Tinkerbell, oke nja ene keer kan t iets anders zijn dan de andere, zelf ben ik nu bijna niet meer ongi,, 4e dag? terwijl t normaal wel n dag of 6 aanwezig is..weinig over te zeggen
Evelien en margha slecht slapen herken ik ook ...moest op t laatst ook vaak eruit om te plassen enz...lag niet meer lekker.. Of idd de kleine erg actief! Nog even volhouden schatten! Xxx
One, ik moet nog langer dan Margha helaas haha. Komt vast goed Hoe is het met je meisje? Margha, die duizeligheid ken ik sinds twee dagen. Heb ook geen idee wat het is maar denk wel dat je lichaam daarmee aangeeft dat je rustig aan moet doen. Sterkte meis.
@ Evelien: wat fijn om te lezen dat hij weer een lekkere groeispurt heeft gemaakt . En och... hij kan alle kanten nog op hoor . Maar wel super dat hij al op de juiste wijze ligt . Het is idd niet écht meer te doen, helemaal omdat ik alles dubbelop krijg ofzo... Dat zou kunnen, of hij zit er lekker met zijn voeten tegenaan... @ Esther: heb vannacht redelijk geslapen. En opzich is het aardig rustig nu, maar de pijn in de buik/rug blijft... @ Margha: idd spannend meid! Hoop dat je vannacht beter kunt slapen. @ Tinkerbell: apart meid... @ One: ja hoe het is... Heb redelijk geslapen. Het is nu opzich rustig, maar de pijn in de buik/rug blijft. Het is net of ik door een vrachtwagen ben overreden... Morgenochtend controle en heb vanalles opgeschreven. Ze gaan me maar helpen vanaf volgende week, want dit trek ik niet meer... Ben dood en doodop... Al mijn energie gaat naar de pijn (in mijn gewrichten en buik en rug) ipv naar bijvoorbeeld J.oshua... Mijn hele gezin lijdt eronder en als ze me door laten lopen weet ik vrijwel zeker dat ik straks na de bevalling niks meer kan en dat kan niet!
Ben benieuwd mvj. Sterkte morgen en goed dat je alles hebt opgeschreven. Hier nog steeds wakker en is al kwart voor 2 . Heb ineens onwijs veel zin in een kroket .
Margha, het eerste wat ik lees is dat je zin hebt in een kroket, kijk naar het tijdstip en moet toch wel even lachen. Lekker zwangere muts. mvj, succes vandaag en ik voel met je mee meissie. Niet leuk zo mop. Tinkerbell, is het inmiddels gestopt? Wie vergeet ik nu? SORRY, het is ook nog vroeg. Hier zo meteen weer naar gyn voor FM en als het dus goed is, is de fertiliteits arts er zelf bij deze keer. We zullen zien wat het gaat brengen deze keer. Hou jullie op de hoogte.
hoi dames ik lees hier trouw elke dag, maar reageren lukt me meestal niet. Ik ben nog steeds thuis, nu mijn derde week... en volgende week ben ik ook nog thuis. Ik ben emotioneel een wrak en dit begint ook fysiek mij aan te tasten Qua problemen op mijn werk, heb ik stappen ondernomen, nl veel gepraat met vertrouwenspersoon en met personeelsdirectrice... dit heeft heel goed gemaakt (opluchting vooral) maar we zijn er nog niet... donderdag ben ik één dagje terug gaan werken, en mijn directrice heeft mij bevolen om naar ha te gaan want ze vond dat ik veel te snel terug aan het werk kwam... en ja ha heeft me dus 2 weken bij gegeven... Nu wil ik vooral niet te veel aan het negatieve rond mijn werk denken, ik wil vooral bezig zijn met mijn zwangerschap en gelukkig lukt het mij vrij goed om mij bezig te houden met andere zaken Morgen naar gyn, we nemen deze keer Menno mee... kan hij zelf ook eens zien hoe de baby eruit ziet mijn zusje gaat normaal gezien ook mee, ze weet nog niet dat het een jongen wordt dus het wordt wel een leuke verrassing voor haar... en normaal gezien maken we het morgen bekend aan iedereen dat we dan een jongen verwachten Ik ben ook druk bezig met geboortekaartjes en doopsuiker (dit doen jullie niet in NL zeker hé?), dus zoals gezegd ik heb gelukkig wel mijn bezigheid om niet te veel aan het werk te denken @esther, succes meid! @mvj, ik duim ook voor jou!!! (ik volg je op fb ook dus haha) @ego, ik ben nu 15w4d en ik groei enorm!!! Al 5 kilo aangekomen, moet dringend beetje op mijn eten gaan letten vrees ik... alleen heb ik echt zo'n drang om te eten en voel ik me nog steeds misselijk als ik lege maag heb... nu ja bij Menno kwam ik de eerste maanden ook veel bij, en dan bleef het zo een beetje hangen... dus ik hoop dat het nu dezelfde weg opgaat Fijne dag iedereen en sorry dat ik zo weinig reageer !
mvm, doe maar rustig aan meis. Fijn dat je werkgever je toch naar de ha stuurde en dat die je toch rustiger aan laat doen. Wat betreft het eten, dat had ik ook echt heel erg. Ik bleef aan het eten, maar beperkte me tot fruit en crackers etc om de suikers niet de overhand te laten nemen. Evengoed ruim 35 kilo erbij gekregen, maar is er ook weer vanaf gegaan. Hier vandaag naar gyn geweest en 2 eitjes rechts van een kleine 14 mm. Morgen terug en dan ligt het eraan, maar ze verwachten dat ik of morgen of vrijdag de pregnyl kan zetten dus vrijdag/zaterdag IUI. In ieder geval rechts geen eitjes dus zeker geen overstimulatie. Ook heeft de gyn me echt helemaal onderzocht. Heeft wel een kwartier in me liggen roeren, maar daar was ik juist wel blij om. Ze heeft echt heel duidelijk nu opgeschreven hoe het daarbinnen bij me uit ziet.
Grace, knuffel terug meid. Hoe gaat het met jou en de kleine meid? Mvj, goed inderdaad dat je alles hebt opgeschreven. Vervelend meis, het zou inderdaad niet fijn zijn als je je na de bevalling nog zo slecht voelt! Esther, fijn dat ze zo de tijd voor je hebben genomen meis. Vrijdag of zaterdag IUI, spannend! Margha, hahaha lekker kroketje! Maar om kwart voor 2 in de nacht zou ik niet weten waar je die vandaan kunt halen haha. Leuk he zwanger zijn Hier is de kleine man zooo aan het bewegen sinds ie met zn koppie omlaag zit! Denk dat ie zoiets heeft: zolang ik nog de kans heb dan schop ik lekker door want straks kan ik het niet meer zo makkelijk! Haha. Nog 11 weken, kan nu al niet meer wachten..
@ Margha: nog een kroket gehad? @ Esther: dankjewel meis. Hoe was je FM? Ziet er allemaal dus netjes uit lees ik al. Ben benieuwd naar de volgende meting meid. @ Mamavanmenno: he bah wat vervelend dat je je zo op je werk moet voelen zeg. Goed dat je gepraat hebt met de vertrouwenspersoon enzo... En? Hoe vond Menno het? Thanks voor het duimen meid. @ Grace: knuffel terug meid! @ Evelien: Nee, dat bedoel ik! Heb inmiddels gesprek allang gehad, zometeen verslagje hieronder. Gaat hard he? Nog maar 11 weken meid . Hier vanmorgen dus om 9.00 uur al de afspraak gehad. Al heel snel kwamen de waterlanders. Pfoe, leek wel of alles eruit kwam... Maargoed, heb dus gezegd dat ik heel goed snap dat ze me nu nog niet kunnen/mogen helpen, maar dat ik volgende week 37 weken ben en dat het dan wel kan en mag. Gezegd dat mijn lichaam op is, dat ik niet meer kan. Door de HMS krijg ik nu weer superveel klachten door de vocht in de lucht enzovoorts (alles wat ik ook tegen jullie heb gezegd). En hele tijd alleen maar huilen, huilen, huilen. De VK van het ziekenhuis zei dat ze ook écht aan mij kon zien dat ik écht niet meer kan. Dus ze heeft me een afspraak laten maken bij 36,6 weken (dus aanstaande dinsdag) bij de gyn ipv de VK, want de gyn beslist over inleiden, zij mag dat niet doen. Ze heeft wel een heel verhaal in de pc gezet en ze zei ook écht dat het niet realistisch is om mij door te laten lopen. Ik heb ook heel duidelijk gezegd, dat als ze me door laten lopen ik straks écht heel lang niks meer kan en dus niet eens zelf voor onze kleine man kan zorgen en dat is iets wat ik absoluut niet wil. En daar kon ze zich heel goed in vinden. Nu maar hopen dat de gyn daar ook zo over denkt... Ik was enorm opgelucht, maar een vriendin zei net ineens: "Niets is zo veranderlijk als het ziekenhuis, ga er maar niet vanuit dat ze je zomaar gaan inleiden, want dat deden ze bij mij ook niet." Maar wat zij even vergeet is dat zij uiteindelijk is bevallen met 35,3 weken. Dus ver voor waar ik nu voor sta... Ik ben volgende week woensdag 37 weken... Daar zit nogal een verschil tussen. Ja, ons kleine mannetje is klein, maar doet het supergoed én volgt gewoon zijn eigen lijn, dus wat dat betreft zullen er helemaal geen bezwaren hoeven zijn... Daarbij zei de VK van het ziekenhuis ook heel duidelijk dat het inderdaad absoluut niet realistisch meer was om mij door te laten lopen, tot ik écht niets meer kan (kan nu al bijna niets meer) en straks niet zelf voor ons kleintje kan zorgen... Ik ben toen met J.oshua ook ingeleid, deels omdat de echoscopiste zag dat ik niet meer kon... Bah, kan nu wel zo weer janken....
De kleine meid doet het goed heeft alleen soms erg moeilijk in slaap te krijgen. Ik ook wel alleen erg moe en een beurse onderkant nog steeds. Blijf wat last van de scheur houden maar komt goed. Lees dan ook wel maar meestal op mijn telefoon en lastig te reageren, maar ik denk aan iedereen. Als ik mijn ritme heb komt ook dat weer goed
Mvj, gaat zeker hard Jij ook al, hoop echt dat de gyn volgende week instemt hoor, want inderdaad zo te horen kan je ECHT niet meer! Ben blij voor je dat je de VK in ieder geval al achter je hebt staan, nu de gyn nog.. Komt vast goed, zou niet weten waarom ze niet mee zou werken. En je hebt gelijk over wat je vriendin zegt: heel ander verhaal dan die van jou, niet vergelijkbaar. Nog een paar dagen geduld meis, spannend. Knuff Grace, dat zal vast wel overgaan. Ze vindt het gewoon veel te gezellig op deze wereld en wilt daarom niet slapen Wel vervelend dat jij nog beurs bent, hoop dat het snel wegtrekt meis... Knuff
@ Grace: super om te lezen dat de kleine meid het zo goed doet! Hoop dat je snel wat minder last hebt van die scheur. Thanks meis. @ Evelien: Ik kan idd écht niet meer! Ik ga wel door natuurlijk, moet ook wel, maar kan niet heel veel meer... Zo ben ik nu al ruim een half uur de moed bij elkaar aan het rapen om beneden even een beetje de boel te doen... Maar de pijn houd me tegen... Ben idd heel blij dat ik de VK achter me heb staan. Nu heeeeeeeel hard duimen dat de VK er net zo over denkt en me ook écht gaat helpen. Gisteravond mail gestuurd naar mijn man zijn werk met een heel verhaal en uiteindelijk de vraag (omdat ik het toch wel heel belangrijk vind dat hij bij dat gesprek is) of hij die dag een halve dag vrij kan krijgen om bij het gesprek te zijn. Ja dat van mijn vriendin was een heel andere situatie idd. Hier wil ik zoooooooo graag de benedenboel doen, maar de pijn houd me tegen... Heb de afspraak bij de orthoptist voor J.oshua van vanmiddag, gisteren afgezegd. Ik zie het niet meer zitten zo'n eind alleen naar het ziekenhuis te rijden... Naar het winkelcentrum wil nog wel, maar helemaal daarheen zie ik niet meer zitten... Misschien dan alleen maar een paar kleine dingetjes doen en daarna weer op de bank ploffen en verder gaan met haken... J.oshua is Polar Express aan het kijken, dus die is nu gelukkig lekker rustig. Straks kan hij lekker buiten spelen... Het is mooi weer.