Hee meiden, Zo daar was ik weer, Slecht nieuws hier wat ik lees Wel grappig terug te lezen dat jullie mij in de gaten hielden, haha . Even mijn verhaal: maandagochtend om 6.00 uur braken mijn vliezen en om 7.00 uur begonnen de weeën die al vrij snel regelmatig werden.Om kwart voor negen kwam de verloskundige kijken, om elf uur kwam hij weer en had ik een vingertopje ontsluiting. Om 2 uur kwam hij weer kijken en had ik nog maar 1 a 1,5 cm ontsluiting waarna hij me toch naar het zh wou sturen om eventueel hormonen te geven wat de ontsluiting zou stimuleren, om 5 uur weer gekeken en toen 3 a 4 cm, toen werd ik overgedragen aan de vk van het zh. ruim een uur later had ik 6 cm en toen toch besloten geen hormonen te geven en het zijn gang te laten gaan. Op een gegeven moment kreeg ik ook been en rugweeen, die zijn echt vreselijk pijnlijk zeg, waarvoor ik 1,5 uur aan een remfentanilpompje mocht. Om half elf begonnen de persweeën die niet krachtig genoeg waren en uiteindelijk kreeg ik daar weeopwekkers voor, uiteindelijk wou ze de draai door het bekken niet maken omdat de ruimte daarvoor millimeterwerk was zoals ze dat zeiden, toen kwam de gynaecoloog erbij om de later de vacuümpomp te proberen, want anders werd het een keizersnee. gelukkig is dit gelukt en is ze om 00.06 uur geboren woog 3910 gram en is 52 cm. Wel had ze erg last van haar hoofdje wat gelukkig nu best weer de goede kant opgaat. Zelf ben ik ook weer aardig mobiel, wel ingeknipt en een bloeduitstorting te grootte van een sinaasappel van onderen maar dat vergeten we straks weer snel. Ik zal even een foto in mijn album plaatsen als dat lukt. Gelukkig ben je zo die nare bevalling weer aardig vergeten als je zo mooi meissie er voor terug krijgt.
Margha wat een droppiiiieeeee!!! En een prachtige naam. Goed gewerkt meid en je hebt er iets moois voor gekregen!!
Margha, heftig zeg maar dat ben je zeker snel vergeten als je je kleine meid ziet. Mijn temp gaat gestaag door maar komt niet boven de 37 uit dus zal deze week wel ongi worden:x 29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com groetjes Carina
hei moppies!!! Carina, zo ongeveer zag mijn zwangerschapskaartje ook uit meid. Duimen draaien weer. One, je gaat lekker meid. Nog geen test drang?? Hier gaat het ongeloooooooooooooooooflijk snel deze maand volgens mij. Vanmorgen een al bijna positieve ovu test. Maar goed dta ik morgen een FM heb, ik wil niet te laat ijn hoor. Vanmiddag ergens nog eens testen en mocht die positief zijn bel ik gelijk de gyn op hoor. Jeetje, zal dat dan toch door die extra vitamines komen? Dat die een extra boost geven of zo?
@margha gefeliciteerd meis!! Ik kon de foto niet zien, maar geniet nu maar lekker van je kleintje @esther hopelijk heb je morgen idd n positieve test meis!!! En idd als je vanmiddag al hebt gewoon bellen
Esther goedzo meid! ben benieuwd morgen,en nog getest? Haha nee nog niet ik wacht netjes op 14/15 dpo hoor! Lukt me wel
Nou net ovu test gedaan en nog niet positief. Dus we zijn er op tijd bij lijkt me zo. Morgenvroeg voor ik ga op nieuw testen. En vanavond alvast gezellig maken (oh wat erg..........whahahaha) One, goed bezig meid!! Ik duim
Spannend Esther. Iedereen bedankt voor de felicitaties . Heb jullie toegevoegd als vriend voor diegene die mij een verzoekje hebben gestuurd . Morgen is de kraamverzorgster alweer voor het laatst wat gaat de tijd snel zeg, vandaag heeft ze de hielprik gehad en de gehoortest. Gehoortest was goed.