Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    haha doe maar lekker brutaal esther, hou ik wel van, :p

hmmm dan is mijn man toch heel anders, ik ben meer het type dat de envelop weg gooit en de rest ergens anders neer legt. manlief is vrij netjes altijd, haha

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ anjamones: ik heb nog geen ervaring met de midstream, maar denk dat ik die ook ga bestellen binnenkort! Haha oei dat is dus 1 telefoon per 50 man, dat wordt een keer ruzie! :)

@ Grace: rustig aan meissie, werkse!

@ Esther: fijn dat je je testen weer hebt terug gevonden! Whaha ooooh echt iets voor mannen inderdaad, ach we zullen het maar voor lief moeten nemen. Het blijven toch wel schatten, helemaal als je nog zoveel vlinders hebt! :D

3. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    haha nou evelien, op een of andere manier hebben ze nog nooit ruzie gehad... :p allemaal mannen he ;)

4. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Kan iemand mij vertellen waarom ik nog steeds van die gekke steekjes in mn borsten heb en af en toe krampjes? Zijn dat naweeen van mij ei die al langgg geweest is? Heb er niet continue last van, maar voel het nog wel steeds.. Vind het een beetje irritant worden, vandaar haha :p

5. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Whahah ja die zijn daar zo makkelijk in! Heerlijk eigenlijk :D

6. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @one. Ik heb de 22ste weer een echo. Spannendddd

@anja. Gelukkig ben je verzekerd. Alleen de leentoestellen zijn idd ruk.
    Fijn dat jullie wel contact kunnen houden ondanks dat er maar 4 telefoons zijn.

@esther. Fijn he mannen die opruimen. Hihi. Gelukkig heb je er al wat terug gevonden.

7. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Geeeeen idee meis. Wel irritant zeg.

8. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Jennifer: jeeeejj weer een echo! Zo leuk voor je! :D

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Jennifer, maar het duurt niet meer zo lang tot de 22e!! JJJEEEEJJJ!!!

Evelien, dan denk ik eerder dat het door de hormoonschommelingen komt van je ongi en nu weer opbouwend naar je ei.......denk ik hoor......heb het ook wel eens gehad. Zelfs zo erg dat ik toen ik bij gyn zat 1,5 week na ongi ik een echo wilde om zwangerschap uit te sluiten. Stom grapje weer van moeder Natuur. (trus dat ze is soms)

Heb de rest van de testen nog niet gevonden. Ik had ze dus heel bewust omdat we gingen verhuizen in een belachelijk grote bruine bubbeltjes envelop zitten. Met de gedachte dat dat wel lekker opviel en ik ze ook weer snel kon vinden......maar als ze me dan die envelop weggooien zonder me wat te zeggen en de testen ergens neerleggen en dan niet meer weten waar......das minder.
    Ach ja heb nog een week zeker om ze te vinden en anders woon ik 500 meter van KV af, lekker makkelijk!!

10. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jeetje wat erg zeg! Inderdaad wat een trut soms! :x haha
    Zonde van je testen! Ooohh maar 500 meter moet wel te overbruggen zijn toch! :D

11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ja joh, wij hebben lekker een eigen KV in het dorp, heerlijk!
    Ik ga achter in de tuin de poort door, loop door een stukje doodlopende straat, parkeerplaats van supermarkt over en ben er. Letterlijk 3 minuten als ik langzaam loop, echt heerlijk!

Die testen vind ik wel weer een keertje. Hoop eigenlijk dat ze ergens in het huis liggen aangezien het hier vannacht -6 was........lijkt me niet echt gezond voor testen. Maar het grootste gedeelte heb ik toch alweer gevonden gelukkig.

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jeetje dat is koud! Waar ben je naar toe verhuisd joh? Haha. Lijkt me inderdaad geen mooie tenp voor testen, dus hoop inderdaad dat je ze ergens in huis terug vindt nog! Heerlijk gewoon een KV zo dicht in de buurt, en ook nog de supermarkt. Dat maakt het leven makkelijk :D

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    whahahahahahaha de noord pool.......nee gewoon hetzelfde dorp, zo'n 400 meter verder dan dat ik al woonde. Alleen was dat een huurwoning en dit een koopwoning. Een stuk groter en veel logischer qua indeling. En dan gaan we tzt er nog een stuk aanzetten als speelkamer uiteindelijk.
    Huisje staat in Noord Limburg hahahahahaha voor sommige inderdaad een vreemd oord whahahahahahaha

14. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Haai dames, ben weer thuis! Ben blij dat het weekend is. Had zoooo geen zin meer. Morgen even boodschapjes doen en dan NIKS meer. Ik ga ook geen wekker zetten om te tempen deze 2 dagen. Ik zie het maandag wel weer een keertje :D

Esther, de noordpool? Je zit in het zuiden, dan ga je eerder richting de zuidpool ;) Maar ideaal de KV en supermarkt zo dicht in de buurt.

En ik ben het eens met dat moeder natuur soms een trut is. Wat gewoon een kutwijf ja!

15. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Evelien, ik had deze maand ook veel last van mijn boobs, geen idee wat het betekend. Inderdaad hormonen denk ik.

Vandaag nieuwe schoenen gekocht. Ik had ze al zien staan in de eerste winkel voor 139,- . Dit was me nu net iets te duur. Hadden ze bij ziengs opruiming en stond hij in het rek nog 1 paar voor 99,- euro. Ikke blij.

16. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hé hé in limburg heb je wel bergen en dalen. Doet ook wat met de temperatuur haha :D

17. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Kijk dat is leuk Margha! daar kan je nog eens schoenen voor kopen :D

En wel raar hoor dat je geen kruis hebt. Al zie ik wel verschil in temperatuur. Het lijkt of je ei toch geweest is rond 2 januari...

18. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ja dacht zelf ook 2 of 3 januari. CD 12 vond ik wel vroeg, vorige 2 rondes was allebei op CD 16. We zullen zien. Temp was vanmorgen wel weer iets omhoog.

19. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Spannend meis, we zitten te wachten op goed nieuws dusss ;)

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Grace, whahahahahahahaha oh ja de zuid pool!!!! hahahahahahaha, sorry ben dan wel vanaf dat ik 3 maanden oud was zwart harig, maar ben toch echt hoog blond geboren en soms merk je dat whahahahahahahahahahahaha (sorry voor de blonde dames!!)

Margha, toch zou ik ook 2 januari zeggen hoor als ik je kaartje zo zie. En ja bergen en dalen genoeg hier, maar gelukkig doet mijn temp daar niet zo zeer aan mee hahahahaha. Dus jij blij met je schoentjes, heerlijk kopen zo he!

Ben net gebeld door mijn zoontje hihi zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lief.
    Ik pak op, "hallo", krijg je terug "hallo mamma".......snik snuffer van mamma natuurlijk. "mamma, oma eten, is dat goed?"..."ja hoor schatje, als oma dat goed vind dan mag dat"...."ok lieve mamma, toedeloe".......SMELT!!!!!!! Gesprekje was nog iets langer, maar dit was de clou. Zo lief en begrijpelijk ook, hoefde geen sec te twijfelen wat hij allemaal aan het vertellen was......trotse mamma!!!

Deel Deze Pagina