Carina van harte gefeliciteerd!!!! En natuurlijk willen wij de foto zien!! Tinkerbell, wauw meid wat ga je goed dan!! Spannend!!!
Esther en tinkerbell ik duim voor jullie hoop dat het deze maand lukt. Carina gefeliciteerd meid eindelijk goed nieuws na zoveel teleurstellingen. Hier wacht ik nog op mijn eisprong ga morgen beginnen met ovutesten voor het eerst.
hll88 spannend ! hopelijk ook voor jou 2 roze strepen eind vn je cyclus. esther jij gaat lekker! (temp) xx
Carina gefeliciteerd meis! Super! Tinkerbell, goed nieuws meis! Ik duim voor je Esther, spannendddd je temp is in ieder geval mooi! Nog 6 nachtjes en dan weet je meer Zo, hier staat m'n vluchtkoffertje al zo goed als klaar. De laatste dingen pak ik later wel. Je kunt nooit vroeg genoeg beginnen! Ik ken er al 2 waarvan de kids 6 weken te vroeg gekomen zijn en die hun koffertje dus nog niet klaar hadden dus dat wil ik voorkomen! Wel een gek idee hoor, over 6 weken al een kleintje in je armen...
Ja Evelien,het is altijd een verrassing wanneer de kleine eruit wil haha,succes. Ik zal proberen vandaag foto te plaatsen maar erg druk,inpakken en zo want gaan weekje ertussenuit Anders plaats ik hem volgende week en dan ben ik ook weer op tijd terug om Esther haar uitslag te horen want ik las ergens 6 nachtjes of zo. groetjes Carina
Goedemorgen schatjes!!! Carina, dat is pas de uitslag van mijn progesteron hoor meid. Voor testen moet ik dan nog een week wachten. evelien, je bent goed bezig. Je kan maar beter goed voorbereid zijn. Hoe gaat het met de rest van de dames? Tinkerbell? Gaat het weer een beetje moppie?
Net weer terug van de fm eitjes waren goed gegroeid alleen baarmoederslijmvlies was niet zo goed was maar nipt. Bloed laten nemen en mag om 3 uur bellen wanneer de IUI doorgaat. Omdat het al de tweede keer is dat mijn baarmoederslijmvlies maar nipt is heeft de gyn een aanvraag ingediend voor spuiten in plaats van clomid Esther hier gaat het wel weer heb met het ventje gesproken en dochterlief is ook weer wat liever
Tinkerbell, fijn dat het thuis wat beter gaat dan meissie. Hoe dik was je bmm? En moet je dan menupor gaan spuiten of wat?
Esther mijn bmm weet ik niet hoe dik die was heeft hij niet gezegd heeft alleen gezegd dat het nipt is. En idd volgende cyclus wordt het menopur
Tja, wat is nipt dan in dit geval? Niet handig dat hij het niet gezegd heeft. Maar van de andere kant heb ik hier laatst bij vruchtbaarheidsbehandelingen een stukje gelezen hier over en er zijn genoeg dames die met een dun slijmvlies evengoed zwanger zijn geworden. Dan gaan we er gewoon vanuit dat de menopur niet meer nodig zal zijn meissie, gaan we samen zwanger zijn deze ronde, zo!!
JJJEEEJJJJ Tinkerbell!!! En ik sluit me helemaal bij Evelien aan verder hoor!! Let maar op daar komen we!!! Hoe laat mag je?