Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carina21

Carina21 Actief lid

8 sep 2009
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
  2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Mvj..k was de volgende dag ook alweer helemaal plat
    Mooi hoor

Hier gaat temp ietsie omhoog ...bn benieuwd of mn ei geweest is.
    Xxx

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik snap er geen reet van. Temp is niet echt betrouwbaar. Ruk nacht en werd wakker zonder deken. Steenkoud. En ik heb echt debiel veel afscheiding ipv bloed....

Reageer straks verder. Zit ff op foon

4. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Esther, ik duim nog steeds verder meissie.

Julia, knuff! Wat naar dat het zo niet gaat lukken.. Wel fijn dat je nu weet dat IVF wel kan. Sterkte meid.

Mvj, mooi hoor zo plat! Hoop dat ik dat ook mee mag maken!

One, ben benieuwd of je ei geweest is. Spannend :D

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis

hihihi dank je wel, maar daar zit geen baby in.........;););)

6. Carina21

Carina21 Actief lid

8 sep 2009
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry bedoelde Evelien en Jennifer,het was nog vroeg:p

7. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Esther ik duim nog steeds hoor! Bij mijn zw schapskaart ging temp ook eerst naar beneden (reageert via mob nu)
    Xxx

8. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Lieve meiden, bedankt voor jullie reacties, doet me goed!

Esther, ik duim voor je meid! Hoop het zo voor je!

9. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hoi meiden

ik zie hier een aantal zeer mooie buiken verschijnen EN uiteraard een paar mooie baby's !!! super super super !

lieve Esther, ik duim super hard voor je!
    Tinkerbell voor jou ook uiteraard!

julia meid vind het jammer voor je dat je allereerst nog een operatie moet ondergaan, en dat dit tot conclusie heeft dat je niet meer natuurlijk zwanger kan worden... ik duim voor jullie dat 2014 een mooi begin mag hebben met een wonder eind 2014 !!! ik gun het jullie van harte !

Margha, jij kan écht beginnen aftellen :)

@ego, meiden de kogel is eindelijk door de kerk !!! ik krijg vanaf dinsdag een herplaatsing en ik moet geen dag langer doorbrengen op mijn huidige werkplek !!! mijn god wat een opluchting na maanden van me slecht te voelen... ik heb echt ongelofelijk diep gezeten, ei zo na een depressie gekregen en gewoon echt emotioneel en fysiek helemaal op!
    Kort gezegd, sinds maandag hebben we een nieuwe baas, die had onmiddellijk door dat het niet goed met me ging en dat ik in mijn functie niet meer kon blijven (omdat mijn team het niet meer toeliet)... op woensdag werd er al gesproken over herplaatsing... dus mijn nieuwe chef heeft amper 3 dagen nodig gehad om iets uit te voeren waarvoor ik bij mijn vorige baas anderhalf jaar heb lopen zeuren en huilen!
    woensdag was ik dus zeer blij en voelde ik dat het ook met mij terug de goede kant zou kunnen opgaan... dit werd gisteren even verstoord door mijn oude baas !!!! komt die opeens opdagen op mijn werkplek om mij een functioneringsnota aan mijn laars te lappen terwijl hij niet eens meer mijn baas is !!! gelukkig is mijn nieuwe baas het niet eens met deze nota (stond in dat ik mijn team niet te baas ben... ja duhhhh wist ik al langer dan vandaag, maar het is/was niet mijn fout!)

sorry voor deze hele klaagzang dames, maar ik kan er een boek over schrijven....

ik eindig altijd graag positief, dus ook vandaag doen we dat ;) onze Mechelse herder is aan het bevallen... we hebben ondertussen al 8 pups, en we zijn benieuwd of er nog gaan bijkomen of niet :)

dikke knuffel allemaal en ik lees hier elke dag, alleen reageren kon ik afgelopen 2 maand niet echt vaak... hopelijk lukt het me in de komende tijd beter om hier meer te komen reageren (oh ja mijn buik groeit niet normaal, mensen vragen me steeds of het er echt geen twee zijn :) )

10. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    mvm wat fijn dat je eindelijk van die l*l van een vent af bent en dat je nieuwe baas gelukkig wel menselijk is en het gelijk zag!!!
    En ik wil foto's van de pups zien dat begrijp je.

Hier nog steeds lage temp en pijn borsten neemt af dus zal niet lang meer duren. Vind het wel raar dat ik verder niks voel, zelf geen jeuk aan de doos. Maar goed als het dan toch moet gebeuren is dat ook wel eens lekker.

Hoe gaat het verder met iedereen?

11. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Mvm wat fijn zeg! Eindelijk van die last af. Enne...puppyfoto's :D

Esther whaha...lekker hoor een keer geen jeuk. Ik duim nog wel even door hoor!

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Heb echt een probleem met mijn haren. De verf pakt echt absoluut NIET!!!!! Nu kan dat aan mijn spuiten liggen, maar dat is toch al lang uit mijn bloed?
    Elke keer als ik mijn haren verf zijn ze echt weer plaatselijk wit gewoon. Niet normaal meer.
    Wordt een duur grapje zo op deze manier.

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Whaaa spannend es!!!!

14. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Nou spannend wel. Duimen nog een tandje harder hier!

15. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Wanneer ben je van plan om een testje te doen Esther?
    Ps. Je onderschrift klopt volgens mij niet... 24-9 en 26-10??

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    FF heeft hier n kruis geplaatst! Jeejjj

17. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    One, jeej, nu de wachtweken nog

Lappie goed opgelet meid haha staat er al gewoon twee weken zo. Nou ik zie het echt donker in met mijn temp dus ik wacht het even af.
    Toen straks google even ingeschakeld en de ene krijgt een kortere lf door pregnyl en de ander juist een langere......vandaag 14 dpo, maar die temp al twee dagen zo is echt heel raar........dus ik wacht nog even af.

Mijn liefste vriend heeft straks gezegd dat hij stijf staat van de zenuwen, maar dat hij het niet wil laten zien zo dat ik rustiger blijf. Wat een lieverd is het toch.

Maar voor nu ga ik nog steeds echt uit van een ongi hoor. Gewoon een rot grapje van mijn lijf of zo.

18. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Je temp is idd niet erg hoog de laatste twee dagen. :(
    En ik gun het je zo!!!

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank je wel lieverd, dat weet ik toch.

Maar temp doet al raar vanaf de pregnyl dus ik weet het ook niet.

Dames die pregnyl hebben gebruikt: n hoe was de temp / bijwerkingen bij jullie?

20. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Uhmm,, je kan in men album kijken,, daar staan alle tempkaartjes van iui/pregnyl enzo... ik was gwn normale tijd altijd ongi...14 dpo..
    geen bijwerkingen verder.

Deel Deze Pagina