Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Spannend Esther. Duim voor je dat hij na wit weer roze word.

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank je wel lieverd

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Grace: juist! Jij zegt het heel goed! Eindelijk gehoord! De VK benoemde het ook, dat hij goed kon merken (vanuit mijn gedicht) dat wij (en vooral ik) ons (me) niet gehoord voelde(n).

@ Margha: ja, eindelijk is er geluisterd naar ons. FIjn dat jullie kindje ook al goed en klaar ligt. Spannend hoor.

@ Esther: jaaaaaaaaa dat is morgen al! En idd... Je ziet de indaling heel erg goed! Ik weet nog dat ik dit met J.oshua toen ook had, maar dat het toen kwam omdat de kleine heel veel vruchtwater had gedronken en dat de placenta geen nieuwe meer kon aanmaken doordat het verkalkt was (bleek toen achteraf). Dat van het vruchtwater wisten we wel, dat dat steeds minder werd.
    Jeej, al bijna je lichaam uit. Spannend hoor hihihihi.

Hier onbewust denk ik toch wel nerveus. Vanmiddag wel geslapen (had het écht nodig aangezien meneertje vannacht zo enorm druk was dat ik slecht geslapen heb) en toen ik opstond waren mijn darmen enorm van slag. Liep helemaal leeg.
    Bedacht me vanmorgen dat het jasje nog in de tas moet, en nog een mutsje, dan is wel alles in de tas. Mijn tas moet nog even aangepast worden, maar dat doe ik vanavond allemaal als ik gedouched heb. Ben ik mooi en netjes en schoon voor het grote werk van 't weekend ;).

Ik heb besloten (samen met mijn man) dat ik het advies van de verloskundige aanneem en meteen met de ruggenprik begin, nog voordat ze de vliezen gaan breken als ik inleidbaar ben. Dit om ervoor te zorgen dat ik écht goed uitgerust ben en de kracht heb óm te bevallen. Erg fijn dat de verloskundige die we gisteren zagen zo enorm meedenkt...

4. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Mvj, fijn dat je nu wat rust kunt vinden nu je het gevoel hebt dat er meer naar jullie geluisterd wordt. Spannend allemaal zeg, jeetje.. Nog even en er is weer een mooi wondertje op aarde!

Margha, fijn dat de kleine al zo mooi klaar ligt :) Komt steeds dichterbij meis, voor jou ook spannend.

Esther, ik hoop net zo hard dat het streepje straks weer roze is. Het MOET gewoon! Ik duimmmm :)

Hier maandag naar de VK. Ze gaat dan kijken of hij nog steeds met zn koppie naar beneden ligt. De laatste 10 weken zijn dan ingegaan, zo spannend! :D

5. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik ga weer hard voor je duimen Esther!
    Ik hoop zo voor je dat het streepje straks weer donkerder wordt.

6. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik wil even vol trots mijn nieuwe (zelf gelegde!) vloer in de babykamer laten zien.
    Morgen ga ik met de plinten beginnen.

7. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Dit was de oude vloer:

8. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Esther en na een witte test rap een roze streepje terug!

Verder iedereen een dikke knuff. Ga hier even een meisje troosten met krampjes :(

9. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Lappie mooie vloer. Knap ook helemaal zelf!

10. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    De kamer lijkt op de foto veel smaller dan hij daadwerkelijk is...

11. Veratjuhh

Veratjuhh Lid

13 mei 2013
    65
    0
    0
    Werk op een BSO
    Moerdijk
    Hoi Hoi,
    Vind het zo spannend deze maand wat vinden jullie van mijn kaartje? zou er een 3e fase in zitten? en zou hij hoog blijven?

( morgen is me nod!!)
    Groetjes Vera

12. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Mvj. Succes meid, je kunt het. Morgen heb je jullie kleine mannetje in je armen.

Lappie. Mooi werk, netjes

Grace. Aah krampjes is echt sneu. Hoe gaat het verder? Goed hersteld na de bevalling?

Hier. Vandaag niet zo lekker. Voel me slapjes en heb zo nu en dan best last van mijn buik.

13. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Wauw mooi hoor lappie. Goed bezig

Grace. Arme kleine met krampjes. Lekker veel knuffelen.

Marga. Hopelijk voel je he snel wat beter. Spannend het kan nu elk moment gebeuren.

Veratjuhh. Blijft altijd spannend. Ik duim voor je.

14. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Oh Margha ik was de twee dagen voor mijn bevalling ook niet lekker. Was weer meer misselijk en kon alleen op de bank hangen. Wie weet ;)

Hier gaat het herstel wel goed. De onderkant heb ik praktisch geen last meer van. Alleen aan het einde van de dag als ik toch teveel heb gedaan. Vloeien is bijna gestopt, het is nog wat spotting steeds. Ben benieuwd hoe lang dat aan gaat houden.
    Het enige waar ik nog erg veel last van heb is moeheid. Kom er maar niet over heen. Maandag maar even de ha bellen om te kijken wat mijn ijzergehalte is. Heb al floradix en ijzertabletjes maar het houd niet op.

Mvj, spannend voor jou vandaag!

15. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Vera. Zou nog even afwachten. Maar temp is nog mooi hoog.

Grace. Fijn dat je goed hersteld bent, had je veel schade of viel het mee? Zou idd je ijzer even na laten kijken. Doet je meisje het ook goed?

Mvj. Al nieuws? Ben zo benieuwd ;)

Vandaag last van menstruatie achtige krampen, denk toch dat het nog niet doorzet.

16. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    De schade viel mee. Ze waren even bang voor een totaal ruptuur, maar na het schoonmaken bleek alleen mijn huid zover gescheurd te zijn. Had wel een tweede graads ruptuur met 3 hechtingen in mijn spier en dan 5 in de huid. Klinkt heel naar maar achteraf valt het mee. Ja de hechtingen zijn rot maar het is te doen. Het is verbazend hoe snel het geneest.
    Het is echt de moeheid waar ik last van heb

En de kwaaltjes...die zijn gelijk weg!

17. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Grace. Fijn dat je zo snel hersteld. Dat uitscheuren lijkt me wel pijnlijk maar komt vast wel goed ook bij mij.

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Oei grace klinkt pijnlijk...ik bn geknipt...had 4 hechtingen en 1 in n spiertje maar idd t geneest heel snel en heb er ook weinig last vn gehad. Terwijl ik er doodsbang voor was...maar viel echt zo mee

19. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Nou het viel wel mee de pijn. Sowieso voel je het scheuren zelf echt niet. De weeën zijn zo krachtig. Ik dacht echt dat ik geen hechtingen nodig had.
    Ja de verdoving en het hechten voel je maar valt echt alles mee. Je moet er echt niet bang voor zijn Margha. Dat was ik ook maar viel zo mee!

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    hoi schatjes, ik heb wel alles gelezen, maar krijg niks onthouden sorry.
    Verga al 2 dagen van de koppijn die vooral 's avonds zijn best goed doet.
    Vandaag getest en heeeeeeeeeeeeeeel in de verte een schaduwlijntje die echt te verwaarlozen is. Het is dat ik aan het zoeken was dat je hem zag anders echt niet. Dus pregnyl zeker uit nu op 9 dagen tijd. Netjes volgens schema dus.

Hoe gaat het met iedereen verder zo?

Deel Deze Pagina