Dat ziet er inderdaad heel normaal uit allemaal............ik vind het maar vaag allemaal. Ik kan nu toch helemaal geen last meer hebben van pregnyl zou je zeggen dus zal wel ongi worden en dan is de rest een stom grapje
Ja alleen ik gebruikte ook utrogestan,, dan werd ik soms wel later ongi.... Of eigen hcg hihi,,nog even afwachten meis, je maakt t in ieder geval wel spannend.. weet je al wanneer je gaat testen dan?
Nou met deze temp heb ik echt niet de neiging om te testen hahahaha. Lees verschillende berichten over de lengte van de LF door pregnyl. Ik wacht gewoon nog even af, maar verwarrend is het wel. Kijk ik zit nu 14 dpo dus morgen ongi worden zou heel netjes zijn, maar die temp snap ik dan gewoon ECHT NIET!!
Nee ik snap je wel hoor sgat! Ik had alleen lagetempdip mt 14dpo toen k zwanger was dus aan mij heb je ook vrij weinig.....maar k denk stiekem dt t raak is hoor...wnt uhhh anders had u al wel weer jeuk aan uw doos hahaha!
Heb jij wel gelijk in dat maakt het ook zo verwarrend. Laten we het nog niet eens hebben over die gruwelijke misselijkheid de hele tijd. Echt niet leuk meer. Kan niet eens meer praten zo misselijk ben ik. Maar goed zoals ik al zei, ik ga uit van ongi
Nou na een gruwelijk avond en nacht van misselijk zijn is het vanmorgen bij het eerste plasje gelijk door gebroken. Op naar IUI 2
Nee buiten mijn temp had ik het ook echt niet zien aankomen eerlijk gezegd. Maar goed dan weet ik nu wat pregnyl met mijn lichaam doet.......heb net heel vatsig bmmm gecheckt (maakt nu toch niks meer uit), maar die zit gewoon hoog is kei hard en zga dicht. Hoe zo is pregnyl verwarrend voor het lichaam??
Dank jullie wel schatjes. One, dat is ook wel laag, maar even een paar dagen wachten kijken wat je temp gaat doen.
Ja idd es... Aan afscheiding te zien lijkt mn ei al te zijn geweest...mja je weet maar nooit... En de dag dt FF t kruis zet...had ik ook buikpijn enz dus ik dacht dt t zo wel klopt...
Dan zal het zich wel recht trekken en anders zelf een kruis zetten. Voel me op zijn minst gezegd heel raar vandaag........blijft ook bij roze tot nu toe. Laat het verdomme dan ook gewoon gelijk goed door breken dat ik van die onzin af ben. Ik word hier dus echt niet vrolijk van hoor.
Ohh wat rot esther... Als t nie doorbreekt... Toch nog maar druk duimen voor jou dan hoop t zo! Ook al wil k je geen hoop aanpraten dt weetje... Want weet hoe hard de klap aankomt dan...Maar vind t toch spannend voor jullie! Kus...
Meiden Eerst en vooral even onze pups showen 😄 Es ik lees dat je ongi is doorgebroken 😞 niet leuk!! Dikke knuffel meid