Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfie1987

dolfie1987 Actief lid

5 okt 2013
    222
    0
    16
    Verpleegkundige
    Maastricht
    Wat vinden jullie van mijn temp kaartje, volgens mij is ie wel oke.
    Ik heb straks nachtdienst, wanneer kan ik dan het beste tempen?

2. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Nee hoor had al begrepen dat het in NL niet meer gedaan wordt... Is eigenlijk oorspronkelijk godmother en/of godfather.. Maar wij zijn helemaal niet religieus dus maar het hoort er in BE gewoon beetje bij. Oorspronkelijk moeten meter en peter bij doopsel beloven om voor kleine te zorgen als hij/zij wees zou worden... In praktijk denk ik dat vooral grootouders en andere dichte familie die taak zullen opnemen ;)

3. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    We hebben een 3d/4d echo laten doen met 26 weken :) Was zo mooi! We hebben het ook op dvd dus kan elk moment terug kijken. Echt een lief klein ventje, kan niet wachten!

4. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Esther, je temp is in ieder geval mooi :) Hoe voel je je verder?

Lyanna, sterkte met je nek.. Klinkt niet lekker!

Hier dacht ik net even wat gegevens in te vullen bij de Belastingdienst om uit te rekenen hoeveel we volgend jaar maandelijks terug gaan krijgen, maar pff het is niet makkelijk hoor! Kom er echt niet uit... Mijn moeder doet altijd de aangiftes en voorlopige teruggaves aanvragen, maar wil haar niet nu al lastigvallen met dit soort vragen. Iemand enig idee hoe ik makkelijk kan berekenen hoeveel ik volgend jaar terug kan krijgen? Ga minder werken en de kleine is er dan, dus er verandert een hoop in de situatie.

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Sorry voor weer een ego bericht.
    Het gaat absoluut niet goed met mij. Krijg veel de vraag hoe het met mij gaat, of ik het allemaal nog een beetje trek. Hierop heb ik net huilend een gedicht geschreven... (die ik jullie niet wil onthouden)...

Bellen of niet bellen?
    Ben zo bang dat ze meteen weer een oordeel vellen
    Luisteren naar mij doen ze op dit moment niet
    Dat geeft mij nu alleen maar meer pijn en verdriet

Ik lig alweer bijna te huilen van de pijn
    En ben al dagen een enorme chagrijn
    Eerst zeggen ze dit, dan zeggen ze dat
    Ik heb het daarmee helemaal gehad

Help me toch gewoon!
    Dan kunnen wij tenminste genieten van onze zoon
    Dan heeft hij geen mama die straks niets kan
    Ik krijg en word alleen maar gestrest hiervan

Mijn tranen rollen wéér van mijn wangen
    Ik voel me nu enorm gevangen
    In een lijf dat niet meer kan en wil
    Zien jullie nu écht niet dat ik om hulp gil?!

Het is geen kwestie van niet meer willen
    Ik heb zo enorm veel pijn, dat ik het uit wil gillen
    Mijn lijf is op
    En roept heel hard STOP!

Deze stress is niet goed voor hem
    Ik durf niet eens te bellen, want jullie luisteren toch niet naar mijn stem
    Beter is het nu voor hem hierbuiten
    Ik weet niet meer hoe ik mij anders nog moet uiten

Zoals je ziet: enorm wanhopig is nu deze mama
    Het word nu écht een drama
    Dus nog 1 keer voor onze zoon
    HELP ME TOCH GEWOON!

6. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Wow mvj, wat een ongelooflijke rotsituatie zeg.
    Onbegrijpelijk dat ze je niet willen helpen. Wanneer moet je weer op controle?

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Morgen om 13.30 uur pas...

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ik had gebeld schat...en daar net zolang gebleven tot ze me hielpen dikkekuss

9. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Bellen mop dat het niet gaat. Blijven bellen...wn jw zeker niet bezwaard voelen. Het is niet alleen straks het zorgen voor je zoon en je gezin maar je moet ook de bevalling nog doen.

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Klopt. Ben nu alleen maar aan het huilen van de pijn op de bank. Niets helpt meer.
    Vorige week bij de controle al aangegeven dat ik niet meer kan (mijn lijf niet meer kan). Daarop is toen ook de afspraak van gisteren gemaakt.
    Daar kwam tussen dat ik donderdag op vrijdagnacht ben opgenomen met weeën. Zondag kwamen we erachter dat ik blaasonsteking heb. Vrijdag is toen gezegd dat ik vandaag ingeleid zou worden, maandag ben ik naar huis gestuurd met de mededeling dat dit helemaal niet gezegd zou zijn (mijn man zat er notabene bij!!!!!) en dat ik de kuur thuis ook wel af kon maken.

Wij hadden alles al geregeld voor de opvang van Joshua ivm de inleiding en dat hij als eerste bij zijn broertje kon zijn. Dit hadden we niet allemaal al geregeld als dit niet gezegd was!!!

Gisteren controle gehad en gesprek over inleiding. Nu moet ik morgen (was eigenlijk vrijdag) maar weer komen en dan zou het opnieuw bekeken worden.
    De stress die ik nu heb hierdoor en door dit gedoe zorgt voor nóg meer pijn, bovenop de pijn die ik al had/heb.
    Dit is niet goed voor ons mannetje!

Ik had gisteravond al bedacht wat ik morgen zou gaan zeggen. Dat als ze me nu niet heeeeel snel gaan helpen, ik geen kracht meer heb om te bevallen, omdat alle energie nu naar de stress en pijn gaat, die ZIJ nu veroorzaken!

11. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Mvj. Meen je niet, dit had ik echt niet verwacht. Had wel verwacht dat ze zouden helpen zeg. Als het niet gaat gewoon bellen en anders je man laten bellen voor je dit wil ook nog wel eens helpen. Sterke en een dikke knuffel.

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    mvj gvd zeg!! Buiten het feit dat het een mooi gedicht is, bellen en je poot stijf houden!!! Desnoods elk uur bellen en zo helemaal gek maken, alles wat maar helpt. Zijn ze helemaal gek geworden zeg! En ja dat bellen kost energie, maar die raak je nu ook al kwijt met afwachten. Bellen meid!!!! Geef ze maar goed je mening!

Hier kramp, pijn, misselijk en weet ik het wat. Maar goed we bikkelen door en wachten nog een week af.

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    OH Dolfie, je kaartje ziet er voor nu goed uit, maar kan nog alle kanten op omdat het nog zo vroeg is. Ik zou gewoon tempen als je wakker bent, maar ik werk niet in diensten. Als je maar 4 uur minimaal geslapen hebt.

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Voor jou ook een knuffel Esther!

Ze hebben het zelfs al zover, dat zelfs mijn man niet durft te bellen... Dat is toch te gek voor woorden???

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Nadat mijn zusje had gebeld, hebben ik zelf moeten bellen, want met haar telefoontje deden ze niets.
    Dus ik overstuur toch maar gebeld en moesten toch maar even langskomen.
    Nou ben blij dat we dat gedaan hebben, want nu had ik toevallig weer de VK die ik al een aantal keren eerder had gehad/gezien en hij heeft (bij wijze van op zijn knieën) bij de gyn gesmeekt om mij te helpen en dat is hem gelukt!

Vrijdag word ik opgenomen en dan word er gekeken hoever mijn BMM is en als het ver genoeg is word ik meteen ingeleid en anders eerst geprimed. Maar ik word geholpen!
    Ik krijg ook de VK die dit vanmiddag geregeld heeft, zelf vrijdag dus dat vind ik errrug prettig.

Ik zet dit niet op mijn FB, dus graag ook daar niet hierop reageren of op toespelen ;). Dan is het voor de meesten toch nog een beetje een verrassing :D

16. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Oh wat fijn mvj. Eindelijk gehoord. Nog even volhouden mop.

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Vergelijking buik vorige week en vanavond... Dus met 36 weken en vandaag 37 weken.

Bijgevoegde bestanden:

18. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Mvj. Wat fijn nieuws zeg. Nog even volhouden meis. Gelukkig is er actie ondernomen.

Esther. Duim voor je.

Hier. Vandaag bij de vk geweest. Verder is het nog rustig en kindje ligt lekker ingedaald. Ben benieuwd wanneer hij/zei zich meld, spannend is het wel.

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    mvj, fijn meissie, dat is morgen al. Mooie foto, je ziet wel goed de indaling hé.

Margha voor jou wordt het nu ook echt wel spannend hoor. Fijn dat alles goed was .

Hier ga ik volgende week wel weer tempen als de pregnyl er zeker uit is. Slaat echt nergens op wat er gebeurd dus heeft echt geen zin om dat in te vullen. Wat duurt een week lang zeg deze keer.....

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Net even een zw test gedaan en nog maar een heeeeeel licht streepje zichtbaar. Pregnyl is er al bijna uit dus. Ik denk dat die over max 2 dagen helemaal wit is zoals het er nu uitziet

Deel Deze Pagina