@ Grace: dankjewel meid! Hahahaha dankjewel voor het blazen... Nog 2 dagen dan zit ik op 14 DPO... @ Margha: neeeeeee, dat mag niet hoor!!! Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssss..... @ Anjamones: dat zou kunnen... Ik duim voor je dat je eitje netjes op je mannetje wacht hihihihi. Succes op zolder meid! @ Esther: dankjewel meid! . Ik hoop dat je hoofdpijn inmiddels wat is weggezakt meis... @ Nono: hahahaha ja idd... @ Linn: dankjewel meid. Het zijn niet dezelfde roosjes, maar de kleur is wel nagenoeg hetzelfde . Nou ik was en ben niet zo blij met deze kou... heb er behoorlijk last van, ook met hardlopen... @ Onewish: die echo's ZIJN ook leuk! . Ik genoot er ook altijd enorm van . @ Lyanna: ooow jeetje meid, wat vervelend. Dikke knuffel voor je kleine mannetje. Opname is nooit leuk! Ga jij je aandacht maar lekker spanderen aan je mannetje die heeft je harder nodig dan wij... We zien je vanzelf weer verschijnen. Hier vanmorgen weer hardgelopen, maar was niet zo tevreden. Het gaat nog niet zoals ik graag wil en die kou werkt dan ook niet bepaald mee, maargoed het is even niet anders... Ik heb mijn beweging weer gehad en dat is me ook heel wat waard. Straks naar een vriendin toe, gaan daar eten. Ik hoop dat het met haar snel beter mag gaan. Afgelopen week heeft ze moeten bevallen van een dood kindje, vrijdag enorme ruzie met haar man gekregen... dus ik maak me lichtelijk wel een beetje heel erg zorgen om haar... Dus maar eens even kijken hoe het met haar is nu... Ze kan J.oshua's verschijning wel even gebruiken, ze is helemaal weg van hem.
Hoi meiden., Helaas ongi geworden vanmiddag :x had er al geen goed gevoel over deze maand, dat scheeld dan weer. Nieuwe ronde nieuwe kansen zeggen we dan maar, het is al gauw de 22e en ben benieuwd of we verder onderzoek krijgen of dat we het nog even zelf moeten proberen. Liefs
Gemiddeld komt mijn ei inderdaad op dag 17/18.. vorige maand toevallig een keer op dag 15 maar dat komt eigenlijk niet zo heel vaak voor. Heb ovutesten gebruikt maar ze zijn helaas op.. gister de laatste en die was nog net niet positief dus ik denk dat 'ie vandaag zou gaan knallen. Zijn deze hele week al om de 2 dagen aan het klussen geweest, vandaag ook nog weer.. dus duimen! Iemand schreef (kan 't ff niet terug vinden) dat het vandaag zo'n mooie dag was buiten.. helemaal mee eens!
He balen Margha. Hopelijk wordt voor iedereen deze ronde beter. Mvj, wat afschuwelijk om je kindje te moeten verliezen. En dan ook nog ruzie. Ik kan me voorstelllen dat je je zorgen maakt.
@mvj. Toch goed bezig hoor met hardlopen. Respect. Wat erg voor je vriendin zeg. Is echt heftig. Hoop dat ze het allemaal trekt. Sterkte voor haar. @margha. :x niet leuk. Hopelijk volgende ronde wel raak Ben benieuwd wat de gyn zegt de 22ste. @ nono. Goed bezig. Duimen dat het gelukt is.
Mvj: wat vreselijk voor je vriendin om mee te moeten maken. Fijn dat je je vriendin steun kunt geven.
mamavanj, gedver wat een naar verhaal. Hopen dat je ventje haar een beetje kan opbeuren, al is het maar voor een avondje toch?! Grace, ik zou ook niet afwachten hoor, ligt niet in mijn aard. Na mijn bbz kreeg ik gelijk groen licht omdat alles toch verwijderd was. Hebben ook gelijk de kans weer aangegrepen. Volgens sommige zou je dan eerder kans krijgen op verklevingen etc, maar heb besloten me daar niet aan te storen. Gewoon mijn gevoel gevolgd. Margha, balen meis, maar ja dan ben je tenminste wel klaar met deze stront maand. Natuurlijk had ik je liever zwanger gezien lieverd, maar ik duim nu al voor je!! Hier nog steeds wat hoofdpijn, dus vanavond lekker op de bank hangen. Wens jullie allemaal een hele fijne avond schatjes!!!
@jennifer, zolang je zelf nog genoeg hebt, mag je hier best blijven strooien, haha.. hopelijk doet het zijn werk ook nog @grace, groot gelijk heb je om weer te bestellen @lyanna, beterschap meis @mvj, jij bent goed bezig meid.. Jemig wat een heftig verhaal. Wel fijn dat ze steun aan je heeft en dat ze zo vrolijk word van J. al is het maar een poosje. @margha, balen meid, maar je weet nu wel waar je aan toe bent. Ben benieuwd wat ze zeggen de 22ste @nono, mijn duimen draaien meid @esther, bankhangze schat Hier heel flink op zolder geweest, helaas nog maar de helft gehad, maar toch flink aan het ruimen geweest, heel veel wat weg kan, heerlijk gewoon aantal dingen op marktplaats gezet, kijken of er nog mensen zijn die er interesse in hebben, je weet maar nooit, haha... Als manlief er weer is maar de andere kant van de zolder. Daar staat veel van hem, dus daar ga ik niet in mijn uppie over beslissen. Kleine mannetje ligt op bed, ik denk dat ik straks maar even lekker in een warm bad ga, zonder telefoon dit keer...!!!! anders heb ik straks mijn leentoestel ook nog kapot, haha Ook hoop ik dat manlief nog even belt, 's avonds is het drama daar. we zullen het zien.
@ Margha: he bah wat balen meid dat je ongesteld bent geworden... Bahbahbah... Ja das echt niet leuk... ik geef haar steun waar mogelijk, maar ze wil niet dat ik me zorgen om haar maak... @ Grace: ja dat is echt vreselijk. @ Jennifer: dankjewel! . Ja is zeker heftig. Ze houd zich enorm groot (iets te naar mijn mening, maargoed). @ Esther: helaas is het niet doorgegaan. Ze had 41,5 graden koorts en hardstikke koud en verliest heel veel bloed. Ik heb gezegd dat ze de HAP moest bellen. Ik ben wel even snel geweest, want de schat had van de week boodschapjes voor ons gehaald (fruit enzo, ivm dat Joshua wel gezonde dingen naar school moet), omdat wij onze auto hebben moeten laten maken deze week om nog veilig naar mijn werk te kunnen, dus ik kon deze week geen boodschappen halen (gelukkig qua avondeten genoeg in huis). Ze vertelde dat ze naar het ziekenhuis ging als ik geweest was, dus ik heb me flink gehaast, zodat zij snel naar het ziekenhuis kon. Ze houd me op de hoogte... Beterschap met je hoofdpijn meissie. @ Anjamones: dankjewel meid! Ik doe nu ongeveer een half jaar hardlopen en het is heerlijk. Maar als het dan niet gaat zoals je wilt, dan is dat even flink balen. Ja, denk dat ik hem vrijdag t/m zondag laat logeren bij haar, als ze dat leuk vind, ipv zaterdag t/m zondag... Hier dus vanmiddag even bij mijn vriendin geweest, vlak voordat zij naar het ziekenhuis zou gaan. Ik heb nog niks gehoord. Maar ze houd me op de hoogte, dat heeft ze me beloofd... Maar ze houdt zich zooooooooooo enorm groot, dat ik denk: meid... huil nou gewoon! Gooi het eruit! Maar dat komt vast nog wel, want dit kun je niet voor altijd wegstoppen...
ach jee... krijg er zelf rillingen bij. hoop dat alles goed gaat met haar zeg... soms kan huilen idd het beste werken. jij ook sterkte meid.. is niet makkelijk om als vriendin te zien.. *knuf*
Goedemorgen skatties!! mamavanj, jeetje meis, heb je nog iets gehoord van haar?? Zal er toch inderdaad een keertje uit moeten komen. Let maar goed op haar, maar zoals ik kan lezen heeft ze een hele goede vriendin aan jou!! Dikke knuffel. Hoe vind je mannetje het nu na een weekje school? Je temp is wel lekker stabiel zo Anja, goed bezig meis, lekker aan het rommelen op zolder. Heeft je man nog gebeld? Hoop het zo voor je. Je temp weer netjes via het trapje omlaag? Hier iets beter opgestaan qua hoofdpijn. Ligt er alleen zo'n laagje poedersneeuw. Op zich niet erg, maar dat vriest dus gelijk vast nu en heb dus al lekker lopen glibberen met de hond......ach ja word je wakker van zullen we maar denken.
Hoi lieve meiden, Ben even afwezig geweest. Wilde wat afstand nemen van het forum enzo. Is wel gelukt eigenlijk. Kon me weer een beetje concentreren op andere dingen. Ik zit nu op cd11 en de klusperiode is aangebroken. Nu wachtend op mijn eisprong. Is wel weer spannend (leuk spannend). Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed. Ik kom af en toe even kijken hier, maar zal niet meer dagelijks op het forum te vinden zijn. Jennifer, hoe is het met jou?? Voel je je goed?
Lappie, gewoon doen waar jij je goed bij voelt hoor. Jij heel veel klus plezier en hopelijk een mooie zwangerschap natuurlijk!!
@eshter... JAAAA hij heeft nog gebeld... heerlijk om even te kunnen kletsen. haha mijn temp gaat idd erg netjes omlaag, haha... wel grappig eigenlijk @lappie, niet erg meid, je moet idd doen waar jij je goed bij voelt. Als je ons maar wel even op de hoogte houd hihi Hier wel een zware nacht gehad, constant wakker en niet weer kunnen slapen, word je niet vrolijk van, maar ja, je doet er niks aan, haha wou vandaag ook even op de fiets naar de winkel met Niels, maar dat gaan we maar niet doen. Zo vaak heb ik nog niet met hem gefietst en dan vind ik dat glibberige niet leuk
heb trouwens een kortingscode voor zwanger en kids van 5% geldig tot 31 januari. tot die tijd bestel ik toch niks meer, dus wie wil hem???
@lappie. Gewoon doen wat je gevoel zegt. Wij lopen niet weg hoor ik voel me trouwens prima nergens last van. Hopelijk ben je ook gauw zwanger. Heb net je verhaal gelezen. Heftig zeg. Ik duim voor je. @anja. Fijn dat je mannetje nog gebeld heeft genieten van die momenten. Hoop echt dat je ei wacht. Balen dat je zo slecht hebt geslapen. Hopelijk vannacht een betere nacht @esther lekker aan het glibberen geweest vanochtend . Gelukkig is je hoofdpijn wat gezakt. @mvj. Heb je al wat gehoord van je vriendin. Fijne dag lieffies