Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Meis wat heb jij een mooie buik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    One. Mooi meissie.

Esther. Idd niet meer gaan voelen meis deze wachtdagen zijn echt lastig vol te houden. Blijf toch voor je duimen hoor.

Jennifer. Mooie buik, ach iedereen heeft wel een mening over je als je zwanger bent. Ik heb al vaak gehoord of ik een tweeling verwacht. Ik draag het kindje gewoon voor me.

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tweeling heb ik destijds ook zo vaak gehoord, ik had echt een mega buik al vanaf het midden van de zwangerschap. Gelukkig nooit last van pijn gehad ofzo.

En nee ik ben braaf, ik voel nergens meer aan whahahaha

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen meiden, iedereen lekker geslapen?

Tinkerbell, hoe gaat het trouwens met je steken en pijn etc?
    Verder nog niemand stiekem aan het bevallen?

Hier is echt geen pijl op mijn temp te trekken, gaat echt alle kanten op, maar ik ga er maar vanuit dat het niks is op 36,8. Lekker veel afleiding vandaag en morgenavond gaan we naar het grote Renz circus met de kleine. Begint pas om 19:00 en duurt 2,5 uur. Maar we hebben vrijkaarten dus die kleine 's middags even naar bed. Hij weet het nog niet dus dat wordt een mega grote verassing. Hij is al weken aan het zeuren dat hij naar het circus wil. Jippie!!

5. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik hou het in de gaten. Het wordt wel meer. Tussen iedere voeding ligt haar hydrofiele doek vol. Volgende week donderdag eens vragen voir dat verdikken van de voeding. Ze heeft nu geen last of pijn maar dat wil ik wel voor zijn.

Jennifer mooie buik! Fantastisch.

Esther ga maar lekker afleiding zoeken. Leuk het circus. Wat zal je ventje verrast zijn!

6. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hier nog niet bevallen haha, zometeen afspraak bij de vk. Mag van mij nu wel komen.

Esther. Leuke verassing voor je zoontje en voor jullie een goede afleiding.

Grace. Idd even goed in de gaten houden. Anders eerder aan de bel trekken dan donderdag, zou ik doen.

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Grace hebben ze jou nog niks gezegd over johannesbroodpitmeel? Dat wil ook nog wel eens werken alhoewel die van ons er natuurlijk weer niet tegen kon. Nu had dat ook een hele andere oorzaak want hij bleek salmonella te hebben opgelopen in het ziekenhuis bij de geboorte.....en bedankt hé.....

Margha, wat zeiden ze meid?

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    esther ben benieuwd meid!
    ahh leuk naar t circus :D

margha wat zij de vk?

xxx

9. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Esther hier nog af en toe steken maar de pijn is zo goed als weg

10. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Gelukkig meid. Ben je er wel achter wat het was?

11. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Nee weet niet wat het was helaas

12. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik heb er wel van gehoord Esther. Ik twijfel om er uit mijzelf mee te beginnen of even het cb af te wachten .
    Lekker van dat ziekenhuis ;)

Tinkerbell fijn dat de pijn weg is.

13. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Margha, hoe is het bij de vk gegaan?

Esther, lekker veel afleiding. Toch duim ik verder :D

Grace, ben benieuwd wat het cb zegt hoor!

Tinkerbell, fijn dat de pijn weer weg is meis.

Jennifer, wauuuww mooie buik meis!!

Hier de mijne weer :D

14. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Evelien ook al zo'n mooie buik. Ben er maar trots op meis!!

Grace, wacht het even af zo lang jij zelf het gevoel hebt dat dat kan en haalbaar is.

Tinkerbell, wat raar dan. Hopen dat het ergens misschien een goed iets is geweest. Heb je in ieder geval niet voor niets pijn gehad.

Ik word echt a 4 dagen gek van de koppijn. Ik heb zoals jullie weten chronische hoofdpijn dus ik kan wel tegen een stootje, maar dit is niet leuk meer. Zal dat ook een bijwerking nog kunnen zijn van de pregnyl?

15. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Verloskundige heeft me direct doorgestuurd naar het zh voor een ctg scan en echo dit omdat ik sinds dinsdag de kleine veel minder voel bewegen. Een uur en kwartier aan de ctg gelegen maar de kleine heeft een goede hartslag, bewoog wel maar niet heel veel op de echo maar tijdens de ctg wel eeventjes goed. waarna ik toch ook nog naar de gyn moest omdat ze het ook graag op de echo wou zien. daar ook weer een echo gehad en nog steeds best rustig, gelukkig nog genoeg vruchtwater. Als ik de kleine minder voel als normaal moet ik gelijk weer de vk bellen.

16. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Meiden, zou jullie op de hoogte houden hoe het gaat!
    Gister in het ziekenhuis geweest, het in nu duidelijk dat mn eileider eruit moet. Een spontane zwangerschap is ook niet mogelijk. Dus we gaan nu definitief het IVF traject in.
    Eerst nog een operatie om mn eileider te verwijderen, dus we zullen waarschijnlijk volgend jaar beginnen met IVF.

Ik zie mooie buikjes voorbij komen meiden, wees er trots op!

Iedereen even een knuffel die het nodig heeft.

Spiek af en toe wel even hier, maar kan helaas even weinig moed vinden om regelmatig te reageren, sorry!

17. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Lieve Julia daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen meissie!! Dat is volkomen begrijpelijk en neem je tijd meid.
    Ik vind het vreselijk voor je dat het niet op een makkelijkere manier kan gaan, maar dan houden we ons vast aan het positieve van IVF.
    Hele dikke knuffel voor jou en je partner natuurlijk ook.

Margha, dan goed in de gaten houden hoor. Is wel logisch aangezien er minder plaats is om te bewegen, maar liever een keer te veel bellen dan te weinig.

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Jennifer: mooie buik zeg!!! Wauw!

@ Esther: knuffie meis... Ik duim stiekem nog wel even door hoor...

Het schijnt dat vrouwen hier nogal jaloers zijn op mijn buik zo bijna een week na de bevalling...
    Deze foto is van gisteren...

Bijgevoegde bestanden:

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    ]

Ow lieverd toch... Dit doet me pijn om te lezen... Weet niet zo goed wat ik moet zeggen... behalve:

HEEEEEEEEEEEELE DIKKE KNUFFEL LIEVERD!!! <3

20. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Julia dikke knuffel meis

Deel Deze Pagina