rust gevonden? One, LEUKE FOTO"S!!!!!!!!!! Ikke wil oooooooooooooooookkkkkkk!!!!! Anja, das ruk inderdaad van je foon hoor, is me ook al eens gebeurd, maar dan in de plee (zat in mijn kont zak). Qua ovu testen zou ik toch op tijd beginnen gewoon om eitje zeker niet te missen. Als je je verveeld deze week wil ik je ook wel een pb sturen hoor (knipoogje). Gaan de dagen misschien wat sneller. mamavanj, hoe gaat het vandaag lieve schat?? Nou, mijn LF is normaal tussen de 14 en 16 dus voor die tijd wordt ook lekker niet getest, zo!!! (zegt ze nu heel stoer omdat ze nog zeker een week moet wachten)
@ Esther: ben benieuwd hoe lang je kan wachten met testen! Haha is heeeel moeilijk heb ik al ondervonden Mijn temp zit voor ei eigenlijk altijd tussen de 36.0 en 36.2 dus vandaar dat ik dit nog vrij hoog vind.. In mijn cyclus voor de vorige was de temp die ik nu heb hetzelfde als toen na ei! Heb dus een hele lage temp van mezelf, dus vandaar mijn opmerking Hij mag nog lager gaan want dit is ff vreemd voor mij!
Misschien betekend dat uiteindelijk wel iets goeds...........ik duim nu alvast!! En als je al zolang bezig bent test je niet meer zo snel hahahahaha tenminste ik niet. Buiten dat zijn in de verhuizing mijn testen kwijt geraakt whahahahaha en vind het zonde van het geld om al nieuwe te kopen. Ach ja we zullen zien over een week hoe ik me dan voel en wat ik dan beslis.
Wat zonde dat je tests zijn kwijt geraakt zeg! Maar misschien ook wel goed dat je geen testen in huis hebt, dan kun je je beter weerhouden Whahaha zou wel grappig zijn als mijn ei nu al zou weten dat ie bevrucht gaat worden en mn temp daarom alvast ff omhoog gooit whahah zou het gaafste wonder zijn ooit!
Hee meiden, Even kort een berichtje ga zo alles verder lezen. One super foto's!!!! Hoe ver ben je nu? Esther aaaah nog een week volhouden!! Ik hoop dat het lukt. Ga je veel leuke dingen doen deze week? Dan gaat hij snel! Hier vandaag 36.9 weer een uur te vroeg als vorige keer. Toen had ik hem op discared gezet. Zelf vind ik 36.9 nog een goeie hoge temp alleen als ik naar m'n kaartje kijk lijkt het een steile lijn naar beneden!!! Wat vinden jullie? Morgen kan ik weer om de normale tijd testen. Zou dat echt veel uitmaken? Heb nog steeds 'spier' pijn in m'n borsten. Ga even naar de fysio & dan alles lezen!
@ Linn: bij mij maakt het wel degelijk uit.. Als ik een uur te vroeg of te laat temp dan schommelt ie echt heel erg! Daarom wil ik me echt aan een vast tijdstip houden. Succes bij de fysio!
Haai Es. Wat! Gewoon die laptop terug veroveren hoor! Hmm, ik wil ook wel een pb sturen hoor bij verveling Anja..
@yuna, balen meis @grace, dus morgen beginnen te testen.. dan moet ik er nog wel even weer wat bij bestellen denk ik, haha.. had er 6 besteld... wist ik veel haha en zoals ik bij esther ook al zei, ik verveel me altijd als manlief er niet is, haha ben heel blij met dit topic, haha @jennifer... nou heel simpel, lekker in een warm bad gaan liggen en dan je telefoon uit je handen laten glippen, haha. begin morgen met testen, zal nog wel lekker omo wit zijn, maar goed, haha.. hij is echt lekker stabiel he?? word er bijna onzeker van, haha @evelien, yes ik ben verzekerd, toestel opgestuurd en heb nu een leen toestel, wat een RUK ding zeg, jemig.. @esther, 1 goede morgen.. mijn vent leest ook wel eens mee en zucht dan heel overdreven, wat een vrouwenpraat en ik verveel me altijd als manlief er niet is, hahaha en jij kan wachten met testen??? hahahaha ben heel benieuwd.. ooh lees nu dat je ze kwijt bent, hahaha.. dompie dat word heeeeeeeeeeel hard zoeken @linn, durf het niet te zeggen meid daarvoor hier nog te weinig ervaring, haha hier ook nog steeds de kriebels, hihi... hij kan op zijn werk jammer genoeg niet altijd bellen/mailen enz, maar wel zo vaak mogelijk en hij belt als het lukt elke avond.. maar ze moeten daar 4 telefoons delen met bijna 200 mensen... dus het lukt niet altijd ik heb trouwens de dipsticks ovutesten van zwanger en kids besteld en ook gelijk zwangerschapstesten, de midstream, maar hebben jullie daar ervaringen mee??
Ik reageer maar heb een hoop gemist. Dat krijg je op je werk. Straks thuis ga ik goed lezen en reageren. Smaksmak lieverds.
Anja, dan pb ik je gewoon hoor, zo brutaal als ik ben. Ik gebruik precies dezelfde testen en ben er erg tevreden over. Grace, heb hem terug afgepakt hahahahaha, moet toch ook met mijn meisjes kunnen praten zeg. Heb stom toevallig net een paar testen terug gevonden, maar die druif van een vent van mij heeft de rest (ook ovu) ERGENS los neergelgd. Ik had ze zelf dus al heel bewust netjes in de envelop laten zitten waarin ze verstuurd zijn en hij haalt ze eruit en mikt de envelop weg.........MANNEN!!!! Dus als we de spullen uit de garage naar de zolder gaan brengen zal ik ze wel weer terug vinden whaahahahahahahahahaha