Morgen denk ik. One,is de ongi al minder?Balen is dat he,dan ben je helemaal futloos daardoor. Esther,hoe is het nu,krijg je nu nog echo's of zo of gewoon maar testen over 2 weken? MVM, wat een slecht nieuws,sterkte met je schoonvader. Tinkerbell,alweer een beetje uit de dip? Hier in mijn kaartje 29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com groetjes Carina
Tinkerbell knuffel moppie. Margha gelukkig is ze weer aangekomen. Esther lekkere positieve stuiterbal. Op naar de twee strepen. Carina klinkt heeeeeel goed. Mvm dikke knuffel. Linn hier wel wat voorweeën gehad maar de sag zelf werd ik 03:30 wakker met gelijk flinke en regelmatige weeën. Ik was 39.5 dus niet overtijd. Gisteren eindcontrole vk gehad. Uiteraard alles goed. Nog wat spierpijn en gevoeligheid daar beneden maar dat heeft gewoon tijd nodig. Gisteren een tweede gesprek gehad met mijn werkgever. Was er klaar mee maar er kwam nog een twist. Nu ligt er een eventueel voorstel waar ik als eerste mee kwam. Dus vijf maanden ellende om op het beginpunt uit te komen. Ik wil alleen nu vasthouden aan mijn ouderschapsverlof van 2 dagen (voorstel nu is 2-3-2-3) omdat ik zo boos en teleurgesteld ben en omdat het mijn recht is en omdat de sfeer op kantoor ook niet meer is wat het was en omdat ik weet hoe het is nu mijn moppie er is. Heb nog een week voor mijn definitieve besluit. Wat is wijsheid?
Grace OMG dat meen je niet? En Wijsheid? Volg je gevoel meid, je hebt hard genoeg gevochten voor je rechten. Doe wat jij denkt dat het beste is voor jou en je gezin. Wel fijn dat de eindcontrole goed was! Carina ga eens als de *(^&% testen ja !!!! En ik mag zaterdag nog 1 keer bloedprikken om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad en dan is het dat. Gewoon afwachten zoals iedereen. Tinkerbell hoe voel je je moppie? Je mag als het nodig is hier altijd stoom komen blazen hé dat weet je!! En de rest van de dames? Hoe gaat het? Hier temp aan het door stijgen. Ik hou alleen even de echte dag van de eisprong in het midden omdat ik zeker weet dat het in de nacht is geweest. Maar ja dat kun je nergens opschrijven. Dus hou ik 15 of 16 aan. Maakt het uit, ik ga voor twee streepjes!!!!
Spannend esther! Ben benieuwd. Duim iig hard voor je. Grace wat een gedoe allemaal op je werk. Heb t niet helemaal meegekregen maar volg je hart zoals esther al zegt en doe wat jij denkt dat het beste is. Spannend carina! Ben zeer benieuwd naar de foto van de test. Hier net op controle geweest. Ze heeft inwendig gevoeld maar ze kon bijna niet bij mn baarmoeder...op een gegeven moment tikte ze m wel aan maar er was nog geen enkele ontsluiting. Je gaat vandaag iig niet bevallen zei ze, maar t kan vanavond natuurlijk altijd ineens beginnen. Plan b ligt al klaar, maandag word ik gestript als ze er dan wel bij kan tenminste.... & dan woensdag ziekenhuis als er nog steeds niks is. Blehhh wil gewoon dat ze uit zichzelf komt en het liefst zo snel mogelijk! Moest even mn ei kwijt. Vanmiddag maar weer even een stuk wandelen, wie weet helpt t. Fijne dag meiden!
Oeh Linn dat wordt wel heel spannend nu hoor. Ik weet nog dat ze bij mij 's morgens zei "oh je hebt nu 1 cm maar dat kan nog daaaaaagen duren zo hoor".......en 's nachts precies om 0:00 uur begon het toch echt hoor. Hele dag al rommelingen gehad. Dus het kan echt heel snel gaan als het begin er eenmaal is. Ik hoop voor je dat het snel gebeurd nu!!
Linn spannend meis! Esther jeejj temp omhoog Carina ja nog n beetje spotting... @all Reageer via mob komende dagen men laptop kwijt..hardeschijf is stuk dus duurt 5 a 10 werkdagen voordat ik m trg heb..gelukkig nog garantie! En gelukkig alle fotos vn yo nog op t camara kaartje fjoe!
Tinkerbell, aaahhhh dat is niet leuk voor je (de trut), nee dat mag ik niet zeggen, maar kan me wel voorstellen dat je dat even dacht. Natuurlijk gun je het alles en iedereen. Maar wacht maar: jij test gewoon deze maand positief hoor!!! One, oh das minder zeg. Gelukkig de foto's gered. Zou je toch gebeuren zeg. Daarom heb ik ze van het eerste jaar sowieso allemaal echt laten afdrukken. CARINA GA NU EENS TESTEN!!!!!!
Esther ik gun het haar echt wel want ze heeft al ivf gedaan maar dat werd steeds niks en nu is ze dan toch spontaan zwanger
Ja mijn reactie kwam ook wel wat hard over dus mijn excuses. Maar zo te horen hebben ze er ook genoeg voor moeten doen.
Net terug van de fm ik heb 3 potentiële eitjes 2 rechts en 1 links morgen moet ik terug om te kijken en dan weet ik wanneer de IUI zal zijn ofwel vrijdag ofwel zaterdag.
Hallo meiden,ik heb getest en het was deze keer geen streepje turen maar duidelijke knalstreep! Foto is eigenlijk overbodig haha. 29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com Spannend Linn,wanneer ben je uitgerekend of loop je al overtijd nu,sorry heb niet alles gevolgd. groetjes Carina
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!! En toch ben ik benieuwd naar de foto van je test.....