OMG hier krijg je toch het rambam van. Net gebeld ze konden niet wijzer worden uit het bloed behalve dat ik nog geen eisprong heb gehad. Joh met een temp van 36,3 en ALS t een eitje is van 15 mm had ik je dat ook kunnen zeggen. Nou nu moet ik dus donderdag om 11:20 terug met 3 opties: 1) het is een cyste en gaan we gewoon verder 2) het was toch een eitje en die is gegroeid dan donderdagavond gelijk pregnyl en vrijdag IUI. 3) het was inderdaad een eitje en is inmiddels gesprongen.....jammer dan..... pppfffffffff........................................................... Mijn persoonlijke gevoel zegt dus dat dit die beroemde cyste is en dat mijn eigenlijke eitje pas 13mm is. Mocht het er wel eentje zijn is die bij normale groei donderdag max 19mm dus dan zijn we op tijd. En natuurlijk gaan ze er nog twee gyns bijhalen dus roeren ze donderdag met 3 man in mijn gleuf, altijd lachen Maar ik blijf bij mijn conclusie: ik word zwanger deze maand GVD!!!
oh esther wat is dat balen seg van je telefoontje ik duim dat het gewoon op tijd gaat zijn en dat deze ronde jullie ronde wordt
Pfff watn gedoe,, idd meestal heeft je eigen gevoel t wel goed! & idd raar duhh! tuurlijk is er nog geen eisprong geweest kwa temp en fm,, pff soms he met die gyns bah! (weet er alles van) JIJ WORD GWN ZWANGER DEZE MAAND PUNT UIT!!
& ook nog dat gegluur met 2 gyns, heel fijn NOT!! Ik heb ook n keer bij de iui gehad, ene gyn kreeg slangetje niet goed door de bm mond, dus weer n ander en weer n ander pfff not funny, en erg genant ook vond ik.. is al niet leuk dat je daar met je benen wijd moet voor iemand en dan ook nog heel de afdeling die ff n kijkje komt nemen...Grr
Whahaha dank jullie wel!! ja ik ga het gewoon afdwingen. Vind best dat moeder natuur me inmiddels wat verschuldigd is. Dus verder duld ik geen tegenspraak!! Ja gaan ze lekker met 3 man in me vrotten altijd fijn. Maar ja het zal wel. Dat ding zit daar al 4 maanden minstens zonder te bewegen of te groeien dus het zal allemaal wel mee gaan vallen. En tot die tijd klus ik me rot whahahaha
Esther, spannend allemaal meid! Ben blij voor je dat het deze keer zo snel gaat. Ik duim voor een positieve test deze maand, dat mag inderdaad wel een keer he! Tinkerbell, spannend dat jullie nog een keer IUI gaan doen. Ik ga voor je duimen meid. Grace, mooie foto's! One, spannenddddd! Wanneer ga je testen? Margha, jeetje wat gaat de tijd snel he.. Morgen je kraamhulp alweer weg. Maar ook wel lekker dat je dan je eigen tijd hebt met je kleintje. Hoe gaat het ermee? Al helemaal gewend? Ben ik iemand vergeten? Sorry!! Hier maandag naar de vk en dan gaan we mijn/onze wensen rondom de bevalling al bespreken.. Spannend! Afgelopen zondag onverwachts verrast door onze familie met een babyshower. Wat een geweldige dag! Heel speciaal dat iedereen er was en de cadeaus waren ook super! Ben weer helemaal blij ondanks de bi en we houden nog even vol. Nog ruim 7 weken en dan is het al zo ver!
Dank je wel Evelien en wat leuk die verassing zeg!! Heeeeeeeeeeeeeeeerlijk om eens zo verwent te worden. En spannend maandag zeg, nog heel eventjes volhouden!
Evelien idd nog eventjes meis! Dan zien jullie jullie kleintje ook! Ahh wat lief van de familie Uhmm... K denk pas als ik na nod ben.
aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh moetiknogzolangwachteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen..................................................................... (nee heel begrijpelijk hoor haha). Sodeju, ik bedenk me net dat het vrijdag al gewoon een jaar geleden is dat ik mijn bbz operatie heb gehad. Dezelfde dag als mijn vriend en ik "bij elkaar zijn gekomen"..........leuk detail ook dat dat op dezelfde dag moet zijn......Nou dan vind ik het al helemaal tijd om weer zwanger te worden hoor MOEDER NATUUR!!!!!!
Hihihihi es. Ja srry normaal had ik allang getest, maar kan me behoorlijk inhouden nu Missch helpt t ook dat ik nog maar 1 test heb liggen haha! Maar bij yo was ik ook overtijd en merktte het aan men borsten toen pas van hey ff testen...want dat had ik nog nooit zo erg gevoeld. Ohh das mijn dag ook dat ik posi testte de 22e! Dus hophop moeder natuur,, maak esther zwanger deze maand JA! Wat gaat de tijd ook snel he *zucht
ppfff nou en ik kan me het hele drama en de pijn nog zo levendig herinneren alsof het gisteren was........maar dat maakt niet uit want ik word zwanger deze maand dus dan is dat alweer iets goeds. Nou meid, ik ben benieuwd naar je temp morgen hoor. En nu niet tot 3 uur wachten of zo dat je hem eens in komt vullen!! haha (ben weg tot 13:00 uur dus kan er wel tegen)
Esther ik heb goed nieuws de gyn heeft me deze avond nog gebeld om 21.30u. Om mij te vertellen dat ik nog deze ronde mag starten met de IUI ben zo blij.
Esther snap ik lieverd knuff! Idd punt uit Nee kom t zo snel mogelijk zeggen wat mn temp is ..xxx Tinkerbell fantastisch meid!
Wat een goed nieuws Tinkerbell! En Esther, je eigen gevoel zegt het vast goed,lijkt me sterk dat het al een ei is die geweest is. One,wat een mooi kaartje,dat je niet gaat testen ,knap zeg. Ik test altijd veel te vroeg,denk nou kan het wel maar nee. Ben morgen 11 DPO en meestal ongi op 12 DPO. Morgen test wagen of toch maar even wachten? Denk zelf dat temp gaat zakken,moet toch wel boven de 37 uikomen wil ik zwanger zijn. groetjes Carina
Carina je kan t proberen n testje... Dankje zelf wacht k liever nu tot nod of erna.. Heeft me al genoeg gekost die testjes al die jaren
Esther en zo is het. Zwanger deze maand punt uit! Evelien spannend komt steeds dichterbij. Ben benieuwd naar de baby's die komen gaan. Tinkerbell wat een goed nieuws. Carina je kan testen. Waar je z elf een goed gevoel bij hebt.