Op zich goed, heel even wat last van mijn bekken gehad. Paar keer naar bekkentherapeut geweest en nu geen last meer. Wel af en toe wat last van 'lage bloeddruk gevoel'. Mijn bloeddruk is stabiel, ietsje aan de lage kant (steeds tussen 50/110 en 60/120). Maar voel me af en toe wat slapjes. Verder prima!
helloooeeeee!!!! Tinkerbell, ik zie hem toch echt hoor......ben een beetje voorzichtig gezien je temp, maar er staat echt iets. mvm succes met het gesprek meid. Ik hoop dat er iets goeds uit komt. Lappie, ik dans mee!! mvj, ik had het op fb gelezen. Knap hoor van dat kleintje. Vrouwke ziet er goed uit hoor, ik duim voor een positieve test! One, nee natuurlijk kan dat niet volgens de dokters bla bla bla, eikels soms. Ik zelf was 3 van de 4 weken gruwelijk misselijk en verging van de pijn en dan 1 week ongi. Nee dat schiet lekker op. Was zo'n opluchting toen ik met de hele zooi stopte. Heb alles geprobeerd maar zelfs de spiraal werd door mijn lichaam naar buiten gedrukt. Iemand vergeten? SORRY!! Hier net eerste echo gehad. Alles zag er netjes uit, maar die cyste blijkt nogal boeiend te zijn bij mij. Alweer een nieuwe gyn er bij gehaald om dat ding te bekijken. Ze maken een hele studie van me hahahaha. Maar goed ik mag vanavond weer menopur prikken dus daar gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan we weeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!! Op naar de zwangerschap zeg ik dan!!!! Ik heb wel geregeld dat ik op progestoron geprikt wordt een week na IUI. Mijn temp bleef juist met pregnyl verdacht laag na de eisprong dus ik wil dat wel even gecheckt hebben. Gyn vond het een heel goed idee van mij *geeft zichzelf een schouderklopje* haha
Bekijk bijlage 360429 Tinkerbell ik heb je test even in het negatief gezet. Ik zie nu een derde streepje heel apart tussen de twee in. Maar dat kan misschien nog een beetje een ophoping zijn.
Esther hopelijk mag jij snel positief testen. Goed dat je zo meedenkt! Vooral doen. Een arts is ook een mens en vergeet ook wel eens iets. Ik kan het weten. Alleen maar fijn als er mee denkende patiënten zijn hoe heb je die in negatief gezet? Zie je een streepje dan eerder of waarvoor is dat? Hier nog niks wat lijkt op een ongesteldheid die eraan zit te komen. Ik hoop dat ik over een paar dgn alsnog een positieve test in handen mag hebben. Al ben ik er bang voor 13 dpo zou er toch al HCG aanwezig moeten zijn
Esther fijn dat alles er weer in orde uitzag! Dat er maar weer mooie eitjes mogen groeien... Tot n baby! Tinkerbell...negatief. Streepje is n pennenstreepje. En ik zie net als esther ook nog vage andere streepies in de test. Srry ben eerlijk meid...denk ook dt jij beter andere testjes kan nemen. Want net als ik ...plas jij ook streepies volg mij op kv enzo... Dikkekusss
Ik ben net andere testen gaan halen maar ik vrees dat one gelijk heeft en heb bang nu dat die andere test niks aangeeft. Moet nog effe mijn plasje inhouden
Mvm, jeetje wat een drama met je spiraal! Ja ik wil het liefst meteen al voor een tweede haha, maar ja ml heeft ook wat te zeggen he.. En hij wilt liever een paar jaar wachten jammer genoeg! Daarom is de Mirena de beste optie denk ik. Super dat je je kleine zo voelt schoppen Bij mij is het nu een beetje afgelopen omdat hij nu veel minder ruimte heeft. Af en toe voel ik nog een schoudertje of een voetje als hij niet goed ligt, maar voor de rest niet veel meer. Geniet er dus nog maar van Enneh rustig aan he, niet te veel stressen om je werk. Denk aan de kleine man! Succes bij je baas trouwens vandaag, kop op! Esther, ik heb gelezen over de prikpil. Schijnt dat als je stopt met de prikpil het zeker een jaar kan duren voor je weer zwanger kan raken. Denk dat die hormonen echt niet goed zijn, denk ook niet voor de borstvoeding. Super instelling! Deze maand word jij zwanger yeah! Fijn dat je vanavond alweer aan de menopur mag! Jennifer, het gaat best goed hoor! Behalve mn BI gaat het met de kleine heel goed. Af en toe echt zo'n gevoel alsof ik hevig ongesteld ga worden, denk dat hij dan net weer ietsje in mn bekken draait met zn koppie. Bewegingen worden ook steeds minder door gebrek aan ruimte, maar ik mis het ook niet, want als hij beweegt doet het soms echt zeer! Haha. Hoe is het met jou? Alweer 27 weken! One, mooie temp meid, ga zo door Mvj, ik snap dat je nu nog niet aan klussen moet denken hoor! Zou ik ook niet hebben. Maar volgens mij zetten ze tegenwoordig de Mirena ook pas vanaf 6 weken na de bevalling, eerder niet. Waarom doe je eigenlijk dubbelop? Dus ml zich laten helpen en jij een spiraal? Ben je al naar de ha geweest? Weten ze wat de bultjes zijn, misschien een soort uitslag van de bv ofzo? Tinkerbell, pff jeetje ik zie weer wat. Ik zie echt een vaag streepje, en gister ook.. Ben benieuwd naar je nieuwe testje! Vrouwke, je kaartje ziet er wel goed uit zeg! Wel goed geslapen vannacht? Misschien een digi test halen? Lappie, ik dans met je mee! Jij ook al 29 weken, gaat hard he! Heb nu juist het gevoel alsof het vanaf 30 weken zooo langzaam gaat... Dat slapjes voelen had ik ook toen ik 28/29 weken zwanger was. Schijnt normaal te zijn rond die tijd, gaat vanzelf weer over Paprikaas, hoe voel je je? Jij al ruim 26 weken, spannend! Hier lijkt het alsof ik het zwanger zijn een beetje zat word... Iemand ook die ervaring (gehad)? Wil eigenlijk wel dat de kleine er gewoon is en ik niet meer zo hoef te "dragen". Merk dat het steeds moeilijker wordt, mn buik wordt nu echt zwaar voor me! Verveel me ook kapot, zit al 2 maanden thuis zonder veel te kunnen doen ivm de BI.. Pff sorry voor het klagen, maar af en toe ben ik er echt klaar mee..
Evelien, wat vervelend dat je je zo voelt meid. Ik heb daar gelukkig geen ervaring mee. Ik wordt dan wel moeilijk zwanger, maar de zwangerschap was een eitje. Heb 9 maanden genoten. Op een paar stress momenten na die door onervaren dokters onnodig veroorzaakt werden. En de prikpil met bv weet ik eigenlijk of dat gaat, maar er zit hetzelfde in als de gewone pil natuurlijk. Misschien dan de minipil? Maar ja dan moet je nog steeds slikken. Paprikaas, inderdaad hoe voel jij je meid? Vrouwke, als je de foto in een negatief zet dan is het net iets makkelijker kijken soms bij lichte streepjes. Ik heb dat via picasa gedaan, maar er zijn nog wel meer programma's daarvoor. Tinkerbell, ik wacht in spanning op je nieuwe test meid.
Esther, ja de minipil zat ik ook over te denken, maar ik slik het liefst niet weer elke dag een pil. En het schijnt dat als je die pil niet exact op tijd slikt dan kun je alsnog zwanger raken.. Pff ja ben gewoon snel klaar met dingen. Natuurlijk geniet ik wel, maar het lijkt alsof ik nu op zo'n "dood" punt zit, zo van: jaja, nu weten we het wel. Haha. Zal wel het moment zijn, vanmiddag maar even een wandeling maken ofzo
Hihi evelien ik herken t wel hoor... Je bent ook zo benieuwd naar je kleintje! Ik genoot ook zeer van t zwanger zijn...maar op t laatste had k ook zo vn nu mag je wel komen ben klaar mt dragen hihi... Tinkerbell oke meis! Ja voel me dn altijd zon zeurderd terwijl k het je heeeel erg gun ...drm wil k eerlijk zijn weet hoe hard de klap aankomt als t dn toch ineens negatief is. Maar ben benieuwd naar je andere testje!!!
Tinkerbell ik heb bij jouw vaker van die vage testjes gezien, maar hopelijk word die nu een echte duidelijke streep. Esther wat goed dat je er zelf naar hebt gevraagd hopelijk straks met kerst zwanger! (en blijvend natuurlijk) Evelien jij bent de volgende meid, voel je de druk al Lappie whoehoe 29 weken! wat gaat de tijd toch snel mvm succes met je gesprek straks! Jennifer bijna het laatste trimester Hier gaat het goed, ook wel kwa zwangerschap af en toe maak ik me dan enorm druk om belachelijke dingen (dat ik de baby zijn handje of voetje plet ofzo) hahaha maar ja dat hoort er ook een beetje bij denk ik dan maar. Gister bij vk geweest alles was goed bloeddruk is stabiel rond de 120-60 EN volgende week die echo. Owja en slapen is een grote ramp niks ligt meer lekker.. Kamertje is af.. helemaal blij mee..
Paprikaas, heb je foto's van het kamertje? Haha ja i'm next ik weet het! Maar de tijd mag wel wat sneller gaan hihi
Tinkerbell balen! Foto staat in album, het lijkt heel blauw maar zoals je op de andere foto ziet is dat niet het geval.. en de kast in de hoek staat er niet op