Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Sunshine en Tinkerbell dikke knuff.

Margha mooi zo. Ik had ook zo'n last van been en bil. Heb nu wat oefeningen en daarmee is het redelijk onder controle. Zenuw zit soms wat knel.

Mvm zoals Esther al zij ben je echt geen slechte moeder nu hoor.

Esther ik snap je gevoel maar ik duim dat ze wegblijven mop.
    En gelukkig gaat het beter met je ventje...

One het kan en mag ieder moment. Spannend zeg. Kan me voorstellen dat je de kleine meid wil zien.

Iedereen die ik vergeet...knuff.

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
  3. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ach wat lief zeg. Je ziet inderdaad een gelijkenis. Wat bijzonder dat ze dat toch allemaal kunnen he...

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Jaa hihi,apart hoor als je dat zo ziet naast elkaar :) van jezelf :p
    maar wel heeeel leuk natuurlijk!:D

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    me moeder zij tegen me plak die fotos is bij elkaar...hihi :p

6. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @one. Vooral de eerste foto en die van jou zie je gelijkenis. Ben heel benieuwd als ze er echt is. :)

7. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ja vind ik ook jennifer :)
    me to haha!

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Lievbeeb, graag gedaan hoor meis.

One, nou daar hoef je inderdaad niet over te twijfelen straks we de moeder is.

En dank jullie wel weer voor het duimen meien, je zou er bijna geld voor kunnen gaan vragen. hahha. Ja sorry, zit een beetje met mixed feelings vandaag in verband met morgen.....ook nog hele dag alleen thuis, toch maar flink afleiding zoeken denk ik.

9. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Dikke knuff Esther

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hihiih trots!:D

11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank je Grace

12. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @esther. Van mij ook een dikke knuff. Morgen zal zeker moeilijk zijn lieffie. Smakkkk

13. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

17 mrt 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel veel succes morgen Esther!

14. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Esther. Dikke knuffel meis.

One. Mooi zeg. Zie ook wel gelijkenis.

Grace. Jij ook deze klachten, helpt de fisio bij jou?

15. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Knuf Esther!

16. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    Zo he, kan weer heel wat bijlezen en kletsen

@sunshine, jemig, wel een heel rare test ja. Aaaah :( toch de duivels, verdikke!

@tinkerbell, je maakt het spannend. Oh nee, doorgebroken lees ik nu :( bah

@one, wat zul jij zin hebben om van die buik af te zijn en je kleine meisje vast te houden ;) Wow, ze lijkt echt op je :D

@mvm, jemig zeg, wat heftig!!!!

@lappie, met jou gaat het goed komen meis, voel het aan mijn water ;)

@mvj, Je hebt je niet als slechte mama gedragen hoor, waarschijnlijk zou ik hetzelfde hebben gedaan ;) Een harde schijf is idd verdomd handig. Mijn laptop laatst ook naar de maker geweest, maar eerst alle belangrijke dingen even op de harde schijf gezet. Wel fijn dat het zo snel geregeld is bij je :D Wat lief dat je je buren even helpt. Klinkt idd best overdreven. Ben benieuwd wanneer wij dan klachten krijgen, whahaha..! oeh zondag klein feestje, leuk leuk! Alvast gefeliciteerd :D aangezien ik dan in Duitsland zit kan ik niet reageren, haha.

@esther, heeeerlijk zwemmen :D altijd fijn als je mannetje weer vrolijk is :D ken het gevoel.
    Wat zal morgen een rare dag zijn voor je. Lekker veel afleiding zoeken met zoonlief. Dikke knuf!

@margha, jij ook al fysio.. gaat lekker hier ;) Mijn bekken vallen gelukkig mee op moment, dus hoef op moment niet zo vaak fysio. Maar moet zeggen dat de fysio erg goed helpt. Wel een bekkenfysio en geen gewone

@rabia, duimen draaien voor je meid

@hier, vandaag controle bij de internist gehad. Alle bloed en urine waardes waren helemaal super. Mijn gemiddelde suikerwaardes zijn zelfs een puntje omlaag gegaan. Woehoe!!!

17. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank jullie wel stelletje lieverds,.......pinkt even een traantje weg.

Anja, zoon zit morgen op kdv en vriend werken dus helemaal alleen thuis helaas. Ga maar flink poetsen ofzo.
    Maar wat goed van je uitslagen/waardes!!! JEUJ!!!

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Sunshine: Hoe is het nu meid?

@ Evelien: hahaha, ja heb vandaag mijn 21 weken dansje gedaan hoor ;).

@ Esther: Thanks mop... twijfelde daarna écht even of ik er goed aan gedaan had... Meisje was écht beetje boos... Zei toen ze wegliep: "Ik wil al helemaal niet meer met dat jongetje spelen hoor! Ik ga wel naar huis!" En toen zei ik: "Lijkt me verstandig..."
    Ja he? Ben ook heel blij met de vergoeding én de uurtjes werken :D.
    Ooow heerlijk zeg, dat zwemmen met je kleine mannetje. J.oshua wilde absoluut het water niet in gisteren...
    Ow spannend hoor, alweer bijna aan het eind van de cyclus...
    Dikke knuffie voor jou meid. Dubbele knuffels voor morgen. <3

@ One: jeetje meid, jij maakt het nu al spannend zeg!!! HIhihihi. Hopelijk zet het (voor jou) snel door :D. Kan je eindelijk je kleine meid vasthouden :D.
    Klopt idd wat Esther zegt. Je weet het écht als het écht begonnen is ;).
    Ben het helemaal met je eens. Ze lijkt nu al op je :D. GE-WEL-DIG!

@ Margha: tijdens het werk (als ik mijn bekkenband niet vergeet) gaat het heel erg goed. Heb door de weeks, als ik niet werk meer last... Maar het is nog wel te doen... Dus daar ben ik wel blij mee. Voor mijn gevoel kan ik nu ook wat meer genieten als in mijn vorige zwangerschap.
    Gelukkig zijn ze op je werk zo meelevend meid!

@ Rabia: spannend hoor meid. En heel goed dat je niet ver van te voren gaat testen :D. gewoon lekker afwachten ;) (al is dat soms makkelijker gezegd dan gedaan...)

@ Lievebeeb: je kan dit ook al in FF invullen. Je kunt deze namelijk ook gewoon uitprinten en meenemen naar je gyn. Heb ik ook gedaan en op een gegeven moment liet ik gewoon de app zien ;).

@ Grace: knuffie terug meid!

@ Anjamones: hahaha, nou is niet a.s. zondag hoor. Is 21 juli ;).
    Fijn te weten dat ik niet de enige ben die dus zo reageert... Was écht een beetje boos...
    Ja ben écht blij met mijn harde schijf. Sla bijna alles daarop nu... zo blijft de laptop ook lekker leeg ;). Althans straks als hij klaar is dan ;).
    Goed bezig meid, dat alles goed was.

Hier vandaag best druk dagje gehad...
    Eerst fysio, toen door naar massagetherapeut (had blijkbaar mijn ademhalingsspieren helemaal vastzitten, ze vroeg of ik moeite had met ademhalen), daarna meteen door laptop weggebracht en toen nog even de Blauwvingerdag (braderie 4 woensdagen in de maand juli) overgelopen. Nieuwe steen voor J.oshua gehaald (en weer heeft hij hem zelf uitgezocht), nieuw hoesje voor mijn foon, klepje ging kapot, dus nu een rubberen hoesje, nog even hakhoning gehaald en de eerste luiers voor ons 2e ventje. Van de week bij de Jumbo de andere baby spulletjes (baddingen enzo) halen. Nog even een broodje gegeten samen met J.oshua bij de V&D (1 broodje met zijn 2-tjes, want ik krijg hem niet op en J.oshua ook niet).

Bij de massagetherapeut (tevens vriendin van mij) voelde J.oshua heel erg warm aan, dus wilde hem dan thuis gaan temperaturen. Ze had een oorthermometer en die gaf al 37,9 aan (wat al erg hoog is voor hem). Ondertussen in de stad had ik het idee dat hij steeds heter werd over zijn hele lijf (was net een kacheltje) en heb hem thuis nog eens met de normale thermometer getemperatuurd... 39,3! Arm mannetje. Dat verklaarde wel meteen zijn gedrag van de afgelopen dagen én dat hij gisteren niet wilde zwemmen...
    Vanmorgen 1 minihapje van zijn beschuit gehad (wilde zelfs zijn chocomelk niet) en vanmiddag bij de V&D ook maar 3 hapjes gehad...
    Vanavond had hij 38.0 en heeft met avondeten toch de hele tosti opgegeten.
    Hoop dat het morgen weer wat beter met hem gaat...
    Mijn arme mannetje...

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    mvj, beterschap met je mannetje. Het heerst echt als een gek momenteel, maar dat maakt het er niet leuker op. Knuffel voor hem!!

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Esther: ik hoorde het vandaag idd dat het enorm heerst. Hoop dat hij zich morgen beter voelt.

Wat ik trouwens wel heel eng vind is die mazelen en rode hond wat in de veluwe de ronde gaat.
    Voor zover ik weet zit mijn werk ook in de Veluwe... Dus morgen toch maar even de huisarts bellen en vragen wat de precieze risico's zijn... Ik werk toch op een vakantiepark... Vind het best wel een beetje eng eigenlijk...

Deel Deze Pagina