Paprikaas, aahhh lief!!! One ja je snapt hem nog whahahaha, het was me zo een verhaal geworden. Maar ik vind zondag wel een lekkere dag. Heerlijk rustig en vriend die geen extra vrij hoeft te vragen (draait 5 ploegen). Ik voel me retegoed erbij. Vandaag ook weinig bijwerkingen gelukkig dus ik zeg WHOPPAAAAAAA!!!!!!
Goedemorgen allemaal, spannend Tinkerbell,wanneer krijg je die IUI dan? Esther,wat ben jij een stuiterbal,succes zondag Hier gaat ie lekker 29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com groetjes Carina
Esther ik snap hem ook hoor. Jij wordt zwanger! !! Carina mooi! Nog getest? Ik ga zo even naar de ha. Sowieso voor mijzelf. Sinds de bevalling blijf ik last van maagpijn houden. Niet fijn. Maar ik ga ook voor mijn moppie. Ze blijft maar kreunen en grommen na haar voeding. Veel spugen de laatste tijd ook veel alleen maagzuur. Alleen als je twee uur omhoog blijft zitten gaat het redelijk. Lijkt mij niet de bedoeling na iedere voeding...zeker s nachts niet.
Coraina mooi hoor mijn duimen draaien nog harder dat je test mooi gaat oplopen. En een stuiterbal??? IK????? whahahaha ja daar heb je wel gelijk in hahahaha, maar wel een positieve! Grace, dat is niet fijn nee die maagpijn. Maar bij je kleintje klinkt het toch echt als reflux. Goed na laten kijken hoor en je niet af laten schepen. Willen ze bij reflux en vooral de verborgen versie nogal eens graag doen. Voet op de grond en zorgen dat ze muppie gaan helpen. Hier om 9:40 weer een FM, gaat goed zo. Kost me een vermogen aan parkeergeld, maar dat heb ik er wel voor over. En ik heb er echt zo'n goed gevoel bij dat het me allemaal niks uitmaakt, geen twijfel, gewoon hop met die banaan!!
whhhaaaaaaa stuiterbal stuiterbal stuiterbal. Kom net terug van gyn. Vanavond pregnyl en zondag om 9:00 in het lab zijn en dan een uurtje later de IUI. Ben helemaal blij. En trots dat ik ben op mijn lijf!! gister: eitje krap 15 en bmm 7,9 vandaag: eitje ruim 17 en bmm 9,3 En dat met 22 uur verschil. Ik ben zo trots!! En dan krijg ik net ook nog 6 rode rozen van vriend omdat we vandaag 6 jaar samen zijn. De lieverd. Ik zit vol vertrouwen nu, echt waar. Dit gaat me echt lukken deze maand!!! Hoe gaat het verder met iedereen?
Esther whaa goed zo! Jij wordt zwanger! Gefeliciteerd met je huwelijksdag. Hoe is het verder? Hier bij de ha geweest. Krijg een megakuurtje omeprazol voor twee weken. Is het dan niet minder weer even terug. Mijn moppie wordt nu ook niks mee gedaan. Het klinkt wel of ze last heeft (duh) maar het is niet genoeg om er iets mee te doen. Ze moet er overheen groeien. Is het over twee weken erger dan wel terug komen.
@carina. Spannend meis. M'n duimen draaien. @grace. Balen van de maagpijn en de kleine die veel spuugt. Hopelijk heeft de ha een oplossing. @one. balen meis. Had zo goede hoop voor je. @tinkerbell. Yes toch nog iui deze maand. Mijn duimen draaien alvast. @esther. Yeahhhh wat goed van je lijf zeg. Mooie eitjes. Dat moet lukken deze maand. Gefeliciteerd met jullie jubileum vandaag. Hier griep. Heel fijn. Vanavond de 3D echo. Zo veel zin in. En morgen m'n babyshower. Hopelijk voel ik me dan wat beter.
Jennifer dank je wel moppie. Ah griep? Dan maar nu even rustig aan doen en lekker warme thee drinken. Hopelijk helpt dat wat. Grace jij ook bedankt, maar ik ben niet getrouwd haha, maar lief van je. Hou het echt in de gaten bij je kleintje he, ik zei het je toch al? Anders gewoon glashard even je vk bellen. Die hebben nu egenlijk al afgesloten, maar hebben vaak tips die 1000x beter zijn dan van de ha. Ik ben echt zo blij vandaag niet normaal. En dat terwijl mijn bbz operatie vandaag ook een jaar geleden is. Maar ik heb echt gewoon heel sterk het gevoeld dat ik hulp van boven krijg. Heel raar, maar ipv verdrietig voel ik me juist gesterkt op het moment.
@esther. Jouw positieve houding moet wel tot iets moois lijden. Kan niet anders. De pretecho was geweldig meiden. Hebe en foto in m'n album staan. En de meiden die me op fb hebben kunnen hem daar zien. Wat is dat bijzonder zeg. Verliefddddd
Esther jubileumsdag dan hebben jullie nog iets gedaan om het te vieren? Wat een fijn positief gevoel zeg. Hulp van boven en wij die ook allemaal mee duimen en hopen. Moet gewoon goedkomen. Ik hou het in de gaten hoor. En maandag moet ik nog op nacontrole dus dan kaart ik het ook gewoon nog aan. Jennifer je hebt een prachtig ventje in je buik!
Jennifer dank je wel en wat een pracht echo heb je laten maken!! Echt prachtig gewoon! Grace dank je wel meissie. Ik heb 6 rode rozen gekregen onverwacht voor elk jaar. En verder gewoon werken haha, vriend had de middag dienst dus na het ziekenhuis was er niet veel tijd meer over. Hoe gaat het met jou en de kleine? Corina!! MELDPLICHT!!! Hier gisteravond de pregnyl gezet en nu op naar morgen!! Heb er helemaal zin in!!
Hallo meiden, sorry druk gehad en tot overmaat van ramp waren mijn testen op maar temp is nog lekker hoog vandaag. 29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com groetjes Carina
zou iemand kunnen meekijken ik had op 15 nov een postivie ovu mijn temp blijft ong gelijk kan het ermee te maken hebben dat ik om 7 uur temp maat dat ik vaak als eerder wakker ben door de kids ik blijf dan wel liggen en ga weer ver der slapen maar vast slaap ik niet meer kunnen jullie is kijken
Fleur wat bedoel je met ongelijk? Je temp fluctueert altijd wel wat. Hier vanmorgen IUI gehad. Het verliep deze keer echt vlekkeloos, goede telling en ik had zo waar mijn eigen gyn. Helemaal blij. Alleen is eitje nog niet gesprongen, wat in principe heeeeeeeeeeeel goed is, maar alles is nu over gevoelig. Kan amper zitten van de zeurende pijn. Maar alles voor het goede doel dus whoppa!!
Super Esther! Nog even en dan weet je meer, zal vast goed komen Ik duim! Jennifer, wauuww mooi mannetje! Hier nog even van gister mijn 33 weken dansje