Thanks lieve meiden. Tinkerbell hoe gaat het??! Essie idd mooi! Hier net al aan de ctg gelegen en daarna kwam ze voelen. Hij is al voor de helft verweken maar hij moet helemaal zijn voordat ze de vliezen kunnen breken. Zegt die vrouw doodleuk: ja stel dat je er vandaag en morgen helemaal niet op reageert dan moeten jullie vrijdag weer terug komen voor een afspraak maar jouw lichaam is nog in zon goede conditie en dan kan het zijn dat je gewoon af moet wachten tot 42 weken. Ik kon wel janken toen ze dat zei.... Maar laten we hopen dat m'n lichaam gaat reageren, hij vandaag nog helemaal week wordt en ze die vliezen kunnen prikken!!!!! Hou jullie op de hoogte lieve meiden!
Heb nu trouwens van die cytotec tabletten gekregen die moest ik met water innemen en nu is het afwachten...
Dank jullie wel meiden. maar ja mooie temp en ik ha haha. Linn kom op he meid, je kan het!!! Tinkerbell, beetje minder pijn nu? Hier uitslag van progesteron gekregen en was "maar" 36. In ieder geval genoeg voor een goede eisprong dus dat is al goed. En ik weet dat een hoge uitslag helemaal niks hoeft te zeggen, maar klinkt toch wel beter....
Esther en tinkerbell mooie temp dames!!! Linn Good luck!!! Hopelijk gaan ze je vliezen nog prikken vandaag!!! Ik denk dat ik morgen n testje ga wagen...denk dat t voor ons toch niet meer gaat lukken zonder hulp dus jah wat heb ik te verliezen...heb nog testen in huis en zondag is m'n NOD!! Dus zit ik er 4dagen voor, ach jah zullen t wel zien Hou jullie op de hoogte
Esther, fijn dat de uitslag zegt dat je eisprong goed was! Nu nog even twee streepjes plassen straks Rabia, spannend meid ik duim echt voor je! Hier zijn we eruit, wat zijn we blij met de geboortekaartjes! Een voorbeeld van de site:
Leuk Evelien. Lekker stoer maar ook lief. Rabia ik duim voor jou ook heel hard. Dikke knuffel voor allemaal.
Dankjewel dames!!! En evelien echt n mooi kaartje hoor heb m wel eens vaker gezien zoiets dan...ik hou der wel van!!!!
Nou dames test was omowit!!! En m'n temp had ik wel wat eerder moeten meten omdat ik m'n man moest wegbrengen en was 36.5 en das wel laag!!! Dus wordt dit wkend gewoon ongi hoor ach jah nog maar 1 ronde te gaan!!!
Dankjulliewel dames! Gelukkig is dat ook weer af Rabia, toch balen dat ie negatief was meis Ben zo benieuwd wat ze voor jullie doen. Ik hoop snel actie voor jullie!