Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veratjuhh

Veratjuhh Lid

13 mei 2013
    65
    0
    0
    Werk op een BSO
    Moerdijk
    Zouden jullie naar mijn temp kaartje willen kijken?
    Ik heb al veel slijm verlies gehad maar kan mijn ovulatie niet echt aanwijzen jullie?

Groetjes Vera

2. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ik had vorige week zaterdag een positieve ovulatie test. Ff gaf maandag aan mijn ei te hebben. Nu wilde ik invullen dan ik dus die test had zaterdag en dan geeft ff ineens een kruis aan op zaterdag. Hoe kan dat?

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Evelien ik dans nog even met je mee!!

meissie, ik ben niet helemaal thuis in de kaartjes, maar voor nu kan ik niet echt een ovulatie eruit halen.

Ik heb toch een pijn rechts zeg. Zal eitje wel zijn die vandaag gaat springen, maar AUWA!! Kan niet normaal liggen, staan, plassen of wat dan ook.......gaat wel over hoor en ik klaag niet hoor

4. fleur2906

fleur2906 Actief lid

11 okt 2013
    203
    0
    0
    huisvrouw
    breda
    nee ik bedoelde ongeveer gelijk geen sterkte piek punten enzo
    ik zie vaak kaartjes die na hij heel hoog gaan

5. Carina21

Carina21 Actief lid

8 sep 2009
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vera,ik denk dag 18 of dag 21.

Meissie,geen idee,geen verstand van ovu testen sorry.

Hier gaat ie lekker
    29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com

Esther,ja vandaag moet ie wel springen dat kan niet anders,succes!

groetjes Carina

6. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Carina heb je al getest?

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen!

Tinkerbell hoe voel je je meid? Geen last van de clomid?

Carina ga jij eens heel snel testen ja wil je??!!

Hier ei pijn weg dus die is vannacht echt wel (uiterlijk) gesprongen. Nu zaterdag nog bloed prikken en dan heb ik alles gehad.

8. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Esther er is hier vanalles ik kan me vent niet uitstaan die denkt voor de moment aan zichzelf. Mijn dochter wil niet luisteren en doet gewoon haar zin, weet er momenteel niets mee aan te vangen. En mijn werk dat tegen steekt, heb al gevraagd ze me mijn ontslag willen geven omdat het werk me teveel is maar ze geven het niet. En voel me niet gelukkig voor de moment. Weet niet of het door de clomid komt maar weet wel dat ik een volledige blok stress ben

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Meisje toch wat een gedoe dan allemaal bij jou.
    Knal je vent er ene tegen zijn kop op, je dochter vroeg naar bed en meld je een dag ziek...............even tijd voor Tinkerbell!!!!

10. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Als dat eens kon. Een dag ziek melden doen ze op het werk al moeilijk over

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Vera ik denk dag 21 :)
    Esther jeeejj eitje gesprongen! Iui optijd..! Nu over 14 dagen n posi test!
    Tinkerbell knuffieee komt wel weer goed schatje!

Xxx

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Carina TESTENNNNNN!!! HIHIHI

13. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Tinkerbell. Fijn dat je deze ronde nog de iui kan doen. Straks trouwen met een kleintje in je buik. Duim voor je.

Esther. Spannend zeg. Duim overuren.

Carina. Whaha spannend ben benieuwd naar je test van vandaag.

Knuffel voor alle andere meiden

Hier even weinig geweest. Afgelopen week druk geweest met kolven en voeden om de bv op gang te krijgen. Ons meisje was teveel afgevallen maar vandaag was ze weer op haar geboorte gewicht :) gelukkig. Heb me wel even zorgen gemaakt en waren al van plan om fv bij te gaan geven tot dat ze ineens flink gegroeid was. Vanmiddag naar de ha want ze heeft een gekke bult op haar hoofd net boven haar oor.
    Liefs.

14. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    Hi meiden.

Evelien, ja een meisje!!! Kijk er zo naar uit!
    @tinkerbell neem je rust meis en niet denken aan wat je werk er wel niet van zal vinden. Als het niet gaat dan gaat het niet, klaar. Gewoon ziek melden, stress werkt zo averechts op je lichaam!!!

@carina, fotoooooo!!!!!
    @esther wahaha je bent nog steeds zo hyper als altijd, heerlijk meis. Jij wordt gewoon zwanger deze ronde!!!!!
    @margha gelukkig zit ze weer op haar oude gewicht. Hoe is het met jou verder? Gewend of nog erg moe.

Hier uitgeteld maar nog geen signalen oid... Iemand ervaring met over tijd zijn?! Vind het nu al helemaal niks haha.

15. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Gaat best wel goed. Probeer smiddags nog even te gaan liggen.
    Hier had ik ook geen voortekenen maar braken mijn vliezen, wist toen gelijk hoe laat het was.

16. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis

whahahaha hoe kom je daar nu zo bij??????
    Maar ik vind ook dat k over twee weken een positieve test heb dus daar sluit ik me helemaal bij aan. Over tijd lopen heb ik geen ervaring mee meid. Wel spannend hoor!!

Marggha, poeh ben je even bezig geweest ja. Fijn dat ze nu dan haar oude gewicht weer heeft.

One dank je wel schat. Jij alweer ongi af?

Tinkerbell, gewoon doen hoor. Kan jou het boeien. Even een dagje voor jezelf!!!

Boh ik ben onrustig vandaag, geen idee waarom. Wil wat doen en er is geen reet te doen op maandag.....pomtiedomtiedom.......straks lekker verven met de kleine. Kan ik dan nog een uur weer alle verf gaan opruimen dus zo krijg je je dag ook wel weer om whahahaha

17. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hoi meiden

ik kom heel even snel, en beetje ego... ik heb donderdag al de 20 weken echo gehad en alles was tip top in orde!!! dus we zijn heel blij en opgelucht

alleen kwam helaas ook het slechte nieuws dat mijn schoonvader zijn tumor terug is, dus we zitten nu weer in een onzekere periode en mijn man is er echt het hart van in... ik weet met mijn gevoelens ook geen blijf... iedereen had het er ook moeilijk mee dat slecht nieuws en goed nieuws weer zo dicht bij elkaar lagen :(

ik probeer snel te komen bij lezen dames maar heb er nu ff de puf niet voor.. dikke knuffel en ik duim voor jullie !!!

x Mama van Menno (en Berre) :)

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Linn hier had k al n paar dagen voor de bevalling last vn voorweeen...ik werd er elke nacht wakker van... Leek wel soort ongibuikpijn...
    En idd net als margha braken mijn vliezen spontaan en wist ik dat t begonnen was.

Esther bijna..nog heel lichtjes...wel heavy ongi deze x pff!

Xx

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    mvm&B meis ga jij je even fijn met je thuis situatie bezig houden wijffie. Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen zeg. Heel veel sterkte en kracht toegewenst en ik hoop op een goede afloop. En natuurlijk heel fijn dat je echo goed was!!

One, ja dacht het al aan je kaartje te zien dat het erg heftig was deze keer.

Waar is Carina nu?????????

20. Carina21

Carina21 Actief lid

8 sep 2009
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry,geen test hier.

Eerst wilde ik heel graag testen en was ik te vroeg, denk ik wacht nu wel even maar goed ik zit al op 16 DPO:p

Deel Deze Pagina