Margha, lief van je Ik moet om 15.15u in het ziekenhuis zijn, ben benieuwd! Vervelend van je harde buiken zeg, rustig aan meis.. Mvj, jeetje voorweeen lijken me dus helemaal niks! Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Hoop dat je kleine man niet lang meer op zich laat wachten. Knuff Esther, jeetje wat een misser van ze zeg! Begrijp dat je kwaad bent! Laat het niet nog een keer gebeuren, wat een sufferd.. Knuff Straks naar de gyn voor de groeiecho, moet om 15.15u in het ziekenhuis zijn. Ben benieuwd!
@ Margha: heb het op het moment idd erg zwaar. Ben er écht klaar mee. En mijn lichaam raakt op. Daarbij begin ik nu ook doordat het kouder/vochtiger word meer pijn te krijgen in mijn gewrichten, waaronder mijn bekken. En dan de weeën er nog dubbelop overheen. Ik ga dit niet tot aan het eind (40 weken) trekken. Woensdag controle en dan is mijn man ook mee, dus dan maar eens overleggen wat ze voor mij kunnen doen vanaf volgende week bijvoorbeeld. Want als dit zo doorgaat, kan ik straks na de bevalling niks meer en dat lijkt mij ook niet goed. Fijn dat jij een rustige nacht hebt gehad meid... @ Esther: ik hoop dat het ook écht nog heel eventjes is... Mijn lichaam raakt op... Maar jeetje meid... logisch dat jij kwaad bent zeg!!! Heel erg logisch! Goed dat je hebt aangegeven die arts niet meer te willen... Die zou ik ook niet meer willen... Een perfecte kans gewoon aan de kant gezet... Dikke knuffel meis.
Even in het algemeen hoor. Ik kom echt nog wel beter reageren over een poosje, maar ik denk wel aan jullie. Lees een hoop niet leuke en vervelende dingen. Extra knuffel voor diegene die het nodig hebben.
Esther. Zit jou niet bepaald mee zeg poeh. Ineens lijkt alles tegen te zitten. Zou ook flink pissig zijn zeg. Al die spuiten en dan dit. Knuffel voor jou. Evelien. Hoe was de echo? Mvj. Misschien kunnen ze je eerder inleiden, dit is idd ook niet te doen.
Evelien hoe ging het? Margha en mvj, alles nog onder controle? Rest: dank jullie wel meissies voor de steun. Heb er echt al de hele dag hoofdpijn van, gewoon van kwaadheid. Maar ja je kan er niks meer aan veranderen. Maar goed, op naar woensdag dan nieuwe FM
@ Evelien: hoe was het bij de groeiecho? @ Grace: dikke knuffel terug meid! @ Margha: heel toevallig heb ik het er begin van de avond met mijn moeder over gehad en met mijn man. Woensdag heb ik sowieso controle en dan gaan we vragen wat de mogelijkheden zijn hierop. Ook ivm de HMS. Door de vermoeiheid krijg ik meer pijn, want als ik moe ben gaan mijn gewrichten (en dus ook mijn bekken) meer pijn doen. Daar bovenop de weeën die mij enorm moe maken (en dan druk ik me nog heel zachtjes uit). @ Esther: Ja hoor, lig/zit/hang al de hele dag (sinds ik thuis ben) op de bank met kruiken en paracetamol. Kan me voorstellen dat je de hele dag al hoofdpijn hebt. Ik hoop dat je nu alleen nog maar goede FM metingen zal krijgen en deze ronde nóg beter zal zijn... Hier verder ook sinds een uur of 17.00 uur zodra ik ga staan en als ons prinsje beweegt enorme steken bij de baarmoedermond. Maargoed, dat hoort erbij natuurlijk. Ik zo nog even lekker haken en daarna optijd mijn bedje in. Met een kruik in mijn rug en een molletje in mijn mik...
Dames sorry helemaal vergeten te zeggen hoe het was! Nou de kleine man is flink bij gegroeid de afgelopen twee weken hoor! Hij loopt nu precies op schema Hij heeft ook een flinke draai gemaakt want meneer ligt al met zn koppie in mn bekken. Kan nog alle kanten op natuurlijk, maar hij lag best diep zei de gyn. Allemaal goed gekomen met de kleine dus! Het enige mindere is dat ik vreselijke nachten heb de afgelopen week. Hij houdt me zo wakker met dat geschop! Kan nu bijvoorbeeld al niet meer slapen...
Mvj, hoop dat ze wat voor je kunnen doen meid. Die pijn is niet niks Merk inderdaad zelf ook dat ik steeds meer last krijg, moet steeds vaker en sneller rust nemen. Sterkte meissie.
Dat is erg goed nieuws! Behalve van dat (niet) slapen dan natuurlijk. Vannacht dus ook aan het spoken zie ik...
mvj, gaat het een beetje vandaag? Evelien, wat een goed nieuws meid!! Die kleine van jou had gewoon iets meer tijd nodig. Ik hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen.
Lappie en Esther, nee heb dus niet meer kunnen slapen.. Vanaf 3.30u wakker door meneertje en die hield me wakker ook. Ach ben al lang blij dat hij lekker is gegroeid Uhmm ff vraagje: kan het zijn, omdat hij nu met zn koppie naar beneden ligt, dat er druk op mn maag komt? Had een boterham gegeten en toen ik m op had moest ik gelijk naar de wc rennen.. Alles overgegeven pff..
Goed nieuws evelien. De kleine man heeft lekker een groeispurt gehad op zijn tijd. Fijn dat is een zorg minder. Je kleintje is lekker aan het trappelen tegen je maag waarschijnlijk. Echt heel vervelend is dat hè. Hier ook nog steeds misselijk kon vanacht ook niet eerder dan 3 uur slapen, het brand dan gewoon in mijn keel zo erg. Neem dan wel de tabletjes van de apotheek maar die helpen maar een beetje. 37 weken wordt nu wel spannend zeg.
Jeetje jij hebt het dus ook Margha.. Vreselijk he die slapeloze nachten! Gelukkig heb ik nog een uurtje kunnen slapen, viel eind van de ochtend ineens weg. Werd natuurlijk wel weer wakker gemaakt door dat geschop haha. Jaaa jij 37 weken ben zo benieuwd wanneer je kleintje komt!
Dat is voor jou doen wel lang ja. Loop je nog bij de gyn of fertiliteitsarts tinkerbell? (sorry weet het even niet meer.)
Ga nu even naar bed, voel me helemaal niet lekker. Lijkt wel grieperig en ben ook sinds gisteren soms flink duizelig, wat dat nou weer is