Ik ook blond hoor. Ondanks dat ik vrij rap daarna donkerharig was en nu wat roder (maar dat is niet natuurlijk). En soms komt dat nog naar boven, hahaha... Aahhh, wat lief zeg! Lijkt me zo schattig als je je kleintje dan zo aan de telefoon hebt. Nu is hij dus lekker bij oma aan het eten
Nee gelukkig je temp niet, jij hebt een mooie stijging in je kaartje. De bergen en dalen zijn ook niet hoog genoeg om buiten voor temperatuur verschillen te zorgen in limburg, haha . Wat heb je toch een lief ventje zeg. Zou ook helemaal weg smelten.
Heb hem net opgehaald en hij zit nu lekker hier in de woonkamer te spelen. Lekker ding dat het is. Eigenlijk moet hij om 20:00 naar bed, maar na een hele dag zonder hem en het weekend voor de deur mag hij wat langer opblijven. Ik ga zo wel plat hoor, ppffff veel te veel gedaan vandaag en dat vind mijn buik niet leuk. Eten zakt al 2 dagen niet goed dus dat werkt ook niet echt bevorderlijk. Fijne avond schatjes!!
Lekker dat je kleine schattige ventje weer thuis is. Nog ff quality time. Heerlijk genieten. Rustig aan meis. Lekker in de chill modus.
@jennifer, ja gelukkig wel, moet er niet aan denken om zo weinig contact te hebben. Hij zit nu in een ander team waar hij in principe the big boss is dus hij kan overdag zoveel bellen als hij zelf wil, als het werk maar af komt, dus vandaag totaal 3 keer gebeld, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk @esther, had ook altijd kv testen, maar heb nu die van zwanger en kids besteld, uiteindelijk toch een stukje goedkoper, hahaha ik heb slechte ervaringen met limburg, haha.. toen ik in groep 7 was op vakantie geweest naar een plaatsje genaamd Well (kan toch?) toen mijn vinger gebroken, dus hele vakantie verneukt, haha... wat een heerlijk zoontje heb je, haha.. zo schattig dat gesprek nu lekker rustig aan doen, al ben je dat waarschijnlijk al een poosje aan het doen, haha @margha, heerlijk toch die kortingen? @grace, hier mega blond.. en niet alleen mijn haarkleur, vaak ook mijn gedrag.. wie laat er anders een telefoon in bad donderen, haha hier vandaag lekker bij oma gegeten.. nieuwe schoentjes voor zoonlief gehaald.. ze zijn zo leuk, alleen nog een beetje groot.. haha morgen ga ik beginnen met de ovu testen, alleen moet je die dus niet met ochtend urine doen en elke dag om dezelfde tijd.. wat is een handige tijd??? wie helpt me
Trusten schatjes! Ik doe zelf de ovutesten om 6 uur half 7 in de avond. Anders zit ik moeilijk te doen op mijn werk en dat vind ik niks. Je moet alleen niet teveel drinken ervoor.
@anja Heeeel fijn dat ie zoveel kan bellen nu hij THE big boss is. anders duurt de tijd zo verschrikkelijk lang De ovutesten van zwanger en kids zijn prima en niet duur. Hoop dat je je ei volgende week vindt als je man terug is. Haha. Volgens mij zijn we allemaal "blondjes" hier. Fijne avond
Goede morgen meiden. Hier vanmorgen een temp stijging, niet super goed maar ook niet super slecht geslapen. Vandaag werken, spreek jullie later vandaag weer
Goedemorgen lekkere blonde moppies van me!! Margha werk ze meid, ik snap het ook niet helemaal waarom FF je geen kruis geeft.....De meest afwijkende temps heb je al op discarded staan dus dat kan het zien zijn. Jennifer, weer een dagje dichter bij de 22e!!!!! Hier temp toch een mega daling gemaakt........apart, maar blijkbaar hoort dat nu bij me hahahaha
goedemorgen schatjes. iedereen lekker geslapen? hier wel, zoonlief pas om kwart over 9 wakker.. wat een genot zeg 12 uur voor de ovu testen vind ik wel een mooie tijd, net voordat we broodje enz gaan doen. ben op moment helaas werkloos dus het kan nog... iedereen die moet werken, werkze vandaag mijn kaartje wijkt eindelijk af, haha... begon al te denken dat mijn thermometer maar 2 tempraturen kon bedenken, haha.. vanmiddag oppassen op lieve neefje en nichtje, gaan we lekker koekjes bakken, jammie, hahaha
Heee meiden, goedemorgen. Hier weer een goeie hoge temp vandaag van 37.1. Vanochtend wel even een test gedaan omdat m'n borsten steeds meer pijn beginnen te doen maar deze was negatief. Zie hieronder. Ik kreeg deze pijn wel 3 dagen na m'n ei en t wordt steeds erger. Normaal heb ik dit ook niet voordat ik ongi wordt maar ik Denk dat ik gewoon nog even een week moet afwachten omdat m'n temp nu wel duidelijk blijft stijgen. Wil graag Jennifer volgen haha Vind jouw kaartje ook apart Margha , raar dat er geen kruis is. Lekker hoor koekjes bakken, heerlijk!!! Succes alvast met de ovu testen!! Wat is ook alweer een goeie site om ze te bestellen?? X
Haha. Inderdaad weer een dag dichter bij de 22ste. Zo dan je temp maakt ff een vrije val. Misschien een mooie innestelingsdip. Ik duimmmmmmmm
Goedemorgen meis Heerlijk dat je zoon zo lekker heeft uitgeslapen. Daar wordt een mens blij van. 12 uur is idd een mooie tijd om te testen. En wat goed dat je temperatuur weer eens wat anders doet. Je zou idd bijna gaan twijfelen Veel plezier vanmiddag en smikkelse.
Hoi linn Ik wil ook graag dat je mij volgt. En de rest daarna ook meteen graag. Wat zou dat leuk zijn. Gun het jullie allemaal zo. Je temperatuur is nog mooi hoog. Hopen dat dat zo blijft. Hoeveel dagen voor nod zit je? Duim voor een mooie positieve test op hele korte termijn
@linn, jammer van de negatieve test meid... ik duim voor je voor een volgende met roze streep ik heb de testen bij zwanger en kids besteld.. niet duur, snelle levering die koekjes komen vast wel op, hihi