Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zouden jullie misschien eens willen kijken? Ik denk volgende ronde, he?

My Ovulation Chart

2. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Esther knuffel. Je bent niet alleen!

Evelien wat leuk! Komt zo allemaal steeds dichterbij hè.
    Ik hoop gewoon dat in de komende jaren de huizenmarkt een beetje aan gaat trekken. Als we ons appartementje zonder verlies kunnen verkopen en iets groter kunnen gaan wonen dan krijg ik vl misschien wel zover in de loop van de komende vier jaar. Tot die tijd genieten van mijn moppie.

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ahh wat mooi evelien!
    Jaa volop aant wachten op men eitje...

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Grace, dank je lieverd, maar ja het voelt soms wel zo. Komt vast door de pregnyl, stomme sjit hormonen ook.

Kaas, ik vrees het ergste meid.

Evelien wauw wauw en wauw!!!

One veel klusplezier

5. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Kaas ik ben bang volgende ronde inderdaad. Helaas.

Esther nog een knuff. Rot hormonen ook!

Hier bericht gehad van mijn werkgever. Een mail naar mij en de mediator dat ik bevallen ben van een wolk van een dochter en we een vervolgafspraak moeten maken voor de mediation. Ik ben gvd zo boos dat ze ook even zijn komen kijken naar die wolk van een dochter. NOT!!! Bah...

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    He gedverdemme Grace wat een zeikerds zijn het toch

7. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier heb ik al een paar dagen felle steken in mijn buik en vandaag heb ik al ik loop telkens pijn in mijn linker lies :(

8. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @esther. Ik blijf doorduimen hoor. Ik gun het je zo meis. Knufff

@grace. Wat een eikels zeg. Grrrr.

@tinkerbell. Auww lijkt me niet fijn meis. Hopelijk betekent het wat goeds.

@evelien. Wauw wat mooi meis. Wel grappig. Jullie kamer had ik ook als eerste keuze maar heb hem niet genomen omdat de commode geen lades heeft. Maar hij is super gaaf. Wij hebben ook een joolz. De denim versie. Echt een fijne wagen. Gaan we veel plezier van hebben. :) volgens mij heeft lappie ook een joolz

Hier gaat het goed. Morgen alweer 26 weken. Ik hou van het getrappel in m'n buik. Denk dat ik dat ga missen straks. Begin wel last van mijn bekken te krijgen maar dat had ik eigenlijk ook wel verwacht. Hopelijk wordt het niet te erg.

Hele dikke knuffff voor jullie allemaal. Zal straks wel een foto posten van onze kamer.

9. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Kaas, ik denk helaas ook einde verhaal deze ronde.. Hopelijk volgende ronde meer succes!

Grace, komt zeker dichterbij allemaal. Maar zo leuk! Geniet echt van deze tijd :) De kansen zijn er wel dat de huizenmarkt weer aantrekt, dus dat komt vast wel goed meis! Pff vervelend weer van je baas, bah dat bederft de pret echt weer helemaal.. Sterkte meis, hoop dat het gauw allemaal opgelost is.

One, dankjewel! Spannend voor jou meis. Veel klusplezier :)

Esther, dankjewel :D

Jennifer, daarom twijfelde ik ook eerst. Maar met het inruimen merk ik dat ik de laden niet eens mis :) Ben benieuwd naar jouw kamertje! Geniet nog even van het getrappel! Hier krijgt ie elke dag steeds minder ruimte, dus dat getrappel is dan niet fijn meer haha. Pas op met je bekken! Ik zit er nu middenin, en het is echt niet fijn moet ik zeggen....

10. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Evelien. Mooie kamertje en kinderwagen, wij hebben ook een joolz de elephant grey. Je hebt ook al lekker geshopt zie ik :D

Grace. Heh getsie wat een gezeur. Laat ze eerst eens op kraambezoek komen en zich van hun menselijke kant laten zien.

Esther. Blijf duimen voor je moet toch een keer zo zijn.

Jennifer. Vervelend van je bekken zeg, hoop dat het niet erger word. Ben benieuwd naar het kamertje.

Hier. Vanacht veel last gehad van pijnlijke harde buiken en nu overdag ook nog regelmatig last van. Vandaag dan ook 39 weken, spannend zeg ben benieuwd hoe het gaat beginnen.. ben soms bang dat ik het niet ga herkennen als het begin en dan denk dat het weer harde buiken zijn ofzo.

11. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Evelien wat een prachtige kamer!!

Margha spannend hoor.. ben zo benieuwd!

Esther ik duim natuurlijk weer voor je!

Jennifer jaa show je kamer! :D

Mvm : echo is omdat de placenta tegen de uitgang aan lag/ligt. daar moeten we de 22ste opnieuw zien achter te komen...

12. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Margha, je herkent het echt hoor als het begint.
    Ik dacht ook dat ik het niet zou herkennen, maar echt wel hoor!

13. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Paprikaas, dankjewel! Jij alweer 25 weken, spannend hoor! Ben benieuwd wat je echo zegt, hoop dat het positief is.

Margha, ik denk ook wel dat je het zal herkennen hoor, maar ik snap je angst! Spannend meis, hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten! Enneh, ff voor de gein: ik denk een jongen:D

14. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tinkerbell, auwa zeg. Hoop voor je dat het snel weg trekt.

Margha, geloof me je WEET het wanneer het begint. Ik liep al 3 dagen te rommelen (en flink) en dacht nog heel stoer, "oh als dit het is red ik het wel"........NOT!!! whahahaha Mijn vriend vroeg nog of ik het zeker wist toen ik hem na 4 uur weeën weg puffen wakker maakte....ja schat, ik weet het zeker. De lieverd is toen maar met een klokje naast me gaan zitten om te timen.

Evelien whahaha ja dacht jij ook al een jongen??? Ik wilde net hetzelfde gaan zeggen whahahaha

Paprikaas en wat gebeurd er dan als de placenta niet goed ligt dan? Moet je dan een keizersnede hebben ofzo?

Jennifer, showen meid!!

Lieve schatten dank jullie wel voor de lieve woorden. Voelde me vandaag een beetje zielig geloof ik. Stomme bmm staat open en ik baal gewoon flink terwijl ik nog moet wachten tot de week om is. Schijt gewoon als je het al zo lang van te voren zeker weet dat het mislukt is....bleh....maar goed ik pak me weer bij elkaar en stop met zeuern.

15. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Esther ik heb werkelijk geen flauw benul maar ik denk dat ik als ik opeens bloedverlies krijg bedrust krijg, maar ik weet het niet hoor het na de echo dan wel. Voorlopig maak ik me er even nog niet druk om :)

16. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Hier is ie dan

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,4 KB
      Weergaven:
      10
  17. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Nog een

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,3 KB
      Weergaven:
      8
  18. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    En de laatste :)

Nu nog wat assecoires maar er zijn er een paar met zijn naam dus die kan ik pas ophangen aan het einde anders weet iedereen de naam al. :p

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,4 KB
      Weergaven:
      8
  19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Jennifer mooie ruime kamer meid. Die krijgt het maar goed bij jullie!!

Paprikaas, nee dan kun je maar beter gewoon afwachten tot ze je dat duidelijk maken. Maar goed da ze je wel zo goed in de gaten houden. Geeft toch ook al een rustgevend gevoel.

Ok raar moment net hier. Denk check nog EEN keer de bmm en dan blijf ik er gewoon de rest van de week vanaf.........had ik beter niet kunnen doen. Die zit zo laag dat die bijna naar buiten kwam. Niet letterlijk natuurlijk, maar echt verdomde dichtbij de uitgang. Zo laag zit die zelfs bij een ongi niet. Voelt wel nog hard aan, maar dat is normaal om deze tijd van de cyclus................nu weer af gaan vragen waarom dat ding zo laag zit eigenlijk......hoe moe kun je van jezelf worden??
    MEIDEN ZET ME FF MET DE VOETJES OP AARDE AUB!!!!

20. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Stop met voelen BM veranderd de hele dag ;)

Deel Deze Pagina