Algemene Temperatuurs Kaartjes Deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Senna1985, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Goede morgen, hier vanmorgen een teleurstellende temp, ongi zal vandaag wel komen :x.
    Fijne zondag iedereen.

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Lieve margha.

Neeeeeeeeeeee:x dit is echt klote zeg.
    Knuffel x

3. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    bedankt voor alle koekjes complimenten, haha

@margha, nee toch :( niet leuk meis... *knuf*

wat vinden jullie van mijn temp?? gaat ook flink naar beneden, is dat een naderende eisprong?? ik heb er echt nog de ballen verstand van, haha

4. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Margha, nee...dat mag niet. Ik ga duimen dat het geen bloed is maar misschien iet anders :(

Anja, het kan je ei zijn, maar het hoeft niet. Ik hoop dat je eitje wacht. Hoe gaat het met testen?

5. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Linn en Esther jullie temp ook weer omhoog....blaaaaaasssss dat ie maar hoog mag blijven :)

Mvj, jou kaartje is ook mooi. Ook voor jou blaaaaaasssss :)

6. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @grace, gister eerste keer getest, straks tussen half 12 en 12 uur weer.. ben benieuwd.. :) hoop echt dat mijn eitje wacht.. pffff

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen meiden,

Wat een leuke creativiteit heerst hier, lekker hoor!! Goed bezig dames!!

Margha, das niet de bedoeling van je temp hoor.......bah bah......

Anja, ik daal ook al altijd in de week tussen menstruatie en ei. Wil niet zeggen dat je eitje ook gelijk springt dan. Die van mij springt soms pas op cd 18 terwijl ik wel al zo lang laag zit.
    Eitje, hou vol hoor!!!!!!!!!!

Grace, dank je mop voor het blazen!xxx

Ga zo even rustig terug lezen. Gister rond 21:15 thuis dus viel mee, was wel gezellig gelukkig.
    Maar helaas nu op gestaan met koppijn gadverdamme zeg. Hoop dat die nog wegtrekt, maar verwacht van niet mezelf kennende.....

8. nono

nono Niet meer actief

Hoi mensen,

Mijn temp maakt een trappetje. :p

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Nono, die is zich dus klaar aan het maken voor een eitje......wordt weer spannend!!

10. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    Haaaaaaaaaai meiden. Goedemorgen.

@Jennifer. Poeh ja het verven is goed gelukt. Was wel jammer dat het alleen witte verf was, anders had ik er een mooie smeerboel van kunnen maken haha. Hoe is het verder met je ?

@Anja. Je ei moet WACHTEN!!!! Maar hij gaat al wel goed omlaag. Ben benieuwd. Je koekjes zagen er trouwens echt heeeeeeeeeeerlijk uit!!! Ik duim voor je!

@Grace Jaa weer 37.1 vanochtend. Ik denk zelf dat als ik die andere 2 wat lage op het juiste tijdstip had gedaan deze ook ongeveer 37.1 waren geweest. Of zou je kunnen denken aan een eventuele innestelingsdip bij die 36.9?

@Margha. Noooooooo hij mag niet omlaag!!! Hopelijk zet het niet door meis. Ik duim voor je! Ik heb inderdaad veel te vroeg getest. Kwam omdat ik al zo'n lange cyclus erop heb zitten. Dus ik zei gister tegen mezelf. Linn kom op, je maakt je zelf helemaal gek dus je gaat nu gewoon testen punt haha. Nu maar hopen dat hij hoog blijft tot en met vrijdag. & ik duim voor jou dat je menstruatie niet doorzet.

@MVJ. Mooi tasje hoor meid!!! Super creatief ook & bijzonder dat het dezelfde roosjes zijn.

@Esther sterkte met je hoofdpijn! Lekker rustig aan vandaag.

Mooi weer is het trouwens vandaag he. Heerlijk blauwe lucht en lekker koud. Dit forum is trouwens wel echt ontzettend verslavend haha. Maar ik vind het erg gezellig & fijn dat iedereen altijd zo lief reageert & elkaar steunt. Dat wilde ik even kwijt :)

Fijne dag meiden!!

11. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    @Nono. Hij gaat de goede kant op meis!! Nog 2 dagen lees ik in je banner. Gebruik je ook ovulatietesten?

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Linn, jij ben ook zo'n lieverd hoor!!! knuffel!!

13. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Nono, ei in aantocht waarschijnlijk. Spannend!

Linn, we duimen gewon lekker verder voor je.

Esther, balen hoofdpijn. Knuff.

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hey meiden, hoe gaat t ?
    hier goed hoor, zo ff op visite bij een vriendin, gezellig :D
    en morgen even bellen voor een afspraak te maken voor de 20 weken echo...in t ziekenhuis...spannend!!
    Haha vind die echos zo leuk he, kan nie wachten! Wil echt graag weten wat t word...:p

Ricmar, senna..??? waar zijn jullie ???? hoe gaat t ??

15. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @esther, hoofdpijn nooit leuk :( hier vanmorgen ook al.. pfff

@nono, spannend meid.. hopen op al het goede wat je eitje in zich heeft, hihi

@linn, het is heeeerlijk weer om hier binnen op te ruimen en vanmiddag op zolder te rommelen, hahahaha
    jij bent ook een schat hoor, hihi.. ben zelf ook heel blij hier mee, ben nog nooit zo actief op een forum onderdeel geweest, haha

Het gaat hier prima, net even weer een ovu testje gedaan, lichter als gisteren.. dus ik hoop dat mijn ei idd op mijn mannetje wacht, haha :D

vanmiddag gaan mijn mama en ik een begin maken met de zolder opruimen, marktplaats mag zijn borst nat maken, hahaha

16. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    One klinkt weer leuk hoor, veel plezier vanmiddag.
    Senna is hier wat minder de laatste tijd en Ricmar heeft helaas voor nu moeten stoppen wegens omstandigheden.

17. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi lieverds

Ik duim me suf voor jullie. Strooi ook nog ff wat hcg hier.

Dikke knufffff voor jullie allemaal

18. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    One, kan me voorstellen dat je het helemaal leuk vindt. Geniet er maar van hoor!

Ik kon het toch niet laten en heb toch maar wel ovulatietesten besteld. Zeker als het weer zo'n lange cyclus wordt, heb geen zin om me suf te gaan klussen en met die ovutesten weten we toch een beetje waar we aan toe zijn....

19. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    En One, ben er ook weer een beetje!

Maar na dinsdag goed bericht te hebben gehad Jivano nu een luchtweginfectie/virus en kuur voor 7 dagen gekregen vanochtend.
    Mocht hij vanmiddag om 18 uur nog niet gedronken hebben (24 uur na het laatste) dan weer bellen en dan grote kans opname zkh.

Dus meiden, wil graag wat meer mee kletsen. Maar het gaat hier dus nog steeds even niet zo lekker.
    Heb zelf hele nacht niet geslapen, iedere keer kleine geprobeerd om wat drinken binnen te krijgen maar helaas.

Hou jullie op de hoogte, x!!!

20. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Wat zielig voor je kleintje. Hopelijk knapt hij snel op. Beterschap.

Deel Deze Pagina