Ja weet ik whahahaha, maar ik ken mijn lijf nog al goed. Blijkbaar nu ik hormonen gebruik toch echt niet. Doe dit ook echt niet dagelijks. 1 x in de week of zo om te kijken hoe het er voor staat. Maar dit viel me wel echt heel erg op. Ben het alweer vergeten hoor whahahaha Ben me nu aan het verheugen om weer eens te kunnen slapen. Nu ruim 2 weken geen slaappillen gebruik uit principe (wil er gewoon niet aan wennen aan die dingen) maar het loopt weer de spuigaten uit dus vanmorgen nieuwe gehaald. Lekker slapie doen dadelijk, gaat hoofdpijn die ik al 4 dagen heb misschien ook eens over. Jee wat ben ik aan het zeiken en zeuren zeg.....
Ach iedereen mag toch eens lekker zeuren.. hopelijk slaap je vanavond goed... even een buikfoto in mijn album gedaan...
Esther, haha wat leuk dat je hetzelfde dacht! Nu ben ik echt benieuwd Enneh je bent niet aan het zeuren! Het is gewoon een heel spannende periode voor je nu en dat uit zich, maar dat is helemaal niet erg meis. En inderdaad die bmm verandert bijna met de minuut volgens mij, maar ja je hebt gelijk jij kent je lichaam het beste. Inderdaad maar lekker vroeg slapen en veel afleiding zoeken totdat je die test kunt doen! Jennifer, WAUW wat een mooie kamer zeg! Jeetje onze kamer is daar niks bij. Heel stijlvol ingericht. Wat duurt het wachten dan lang he...
Paprikaas ik ga morgen ff spieken meis. Zit nu via foon te schrijven. En dank jullie wel voor de lieve woorden. Lig al lekker in mijn nest en hoop binnen het uur te slapen. Zou wat zijn zeg *smak*
Hey lieve meiden, zoals een aantal al weten ben ik vrijdag bevallen van ons mooie mannetje D.anique. Hij woog 2320 gram. In eerste instantie ging het heel goed en had hij ook een heel goede score. Na een tijdje begon hij enorm te kreunen en de verpleegkundige vond dat op een gegeven moment te lang duren, dus heeft ze de kinderarts erbij gehaald. Deze keek hem nog een keer na en temperatuurde hem nog een keer. Hij had nog maar 35,5 en toen werd er ook gezegd: "Ik ga hem toch meenemen." We waren al uitgegaan (in ons achterhoofd) dat hij naar de kinderafdeling zou moeten, of althans dat daar een mogelijkheid toe was, dus was de klap iets minder groot als dat we er geen rekening mee hadden gehouden. Hij heeft aan de zuurstof gelegen, (deze is vandaag afgebouwd naar de standaard en dus niet meer de extra zuurstof), krijgt sondevoeding en is vanaf vandaag van zijn ab-kuur én infuus af. Ook mocht hij weer zijn eigen mutsje op, dus dat was een heel welkome verrassing . Hij doet het nu dus supergoed. Bevalling zelf is goed gegaan. Vliezen konden meteen gebroken worden vrijdag om 8.30 uur en daarna moest ik nog even een uurtje (max) wachten op de persoon die de ruggenprik ging zetten. Dit omdat ik eerst een ruggenprik kreeg en daarna de hormonen om de weeën op te wekken. Hierna heb ik op een gegeven moment lang op 2 cm en op 4 cm gezeten. Om 17.30 uur ook nog. Daarna om 19.30 uur nog weer gekeken toen had ik ineens 7 á 8 cm. De arts-assistente zei toen: "Als je drang krijgt, meteen zeggen, want bij uw andere zoontje ging het daarna ook heel erg snel." De verpleegkundige was intussen bezig de spuit van de ruggenprik te vervangen, want deze was leeg. om 19.40 uur zei ik tegen haar: "Ik geloof dat je deze spuit wel kunt laten zitten, want ik krijg drang!" Zij belde dus meteen de arts-assistente, welke meteen kwam en ging kijken hoever ik was. In 10 minuten tijd was ik dus van 7 á 8 cm naar volledige ontsluiting gegaan. Ik mocht weer op de rug gaan liggen en als ik persdrang kreeg, mocht ik meepersen. Om 19.56 uur is D.anique geboren. Mijn man, arts-assistene én de verpleegkundige waren supertrots op me, dat ik het (gezien de afgelopen weken) allemaal toch op eigen kracht had gedaan. Zonder vacuüm. Wel heeft ze voor de zekerheid een kleine knip gezet. Zondagavond ben ik thuisgekomen en sinds gisteren heb ik voor mijzelf kraamzorg. Het is wel vermoeiend om steeds heen en weer te rijden naar het ziekenhuis, maar alles voor ons 2e ventje en het knuffelen van hem. Want ooooow wat geniet ik daarvan! Hier dus even een kleine samenvatting van de hectische dagen die we nu achter de rug hebben. En als bonus: nog even een mooie foto van ons ventje. Zodra D.anique thuis is en we alles op de rit hebben, zal ik hier weer vaker zijn en reageren hoor. Ik lees wel mee, dus denk zeer zeker aan jullie <3
MVJ nogmaals gefeliciteerd,wat een mooi mannetje. Waarom moest hij dan ab en sondevoeding? Jennifer en Evelien,prachtige kamers! Esther,ik heb geen idee wanneer de bmm laag staat,maar ik zou het maar even laten want je wordt onzeker van steeds maar controleren. Grace,wat een eikels van je werk zeg,die koppen wil je toch niet meer zien zeg:x Ik twijjfel of ik vandaag eisprong heb/krijg,laatste 2 cyclussen wel op dag 16 en vandaag is dag 16. 29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com groetjes Carina
Alles gelezen maar oh wat een zeef ben ik. Mvj geniet ervan. Knap mannetje heb je. Esther! Hier is aarde Meid logisch met al die hormonen dat je het soms even niet meer hebt. Paprikaas mooie buik. Ik mis de mijne Jennifer mooie kamer. Carina krijg je kaartje niet geopend. Ik zit op de telefoon misschien ligt het daaraan. Iedereen die ik vergeet. Sorry en knuffel.
D.anique kan nog niet zo goed uit een flesje drinken. Dat zijn 2 á 3 slokjes die er dan vervolgens ook weer uitkomen. Hij moet teveel werken nog om zelf te kunnen drinken. De AB-kuur geven ze standaard voor een eventuele infectie. Er is gebleken dat hij die niet heeft gelukkig, dus hebben ze het kunnen stoppen. Ja mooi mannetje hebben we he? @ Grace: dankjewel . Ik ga nu maar weer even liggen, want ben vandaag extreem moe...
mvj mooi mannetje hoor, lekker genieten, hoop dat ie snel mee naar huis mag! esther spannend hoor meis, ik duim voor je! paprikas mooie buik meid! xx
Mvj. Mooi mannetje, gefeliciteerd. Hoop dat hij gauw naar huis mag en jullie lekker kunnen gaan genieten. Jennifer. Mooie kamer krijgt jullie kleintje.
Fotoalbum, Gratis Online! Jouw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! paar fototjes van ons moppie
mvj rustig aan meissie wij hebben de tijd hoor. Wel een pracht van een mannetje. One, ook al zo'n mooi kindje!! Carina nog even een paar dagen weten kijken wat je temp gaat doen meis. Hier de hoop opgegeven voor deze maand. Alles in me roept dat het niet gelukt is dus acht ja, je hoeft er maar op voor bereid te zijn.
@carina. Altijd weer spannend he. @margha. Nog niks aan het gebeuren? @one wat een mooi meisje @grace. Bij jou alles goed. Hoe gaat het met de krampjes van de kleine? @esther. Niet meer aan je bm voelen he.
Krampjes zijn er nog wel maar minder. Wel veel spugen, maar daar ga ik volgende week het cb advies over vragen. Ze wordt namelijk wakker van het spugen en dan is het huilen. Gelukkig 's nachts gaat het goed.
Jennifer nee hoor hahaha ik blijf overal netjes vanaf. Ik had net wel iets goors (excuze moi alvast) ik ging me douchen en toen ik mijn onderbroek uit deed hing er gewoon een hele sliert afscheiding. Gedverdemme zeg, maar ja zal wel weer niks betekenen. Grace, even goed in de gaten houden dat het geen verborgen reflux is. Daar willen ze nog wel eens makkelijk over doen en veel te laat constateren. Je kan er maar beter gelijk bij zijn. Hoeft niet he maar ik denk alleen even mee.
@grace. Goed in de gaten houden hoor en als je het niet vertrouwd gewoon naar de arts gaan. Cb is ook niet heilig. Hopelijk is het snel beter. Vriendin van mij haar zoontje spuugde ook veel. Ze heeft toen een soort vezels om de melk dikker te maken gebruikt en toen was het over. @esther. Goed zo. En die sliert tja. Geen idee maar hoop dat het een positief iets betekend. Ik duim tot ze blauw zijn meis Hier ook een foto van mijn 26 weken buik. Mensen vragen of ik al bijna moet bevallen. Hihi.