Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dus om 11 uur bij het lab inleveren of ben jij al om 11 uur aan de beurt?

2. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Vriendlief moet om half negen potje inleveren en ik moet om 11uur gaan

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen meiden.

Tinkerbell, dat is ongeveer hetzelfde als bij ons. Wij mochten een half uur later.

Ik weet niet precies wat mijn temp aan het doen is, maar ik vind het best opmerkelijk als je bedenkt dat de pregnyl er nog in zit. Dan zou temp toch echt hoog moeten zijn. Ach ja het zal wel. Morgen prikken, dinsdag uitslag.

Hoe gaat het met de rest: alle baby's gezond en alle ongeborene nog binnen boord?

4. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Esther wie weet wel een innestelingsdip ik duim voor je

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ja natuurlijk is dat een innesteldip.....ik blijf positief hoor hahahaha.
    Zitten we morgen samen in het ziekenhuis. Ik zal absoluut aan je denken hoor!!!

6. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    En ik denk aan jou

7. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    mooi hoor esther!
    zo'n dip had ik toen ook whaa spannend hoor!

8. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    wat spannend dames! ik duim me weer helemaal suf! Haha en idd esther gewoon een innesteldip! puh!

Carina gefeliciteerd!

Linn ben benieuwd of je al bevallen bent!

Evelien het gaat snel al voelt het mss langzaam hahahaha! nog even

Hier echt een eigewijs kind.. 3 afspraken gehad voor de 3d echo en hij lag constant met van alles voor zijn gezicht.. gisteren hadden we iets van 5 sec een klein beetje beeld van zijn gezicht omdat hij even wou lieten zien dat hij kon gapen.... daarna gingen de handjes weer voor zjin gezicht en vervolgens vond hij het ook nodig om zijn voet erbij te gooien :p nou dus een klein glimpje van mijn manneke en we ziullen nu echt moeten afwachten tot zijn geboorte! :p

Fotos staan in mijn album

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    One ja nog een week wachten en we zullen het weten.

Tinkerbell: smak!!

Linn, MELDPLICHT!!

Paprikaas, evengoed hele mooie echo's meid. Die heb je dan toch maar mooi even te pakken. haha die is nu al eigenwijs, dat wordt nog wat haha

Hier nog steeds in positieve stemming, ben niet kapot te krijgen haha, weet ook niet waar ik het vandaan haal hoor. Normaal kak ik nu echt in in de herfst

10. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    Joehoe, hier ben ik weer. Nog steeds niks aan de hand hier. Wel vaker harde buiken maar niks pijnlijks of spannends.... Hopelijk zet het het weekend door en anders maandag om kwart voor 11 strippen. Ga dan vragen als t geen effect heeft of ik op de dinsdag al langs t ziekenhuis mag. Mn schoonmoeder heeft namelijk woensdag weer een nieuwe chemokuur (heeft darmkanker) en dan is ze de eerste week sowieso nergens toe in staat..... Bleh ze moet gewoon t weekend komen! Werd net door een vriendin opgebeld waarmee ik samen zwanger ben dat haar water vannacht is gebroken en nu met 6cm in het ziekenhuis ligt. Haha dat kan ook, een paar dagen te vroeg.

Maar fijn te horen dat alles hier zn gangetje gaat. Essie nog steeds een lekker humeur!!! Ben benieuwd hoor!!!! Tinkerbell ook spannend!!!! Paprikaas ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd want ik kan je album niet zien.

Ik duim door voor jullie allemaal !!!

11. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    Haha esther normaal krijg ik ook last van een winterdip rond deze tijd... Pffff kijk net even naar buiten maar t regent hier ineens keihard . Bleeeeeeh

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Mooie dip esther! Spannend hoor!

Linn, dan hoop ik zeker voor je dat ze dit weekend komt! Ik ga voor je duimen.

Paprikaas, toch fijn dat je nog even een glimp te pakken hebt kunnen krijgen. Haha inderdaad dat wordt nog wat!

Vandaag de box maar in elkaar gezet, staat zo mooi in de woonkamer :) Ik kan niet meer wachten!

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Linn, nog niks? He jammer. Maar dat kan niet lang meer duren. Ik duim voor het weekend en een hele dikke digitale knuffel voor je schoonmoeder vanuit hier!! Jij ook al eentje met een winterdip? Ik ben echt een warmte persoon. Vanaf de lente bloeit ik weer helemaal op, net een bloempje hahaha

Evelien, ah dat is leuk hé in je woonkamer. Dan is het echt echt. Kamertje is ook leuk, maar is toch in een andere ruimte en dit kun je lekker steeds zien.

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Paprikaas mooie echofotos!
    Lin spannend meissie succes hoop dt ze dit weekend zelf komt!
    Esther duimduimduim!
    Evelien leuk staat dat dn he! Nog ffies ligt je kleine mannetje erin <3

Hier nog niet veel bijzonders... Aan t wachten op men eitje haha!

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Oeh lekkkkkkeeeeerrrrrr klus periode!!!!!

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @carina gefeliciteerd meis!!! Geniet ervan ;)

17. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hoi ladies, ff gauw n update...
    Zit weer officieel op t wachtbankje hoor!!! ;) mja eb nu al wel gevoelige borsten en ongipijn in m'n buik :S terwijl ik de afgelopen rondes bijna geen symptomen had!! Dus jah weet noet of t n goed teken is??? Zullen t zien ;)
    Had ook ovulatietesten gekocht bij action, weet niet of t wat is maar wel lekker goedkoop :D Hihi..en gister maar ff getest en was n licht streepje dus m'n ei is al geweest denk ik :p Hihi....
    Ik heb nog geen tijd verder gehad om terug te lezen hoor dames, sorry daarvoor!! Probeer m'n best te doen om t hier bij te houden, maar jullie kletsen ook zoveel Hihi :p wel gezellig hoor!!!
    Nou alvast n fijn wkend dames!!!

18. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tinkerbell, ik denk aan je meid!!!!!!

Rabia, je moet doen wat goed voelt meissie. En jij ook een heel fijn weekend.

Hier vanmorgen bloed geprikt dus we zullen maandag of dinsdag iets weten over de progesteron. Ik merk echt wel dat ik sinds ik hormonen gebruik een veel lagere basale temp heb. Dacht het me in te beelden, maar heb net even andere kaartjes bekeken en daar zat ik ook voor ei ook veel hoger. Toch apart hoe je daarop kan reageren.

19. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Ik duim nog voor je dat het resultaat positief mag zijn.

Hier denk ik dat ei gisteren is geweest dus is de IUI te laat

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dat meen je niet??!!!! Gaat het wel evengoed door?

Deel Deze Pagina