Gek gedoe hoor met die kv testen de laatste tijd......zo worden ze toch nog duur hoor ondanks dat ik er wel wat op zie.
Ja idd... K heb nog 1 action test liggen. Die maak ik op... En dn kijk k wel welke k ga halen. Anders maar n dure cb digi...dn weet k direct waar k aantoe ben.
Ik heb die van z&k gebruikt en die was echt of spierwit of er was een streepje, geen indrogers meegemaakt.. Kijk maar eens via google maar volgens mij zijn er meer dames echt tevreden over. De ovutesten van z&k zijn ook echt top, ik gebruikte niet anders.. Margha, wazzuuuppp?? Al bevallen? Haha Esther, wanneer mag je voor de volgende IUI? Houden ze dat in de gaten? One, mooi dipje Ik duim! Mvj, fijn dat alles goed gaat thuis met de kleine man Heerlijk lijkt me dat, dat knuffelen! Nog even en ik kan het zelf ervaren Tinkerbell, ik twijfel ook.. Ik zie wel wat. Wanneer ga je weer testen?
Ik mag morgenvroeg weer voor de eerste echo. Of te wel de uitgangsecho om 09:00. En vanaf daar zal ik wel weer beginnen met de menopur en de fm's. Mijn menstruatie is trouwens al over Eigenlijk best lekker. Geen krampen gehad en maar 4 dagen bloed. Nou ja eigenlijk nog niet eens 4 want vandaag valt echt te negeren. Is eigenlijk alleen nog bij afvegen. Lekker, op naar morgen en naar de IUI en niet te vergeten de zwangerschap natuurlijk!!!!
Even een vraagje voor de dames die al een kindje hebben: welke anticonceptie gebruiken jullie nu? Ik wil namelijk niet weer al die hormonen en denk aan de Mirena, maar hoor daar voor- en nadelen van..
Esther weer heerlijk positief! Tinkerbell lijk op de bewerkte wat te zien. Mijn duimen draaien. One super van je meisje.
Heerlijk dat je menstruatie al over is Esther! Op naar IUI 2.. EN natuurlijk de zwangerschap die daaruit voortvloeit!
Even een kort berichtje van mij. Gisterochtend om 6 over 12 bevallen van een dochter. Het was een zware bevalling met behulp van de vacuümpomp, maar ons meisje doet het super goed. Ben zo trots op haar. Reageer later even wat uitgebreider.
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!mmmmaaaaaaarrrrrrrrrgggghhhhaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeerddddd!!!!!!!!!!!
Zo sorry, die moest er even uit hahahaha, was ook zo lang wachten op Margha. Evelien, ik gebruik helemaal niks. Ik kan absoluut niet tegen welke vorm van anticonceptie dan ook. Je kan ook een spiraal zonder hormonen pakken natuurlijk. Of is dat juist de Mirena?? Grace, ja zeker ik ben op en top positief deze maand. Geen idee waarom, maar het is zo hahahaha Ben een kleine stuiterbal op het moment en zie het helemaal zitten.
We dachten het al Margha, gefeliciteerd!! Ik dacht echt een jongen, maar dat had ik dus lekker fout haha. Geniet ervan meissie!
Ja die Mirena kun je het beste gebruiken als je ook borstvoeding wilt geven. Minipil kan ook, maar heb geen zin om weer elke dag een pil te moeten slikken... Mijn man wil echt niet steeds aan de condooms maar wil ook voorlopig geen tweede kindje dus vandaar..
esther ja al geprobeerd das helemaal n ramp bij mij haha,, idd deze maand is jou maand hoor whoppa! evelien dankje meis, uhh geen anticonceptie hier... grace ja stoer he! margha jeeeejj gefeliciteerd! ik dacht wel n meisje! leuk leuk! wat is dr naam? geniet meid!