ik heb Mirena gehad na geboorte van Menno... op zich goed geweest als anticonceptie, nooit veel bloedingen gehad en geen last in het algemeen... alleen bleek toen we voor tweede gingen dat mijn spiraal verplaatst zat (zat niet meer in het midden/centraal, maar eerder naar bovenkant bm), en bleek ook dat mijn draadjes helemaal in elkaar gedraaid zaten dus ik moest spiraal er onder narcose uitlaten doen alles hangt beetje af van plannen voor tweede ook hé de pil zou ik in eender welke situatie afraden, spiraal is lange tijd goed maar kan er zonder probleem (behalve bij mij haha) snel en vroeger uitgehaald worden
Is de prikpil dan voor jou geen goede optie Evelien? Gewoon 1 keer in de drie maanden een prikje halen en verder hoef je nergens aan te denken. Ik kon er dan niet tegen, maar ik ben drie maanden zga niet ongi geweest en geen ontpil verschijnselen gehad. mvm hoe voel jij je nu?
even uitgebreid reageren op iedereen @margha proficiat !!!! een meisje jammer van de vacuumpomp maar ben blij dat alles goed is ! @tinkerbell, maand niet tempen kan goed doen (hier tijdens maand dat ik maar zo zo tempte zwanger dus duim voor je!), ik zie wel iets op je zw test... duim hartstikke hard voor je ! @mvj, geniet van je kleine knulletje, ben blij dat hij het goed doet (volg je ook op fb dus is makkelijk ) @es, koppijn is niet leuk en zeker niet als die aanhoudt !!! hoop dat ze meer weten of dit van hormonen kan zijn of niet, succes morgen met de echo ! @marian, succes morgen met het testen !! @one, voor jou duim ik ook hoor, en wat goed dat je kleine meid geen kik geeft bij de spuitjes... ik vind het altijd zo hartverscheurend als die kleintjes huilen (begin ik ook te huilen!) al degene die ik vergeet knuffel @ego, ik voel Berre elke dag bewegen en stampjes geven... heel leuk en opluchting elke keer weer, volgende week al de 20 weken echo... gaat zooo snel opeens
ik voel me nog niet 100%, ik ben daarnet bij arbeidsgeneesheer geweest, die houdt optie open om me tijdelijk op 50% te zetten... maar moet morgen eerst nog op gesprek met één van de hoge pieten, en dan zal ik weten welke functie ik (tijdelijk of vast) kan gaan doen... veel vragen en veel twijfels, maar het kan alleen maar beter worden alleen heb ik wel het idee dat heel de mentale slechte periode nu een weerslag heeft op mijn fysieke toestand (voel me nog steeds moe, heb koortsblaasjes en aften in mijn mond!!, heb rugpijn...)... vele kunnen oorzaken zijn van zwangerschap maar denk dat het combinatie is morgen meer en beter nieuws hopelijk
Yeahhhhh Marga. Gefeliciteerd met jullie dochter. Lekker genieten can je meisje @tinkerbell. Spannend ik duim voor je. @esther. Fijn dat je ongi over is. Hopelijk is iui 2 raak. Begin vast met duimen. @one. Stoere meid heb je. Ook voor jou duim ik. @mvm. Hopelijk voel je je snel wat beter. Doe rustig aan. @evelien en lappie. Hoe gaat het met jullie?
Mvm ja zielig he,, ik ook hoor! ahh wat leuk dat je berre nu vaker voelt Esther hahaha whoppaaa.... enne ik kan ook niet tegen de pil ect. Jennifer dankjewel!
mvm dan hoop ik dat je morgen geweldig goed nieuws gaat krijgen dat je eens rust in je bol kunt gaan krijgen. En aai je buik maar even van mij!! One, ben jij er ook al zo ene als het om de pil enzo gaat? Vervelend he! Daarom denk ik nu ook dat die hoofdpijn bij mij blijft aanhouden. Maakt niet uit: deze maand word ik zwanger ZO!!!
Ja ik krijg bultjes vn de hormonen net op de onderbroekrand in je lies.. Pff nie fijn!! Auwaa... En de huisarts wist niet waar t vn kwam... Stop met de pil en wallah..geen bultjes meer.. Ook nog verteld aan hem.. Kon niet daarvan zijn zei die nou pff me reet! Echt wel
@ Ester: ja dat gaat heel goed in de nacht hoor. Tussen 04.00 en 04.30 uur begint hij wat te jammeren, dus dan geef ik hem zijn speen. Tussen 04.30 uur en 05.00 uur leg ik hem even bij me en dan ga ik zijn flesje maken. Daarna leg ik hem weer terug en kan ik zelf nog even liggen tot 6.30 uur om te kolven en om 7.00 uur aankleden. Spannend voor jou weer meid! @ Tinkerbell: ik zie helaas niets meis. Ik duim wel heel hard voor je! @ MMMarian: FF heeft het helemaal juist. @ Evelien: jaaaaa nog even meid. Het aftellen is voor jou ook begonnen. Het is zeker heerlijk. Kan hem nu pakken wanneer ik wil en hoef niet meer heen en weer te kleppen naar het ziekenhuis (hoewel ik dat uiteraard met alle liefde deed). Ik gebruik nu nog niets, want ik vloei nog en moet écht nog ff niet aan "klussen" denken hahahahha. Manlief laat zich van de winter helpen en ik wil een spiraal laten plaatsen. Prikpil zou ikzelf niet doen als je nog een 2e wilt. Het is wel makkelijk, maar de kans is errrug groot dat het dan nóg langer duurt... @ Margha: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Gefeliciteerd met je dochter! We dachten al dat je aan het bevallen was. @ mamavanmenno:thanks meid! Dat komt helemaal goed . Begrijpik nu goed dat jullie de naam al openbaar hebben? Of is dat een afleidingsmanouvre? Jaaa, gaat hard he? Geniet van die schopjes meid! Hier gaat het supergoed! Kleine man doet het super. Morgen ga ik zelf even naar de huisarts op advies van de verpleegkundige van het ziekenhuis die veel voor D.anique gezorgd heeft. Heb namelijk allemaal bultjes op mijn borsten, die af en toe jeuken en na het kolven ook erger worden...
jaja de naam is openbaar vanaf we 100% zekerheid hadden over het geslacht, bij vorige echo ging mijn zusje ook mee en vanaf dan mocht iedereen weten dat we een tweede jongen krijgen en de naam geven we net zoals bij Menno ook al prijs, kan iedereen wennen aan de naam en voor ons is het gewoon goed zo hopelijk zijn die bultjes niets ergs! succes bij de ha @ego, dames ik vertrek nu richting Brussel, bah ik haat het om met het openbaar vervoer te moeten reizen, maar ja ik word verwacht om 9u bij de grote baas dus zal maar op tijd vertrekken want te laat komen is not done denk ik dan haha ik kom hier later vandaag nog piepen ! @tinkerbell, ga je nog testen?
Mvc leuk proficiat weer een leuk mannetje op komst Tinkerbell. Ik zie een heel licht streepje. Dat is nog altijd iets positiever als mijn test vanochtend. Die leek hartstikke negatief. Terwijl mijn temp me hoop gaf. Vandaag weer omhoog geschoten naar 37.0 en ik ben niet ziek of verkouden. Verder heb ik altijd een LF van 11 dgn. Vandaag zit in op dag 13. Vannacht werd ik wakker van de pijn in mijn borsten. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Dat is nu stukje minder. Ze zijn zeker nog gevoelig maar niet erg pijnlijk. Verder nog geen tekenen van ongesteldheid maar dat zal vast snel komen ben ik bang. Ik temp nu 7 rondes en totaal is dit ronde 14. Bij deze mijn kaartje 459868 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Tinkerbell ik zie wel een streepje, maar het lijkt wen pennenstreepje. Ik gun het je ontzettend, maar durf je nog niet blij te maken. Ik duim me suf voor je. Vrouwke je kaartje is mooi. Ik duim dat je misschien wat later positief test.
Lappie heb deze maand niet getempt nu deze laatste 3 dagen wel maar hij is van 37 al na 36,7 gegaan op die 3 dagen tijd