Ik heb geen echo meer gehad als idd mijn eisprong gisteren is geweest waren we nog optijd weet niet wat doen ik heb vandaag de IUI gehad maar ik heb nu bloedverlies. Weet niet of dit normaal is de andere 2 keer heb ik dat niet gehad.
Dan heb je in ieder geval nog een kans meissie. Bloeding kan natuurlijk altijd wel een keertje voorkomen als ze zo in je lopen te vrotten. Even lekker relaxen nu en op naar twee streepjes!!
Zijn er genoeg hoor meissie. En er hoeft er maar 1 te zijn die zijn weg vind. Precieze telling moet je toch nog krijgen of werkt dat bij jullie anders?
Kan gebeuren bloed verlies tinkerbel..heb k ook wel eens gehad meis! En vandaag de iui gehad..spannend hoor k duim!
@tinkerbell spannend hoor meis!!! Is idd wel genoeg en hopelijk straks 1kanjer die zorgt voor de twee mooie streepjes Hihi....ga heel hard voor je duimen!!!
Mijn duimen draaien enorm hard voor jullie Esther en Tinkerbell! En wat spannend Linn! En Evelien: nog maar 6 weken (of misschien toch 8? Hoop het niet hoor meid). Hier gaat het goed, ben alleen erg moe. D.anique is al een paar nachten achter elkaar steeds huilend wakker geworden van de krampjes. Echt heel zielig. Dus ben al paar nachten vanaf een uur of 03.45 uur wakker. Van de week de controle gehad van D.anique na zijn opname en ze zijn zeer tevreden over hem. Hij woog gewoon al 3020 gram! Hij is dus 700 gram aangekomen sinds de geboorte een maand terug. Echt supertrots! We zijn nu aan het oefenen om hem in zijn eigen bedje te leggen, ipv in de wieg. Vind het allemaal erg gezellig in onze slaapkamer hoor, maar word nu lichtelijk wel "gek" van de beperkte ruimte die we nu in onze kamer hebben. Het gaat heel goed in het ledikantje, dus wie weet kan eind volgende week het wiegje de slaapkamer uit...
haha Tinkerbell, ja ik schrok er vanmorgen ook van. Maar die van jou gaat ook omhoog meid!! mvj, dan maar hopen dat je heel snel weer lekker kunt slapen 's nachts. En wat goed hoe veel hij al is aangekomen, knap hoor!
@tinkerbell en esther. Spannenddddd. Mijn duimen draaien voor jullie @linn. Spannend ook meis. De laatste loodjes @rabia. Jij ook weer op het wachtbankje. Duim duim duim @mvj. Hopelijk snel weer een wat langere nacht. Fijn dat danique het zo goed doet. @one. Hopelijk heb je snel een mooi eitje meis. @paprikaas. Mooi mannetje. Met een heerlijke eigen wil. Hihi. @evelien en lappie. Lekker aan het aftellen meiden. Schiet nu echt op. Fijne zondag allemaal. Knuffff
Mvj goed bezig meis, in zen eigen ledikantje.. yo lag ook in dr eigen bedje toen ze 3 weken was, mama moest meer wennen dan haarzelf! Essieee yo go girl! mooie temp! yeah! Tinkerbel & rabia duim! Jennifer dankje meissie
Jennifer, is inderdaad aftellen hihi maar word wel ongeduldig hoor! Ben zo benieuwd naar 'm Jij ook al bijna 30 weken, heb je alles al klaar? Tinkerbell, spannend nu meis. Nog even en je kunt positief testen Esther, mooie temp meid! Heel ander kaartje dan al je vorige kaartjes toch? Goed teken hoop ik! Mvj, jeetje 700 gram aangekomen al, mooi hoor! Super dat ze zo tevreden zijn. Wel minder van die korte nachten, maar gelukkig doe je het ergens voor Ehhh nee ik hoop echt niet 8 weken hoor! Ben 11 januari uitgerekend, dus hoop dat ie ergens tussen 6 en 16 januari komt, tenminste daar reken ik nu even op Linn, hoe is het meid? Nog niks? Rabia, spannend meid ik duim voor je! One, jij gaat weer tempen als je ei dichterbij komt of niet? Gebruik je ovutesten enzo? Hier volgende week de knoop doorhakken mbt het geboortekaartje. Weer een stap verder. Volgens mij heb ik dan alles wel hoor