Tinkerbell, lekker he een maand niet tempen. Kan soms heel goed aanvoelen. Ik ben het wel weer aan het doen, maar denk dat ik het na de eisprong ook weer even laat gaan. En dan zie ik die laatste dagen wel weer wat er gebeurd. 37 is heel mooi meid en ik hoop echt dat het doortrekt. mvj ik had het op fb al gelezen. Fijn meissie. Maar laat die kraamhulp dan lekker de was doen of zo. Of juist het strijken. Niet jezelf nu voorbij gaan rennen hoor en wat je kunt betsteden aan knuffelen ipv huishouden is altijd goed, toch? eeeeehhhhhh MARGHA????
Esther nu temp ik wel door tot zaterdag hoor zo weet ik ook of ik ongi wordt. En idd is zalig om eens niet te tempen Mvj wat een goed nieuws geniet ervan.
Daarom sla ik ook vaker een maand over. Echt gewoon even helemaal niks. Maar nu met dat hele IUI gebeuren wil ik wel graag weten waar mijn eisprong heeft gezeten. Vanaf daar wordt temp erg beïnvloed door pregnyl etc dus kan ik het maar beter laten want het werkt alleen maar verwarrend. Maar goed dat zeg ik nu. Het is zo'n gewoonte dat het kan zijn dat ik het wel gewoon doe hahahaha Ik hoop dat je temp heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hoog blijft meid. Het mag wel eens tijd worden voor je!!!
@ Esther: ik loop mezelf ook zeker niet voorbij hoor, wees maar niet bang . De kraamhulp heeft vandaag een was opgevouwen (ik strijk alleen als ik iets nodig heb) en de laatste was opgehangen. De volgende wasjes zullen pas van het weekend weer gedraaid gaan worden. En het knuffelen dat gebeurd ook zeker wel hoor, ook al doe ik mijn huishouden. Wij hebben deze kraamzorg ook puur gezien voor het opstarten en dat weet ze ook, dus dat komt goed. @ Tinkerbell: thanks meid.
Snotdomme, ik vind dat die morgen weer omhoog gaat hoor!!!! Hier verga ik nog steeds van de koppijn, nu al bijna twee weken. Ga dat toch maar eens aankaarten dat ik juist gekke dingen krijg als ik geen hormonen gebruik. Misschien dat het normaal is, maar wil het toch gezegd worden. Verder iedereen een goede nacht gehad. mvj, hoe is het om die kleine in de nacht thuis te hebben?
Hallo meiden.. even een vraagje FF zet mijn ei op dag 16, waarschijnlijk omdat vanaf die dag mijn temp ineens omhoog ging boven 37, maar dagen later een temp dip om vervolgens weer omhoog te gaan.. Ik heb even vergeleken op andere kaartjes op internet en daar zie je ook vaak de ei lijn vanaf stijging en pas daarna de dip.. Heb ik nou mijn op dag 16 of 19 gehad? My Ovulation Chart
MMMarian, ik denk ook dta FF het goed heeft. Tinkerbell, ik had de bewerkte niet eens gezien, maar ik had het dus over de originele. Op de bewerkte zie ik zeker wat, maar het lijkt wel juist aan de onderkant te zitten. Wat verwarrend weer, maar duimen draaien over uren hier hoor!!!!
Ja is goed! Zal ik doen Normaal heb ik door de pcos 3/4 van mijn cyclus enorm veel pijn, deze maand valt het allemaal mee en voel ik me juist best goed.. en voor het eerst echt nerveus voor de test hahaha
MMMarian spannend!! ben benieuwd Tinkerbel, ik zie wel iets maar ik weet t niet, spannend meis! duimmm! @all hier nog zelfde temp, vanmorgen met me meissie naar t cb geweest, ze was 5400gr en 58,5 cm en nu 6550gr en 60,5 cm! en gaf geen kick tijdens dr 3e prikjes stoere meid! # trots! xx
One, stoere bikkel dat ze is!!!!! MMMarian, heel spannend meid, ik duim Tinkerbell, heb je geen andere testen in huis?